立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7977
水晶宮
積分: 54392
原文章由 tingchichi 於 08-2-28 10:39 發表 morning 尋晚半夜 check 阿女d 功課先發現佢有好多未做 :-x 攪到要今日一早捉佢起身做功課 今個月轉咗另一間功課輔導班. 唉 ~~ 1 班成20 幾人. 唔知係唔係導師睇唔掂咁多人, 我見呢 2 日之之 d 功課 ...
原文章由 校長 於 08-2-28 10:47 發表 302 可以啦,遲了複呀
原文章由 tszyau2000 於 08-2-28 10:49 發表 早響ma
原文章由 校長 於 08-2-28 11:06 發表 我心神不合一,手腦不協調,妳地追我啦,如我冇答
侯爵府
積分: 20954
原文章由 tszyau2000 於 08-2-28 11:57 發表 我地e到d post 都吾多...都吾追
伯爵府
積分: 17542
原文章由 cherrybibi 於 08-2-28 14:40 發表 佢剪完個新髮型就心神晃忽 QUOTE: 原文章由 tszyau2000 於 08-2-28 11:57 發表 我地e到d post 都吾多...都吾追
原文章由 tingchichi 於 08-2-28 10:39 發表 尋晚半夜 check 阿女d 功課先發現佢有好多未做 :-x 攪到要今日一早捉佢起身做功課 今個月轉咗另一間功課輔導班. 唉 ~~ 1 班成20 幾人. 唔知係唔係導師睇唔掂咁多人, 我見呢 2 日之之 d 功課 ...
原文章由 karencircle 於 08-2-28 15:51 發表 靚得滯...太多人望攪到心神晃忽
原文章由 karencircle 於 08-2-29 09:24 發表 油媽, 校長, sun你幾點ok? 我11.30左右應該可以到元朗...元朗你熟嗎? 可以約係邊樹等? yiba會來, 但佢話睇下有幾多人先, 油爸/梁生會來嗎?
原文章由 tszyau2000 於 08-2-29 09:27 發表 yauba 要返工...lai 吾到...但我要上堂...要1點9至上到元朗ar..你同校長食住lunch 先好無ar
原文章由 karencircle 於 08-2-29 09:44 發表 ok 校長, 你係咪帶我地去食壽司呀? 幾點係邊樹等?
原文章由 tszyau2000 於 08-2-29 09:54 發表 係wor..大大件壽司..好出名..不過我吾知向邊
原文章由 karencircle 於 08-2-29 10:20 發表 油媽, 你係咪有興趣...不如我地行完山去食, 中午我同校長食第樣
原文章由 cherrybibi 於 08-2-29 11:15 發表 morning 有冇人4 年先一次生日 ?? OO >> 妳要的資料 ... http://www.kidsgallery.com/kowloon/location_kln.htm
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy