母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4784


1021#
發表於 08-5-16 12:14 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-5-16 11:22 發表
咦, 我覺得問題徵結唔係三個鐘定四個鐘食一次(因為日間都係用奶樽食共12安), 而係佢半夜要食夜奶令早上泵得少咗. 其實而家只係差2安到je, 如果係我, 我會返工時約下午4點泵多一次, 只泵2-3安, 咁返到屋企約7點先埋 ...


我好同意安兒媽嘅分析, 應該調下泵奶時間就ok.

我睇番彥琳嘅筆記, 佢約4個月日間都係飲3餐, 每餐4.5-5安, 我除早上餵完泵清, 中午泵清, 放工返屋企前會再泵5-6安, 因為泵清返去又無得食, 唔泵又好似唔好夠, 咪當刺激下, 有多就儲起, 多兩個月又另一個局面啦!!!!

[ 本文章最後由 Cyntoby 於 08-5-16 12:44 編輯 ]


大宅

積分: 4784


1022#
發表於 08-5-16 12:32 |只看該作者
今日放假呀, 因為都仲d產假, 之前早咗3個星期返工留咗15日工作天, 宜家佢地都開始少去健康院同打針, 所以我諗按步放哂D假, 我初步想逢 FRI 放, 好似開心D, 唔知可唔可行呢???因為絕對無可能比我連放3個星期, 而且公司其實有好多嘢未做, 但d功夫係永遠做唔完呀, 算吧啦!!!!

今日爹爹在香港.........一陣可以去"x枱腳", 行一陣街, 想睇下d"學行車"比彥琳, 佢成日唔想坐, 要 stand up & jump, 但又好似話學行車唔好, 又要專登買, 只用幾個月, 唔想嘥$$$$呀, 大家有冇乜意見呢??? 琛彥之前有坐咖, 不過比咗人用, 爛咗, 有借冇回頭!!!


大宅

積分: 2891


1023#
發表於 08-5-16 13:00 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-16 12:32 發表
今日放假呀, 因為都仲d產假, 之前早咗3個星期返工留咗15日工作天, 宜家佢地都開始少去健康院同打針, 所以我諗按步放哂D假, 我初步想逢 FRI 放, 好似開心D, 唔知可唔可行呢???因為絕對無可能比我連放3個星期, 而且公 ...


嘩, 逢 FRI 放, 發達lar! 每個week只返4日工, 放3日假!!!

健康院都唔建議坐學行車wor, 我就唔會買lar.


大宅

積分: 2891


1024#
發表於 08-5-16 13:03 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-16 12:32 發表
今日放假呀, 因為都仲d產假, 之前早咗3個星期返工留咗15日工作天, 宜家佢地都開始少去健康院同打針, 所以我諗按步放哂D假, 我初步想逢 FRI 放, 好似開心D, 唔知可唔可行呢???因為絕對無可能比我連放3個星期, 而且公 ...


bk做mud又short short 地呀

[ 本文章最後由 onyeebb 於 08-5-16 13:05 編輯 ]


男爵府

積分: 9395


1025#
發表於 08-5-16 13:06 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-16 12:14 發表


我好同意安兒媽嘅分析, 應該調下泵奶時間就ok.

我睇番彥琳嘅筆記, 佢約4個月日間都係飲3餐, 每餐4.5-5安, 我除早上餵完泵清, 中午泵清, 放工返屋企前會再泵5-6安, 因為泵清返去又無得食, 唔泵又好似唔好夠, 咪當 ...


我諗我會試安兒媽的方法,因為尋半夜我真係邊餵邊泵.蛇去泵奶我真係唔得.


男爵府

積分: 9395


1026#
發表於 08-5-16 13:56 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-16 12:32 發表
今日放假呀, 因為都仲d產假, 之前早咗3個星期返工留咗15日工作天, 宜家佢地都開始少去健康院同打針, 所以我諗按步放哂D假, 我初步想逢 FRI 放, 好似開心D, 唔知可唔可行呢???因為絕對無可能比我連放3個星期, 而且公 ...


羡慕C人喇!每逄週五放假!


男爵府

積分: 8470


1027#
發表於 08-5-16 15:27 |只看該作者
你哋點睇下午班??

子進被派咗下午班, 我一直都好有信心可以幫佢轉上午班, 點知到要交書薄費時仍然係下午班, 啲老師話如果到而家都未轉到, 多數都轉唔到. 我會再試下, 不過開始驚真係轉唔到.

子進爸好抗拒下午班, 佢話下午班多數都係差啲既小朋友讀, 仲問我如果轉唔到上午班會唔會讀第二間. 大佬, 你話讀第二間就第二間咩, 啲學校都收晒生啦. 但係佢話真係好唔想個仔讀下午班喎.


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


1028#
發表於 08-5-16 16:01 |只看該作者
fsy,

I don't prefer PM class as you need to change the daily schedule of 子進.

Do you have any other alternative(s) to choose ? Is this the one that you prefer for 子進 ?

原文章由 fsy 於 08-5-16 15:27 發表
你哋點睇下午班??

子進被派咗下午班, 我一直都好有信心可以幫佢轉上午班, 點知到要交書薄費時仍然係下午班, 啲老師話如果到而家都未轉到, 多數都轉唔到. 我會再試下, 不過開始驚真係轉唔到.

子進爸好抗拒下午班, ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


1029#
發表於 08-5-16 16:08 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-5-16 16:01 發表
fsy,

I don't prefer PM class as you need to change the daily schedule of 子進.

Do you have any other alternative(s) to choose ? Is this the one that you prefer for 子進 ?


如果真係要讀下午班都幾煩, 子進慣咗早起, 又要訓晏覺, 就算比佢 tune 到, 到小學時又要再較過.

其實一心諗住佢讀呢間, 無後備呀, 有都 reject 咗, 唯一睇下可唔可以 lur 而家讀緊果間, 不過前排先簽咗通告話唔會係原校讀.


別墅

積分: 614


1030#
發表於 08-5-16 16:17 |只看該作者
Wckmay,

你邊個哥哥係四川話?e+點呀?

Fsy,
我好明白你o既感受。好心急,但又怕請o左個唔好o既工人,agent又無好貨,最衰o係同c6”意見不合,總之一個字---!!希望你快d搵到個好工人la!


大宅

積分: 2273


1031#
發表於 08-5-16 16:19 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-16 16:08 發表


如果真係要讀下午班都幾煩, 子進慣咗早起, 又要訓晏覺, 就算比佢 tune 到, 到小學時又要再較過.

其實一心諗住佢讀呢間, 無後備呀, 有都 reject 咗, 唯一睇下可唔可以 lur 而家讀緊果間, 不過前排先簽咗通告話唔會 ...


其實好睇你有幾想讀依間學校. 可以k1讀住下午班先, 再每個學期都申請轉上午學.

讀下午班的問題我有問過杜杜叔叔, 佢話佢個囡果時又係讀下午班但間學校好所以佢無計. 但時間上就要作安排, 佢的做法是:早上六點就要女兒起身玩, 到十點半至十一點就要佢訓一陣, 醒左就食飯返學. 晚上準時9點半要佢訓.


別墅

積分: 614


1032#
發表於 08-5-16 16:21 |只看該作者
各位奶媽姊妹:


我近來心情好差,我要係30/5前決定遞辭職信,但好怕搵唔到新工….一向順風順水既我,從未正式見過工(呢份工係實習時舊校長請我,所以未畢業就搵到工)e+有咁既決擇,仲難唸過嫁唔嫁。

另外,今日收到一個壞消息,就係我一個畢左業既學生患腦炎入左icu,佢全身抽筋,醫生要打針令佢目訓覺至唔抽,剛剛又係脊髓抽組織化驗,未知結果,又唔知手術後有無後遺症,更唔知佢好唔好得番。
我一向都同佢有聯絡,感情非常好。呢個學生好可憐,佢爸爸成日係大陸做野,媽媽又患左一個怪病九年,全身每個部份都會有事,先係個腦有瘤,然後盲左一隻眼,跟住肝腎四肢都有事,呢個病最終會令全身癱瘓,最近又發現子宮生癌,今日應該要接受第二次電療,但因個仔有事,放棄左……

我唔知點解呢個家庭會係咁禍不單行,總之好慘!我好擔心佢地呀!希望大家為佢地祈禱la


男爵府

積分: 8470


1033#
發表於 08-5-16 16:27 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-5-16 16:19 發表


其實好睇你有幾想讀依間學校. 可以k1讀住下午班先, 再每個學期都申請轉上午學.

讀下午班的問題我有問過杜杜叔叔, 佢話佢個囡果時又係讀下午班但間學校好所以佢無計. 但時間上就要作安排, 佢的做法是:早上六點就 ...


又唔係話一定要讀呢間, 但係而家咁遲已經無其他選擇啦. 我好亞 q 咁諗, 可能有啲人真係唔交書薄費呢, 咁到時咪有位囉....

衰在當初太老定會轉到上午班, 但其實而家又未必一定轉唔到, 予盾呀...


男爵府

積分: 8470


1034#
發表於 08-5-16 16:28 |只看該作者
另外想問下, 如果工人約滿但唔返印尼, 咁我可以以錢代替機票, 知唔知通常比幾多錢?


男爵府

積分: 9395


1035#
發表於 08-5-16 16:29 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-16 16:08 發表


如果真係要讀下午班都幾煩, 子進慣咗早起, 又要訓晏覺, 就算比佢 tune 到, 到小學時又要再較過.

其實一心諗住佢讀呢間, 無後備呀, 有都 reject 咗, 唯一睇下可唔可以 lur 而家讀緊果間, 不過前排先簽咗通告話唔會 ...


大部份家長都鐘意小朋友讀上午班,但係幼稚園的老師或校長對于下午班,有以下的意見,父母要返工,小朋友返下午班可以遲D起身,咁小朋友就可以多D時間同父母玩.

我當然唔鐘意小朋友返下午班啦!

不過我記得你話過呢家學校的下午班照顧方面好D麻,我記得你有一次去飲同個SISTER傾過咖?


男爵府

積分: 8470


1036#
發表於 08-5-16 16:35 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-16 16:29 發表


大部份家長都鐘意小朋友讀上午班,但係幼稚園的老師或校長對于下午班,有以下的意見,父母要返工,小朋友返下午班可以遲D起身,咁小朋友就可以多D時間同父母玩.

我當然唔鐘意小朋友返下午班啦!

不過我記得你話過呢家 ...


我托人幫我問可唔可以轉下午班時, 個 sister 係話下午班好啲, 不過子進爸唔鍾意下午班, 我就覺得時間上無咁好囉.

其實一般黎講下午班既照顧係好啲, 因為師生比例少啲嘛.

[ 本文章最後由 fsy 於 08-5-16 16:36 編輯 ]


男爵府

積分: 9395


1037#
發表於 08-5-16 16:56 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-16 16:35 發表


我托人幫我問可唔可以轉下午班時, 個 sister 係話下午班好啲, 不過子進爸唔鍾意下午班, 我就覺得時間上無咁好囉.

其實一般黎講下午班既照顧係好啲, 因為師生比例少啲嘛. ...


老板,咁要睇下你同子進爸覺得一條龍有幾重要喇.其實宜家子進間學校收佢的機會都好大咖.

不過你都可以再LUR下可唔可以轉上午班,因為有D人比左幾間留位費,但到交雜費時先決定讀唔讀,所以你未必無行.


大宅

積分: 4784


1038#
發表於 08-5-16 17:04 |只看該作者
我去完拍拖番黎啦........

我其實只係去咗食晏同去教協買嘢(問人借証), 買咗d三角筆, 泥膠剪刀, 同氣球 & 泵, grade seed oil & olive oil, 不過已經好耐冇試過兩個人出街又唔趕頭趕命咁.


大宅

積分: 4784


1039#
發表於 08-5-16 17:08 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-16 15:27 發表
你哋點睇下午班??

子進被派咗下午班, 我一直都好有信心可以幫佢轉上午班, 點知到要交書薄費時仍然係下午班, 啲老師話如果到而家都未轉到, 多數都轉唔到. 我會再試下, 不過開始驚真係轉唔到.

子進爸好抗拒下午班, ...


我本人對下午班有偏見, 我覺得下午班攪到個細佬懶哂, 生活流程唔好同亂, 遲起身, 遲上床.........第時小學佢好辛苦好難習慣番咖!!!!


男爵府

積分: 8470


1040#
發表於 08-5-16 17:11 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-16 16:56 發表


老板,咁要睇下你同子進爸覺得一條龍有幾重要喇.其實宜家子進間學校收佢的機會都好大咖.

不過你都可以再LUR下可唔可以轉上午班,因為有D人比左幾間留位費,但到交雜費時先決定讀唔讀,所以你未必無行. ...


其實我都覺得唔係完全無機會轉上午啫, 不過子進爸好煩, 成日問: 如果真係要讀下午班咁點呀? 我唔想喎...駛唔駛轉第二間呀... 大佬, 我夠想轉到啦, 煩 c 人.

男人真係好鬼煩, 將啲決定權推晒落女人身上, 有咩事就話: 又係你話要咁既... 咁叻你話事吖笨, 我都想搵個人賴下! 搵工人又係, 唔嗲唔吊, 我而家唔理嘞, 到時睇下邊個頂唔順先!

呻完!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo