原文章由 onyeebb 於 08-5-16 11:22 發表
咦, 我覺得問題徵結唔係三個鐘定四個鐘食一次(因為日間都係用奶樽食共12安), 而係佢半夜要食夜奶令早上泵得少咗. 其實而家只係差2安到je, 如果係我, 我會返工時約下午4點泵多一次, 只泵2-3安, 咁返到屋企約7點先埋 ...
原文章由 Strawberrys 於 08-5-16 16:01 發表
fsy,
I don't prefer PM class as you need to change the daily schedule of 子進.
Do you have any other alternative(s) to choose ? Is this the one that you prefer for 子進 ?
原文章由 bbpooh 於 08-5-16 16:56 發表
老板,咁要睇下你同子進爸覺得一條龍有幾重要喇.其實宜家子進間學校收佢的機會都好大咖.
不過你都可以再LUR下可唔可以轉上午班,因為有D人比左幾間留位費,但到交雜費時先決定讀唔讀,所以你未必無行. ...