跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35196


1021#
發表於 08-8-4 09:45 |只看該作者
點解YY朋友仔剩係得諾諾同傻B..其他人呢

原文章由 醜樣豬 於 08-8-3 09:09 發表

見牙唔見眼>>>

仲有YY 朋友仔諾諾+儍B


公爵府

積分: 25532


1022#
發表於 08-8-4 09:57 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-4 09:45 發表
點解YY朋友仔剩係得諾諾同傻B..其他人呢

係喎 你唔講我都唔記得片段內冇晴晴的:-(


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1023#
發表於 08-8-4 10:00 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-4 09:45 發表
點解YY朋友仔剩係得諾諾同傻B..其他人呢



good morning!

有人妒忌唔抵得呀!


公爵府

積分: 25532


1024#
發表於 08-8-4 10:46 |只看該作者
有問題:
8月8日上午, 99要去醫院驗血, 62放假(本來想睇奧運開幕)
姑仔還有8日大假年底前放, 她話一個人都ok, 她可以放假(其實又唔係好放心)
我要唔要請假? 我還有6日大假至到09年4月前放, 但晴爸想同我去旅行, 如果他又再轉工, 我就又要等多一年
但問題係7月節, 她們唔比我咁夜帶晴晴回家, 但唔知點解她們就可以帶晴晴落街食飯 舊年都一樣
但8月7 日好像話要同大伯 &補祝晴爸 因我昨晚去了老闆 &今晚晴爸舊曆正日 我book咗枱食飯 , 即是唔可以放工立即帶晴晴回家, 但99好像要7:30出發, 如我要去她家睇住晴晴我又唔想, 想瞓吓都唔得, 仲有8日晚晴晴唔可以在我家 , 因我9日上午要去房協, 即是晚上又要帶晴晴回去, 好鬼煩
請各同學比d意見
P.S. 99當年唔比我們在7月節裝修, 我已經好鬼 , 咁她當年又生仔 , 仲要2個tim
有時真的懷疑她是姓

[ 本文章最後由 Cammy3007 於 08-8-4 11:55 編輯 ]


子爵府

積分: 13105


1025#
發表於 08-8-4 11:06 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-4 10:46 發表
有問題:
8月8日上午, 99要去醫院驗血, 62放假(本來想睇奧運開幕)
姑仔還有8日大假年底前放, 她話一個人都ok, 她可以放假(其實又唔係好放心)
我要唔要請假? 我還有6日大假至到09年4月前放, 但晴爸想同我去旅行, 如果 ...

好多禁忌好煩..........唔識答.我99都會有好多禁忌,但佢知我地唔理呢d嘢,冇强行要我地跟


公爵府

積分: 25532


1026#
發表於 08-8-4 11:11 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-8-4 11:06 發表

好多禁忌好煩..........唔識答.我99都會有好多禁忌,但佢知我地唔理呢d嘢,冇强行要我地跟

係呀:-x 她夠要我14正日回她家吃飯(each year), 但晚飯後要回天水圍, 她又唔話夜呢 我仲易見 啦! 今年仲要返大陸tim

[ 本文章最後由 Cammy3007 於 08-8-4 11:52 編輯 ]


子爵府

積分: 10105


1027#
發表於 08-8-4 14:14 |只看該作者
話說我部nxkia,整咗2次之後,發佢個瘟吖,我以為ok無問題,點知諗住同豬仔映video,又嚟料~~頂~~
今日打去hotline,個服務員又問埋d廢話,大概係問我識唔識用,我答:如果我拎上去維修部,您哋試完都有呢個問題,係咪即刻換部新嘅俾我, 如果唔係妳再同我喺呢個point週旋落去,唔單止幫唔到我,仲會令我更加嬲 最後叫客戶關注組call back我,又係問我映video有無開防手震,我同佢講,我嘅忍耐力已到極限,除非而家同我換機,如果唔係唔好再嘥我時間,又話要訂又乜又物,要等2~3星期,ok~~我等,希望部新機唔好再壞,咁大個牌子,連咁細嘅問題都要搞到個客人嘈到咁先換,我認為真係要檢討吓囉~~早知唔q換添呀


子爵府

積分: 13105


1028#
發表於 08-8-4 14:34 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-4 14:14 發表
話說我部nxkia,整咗2次之後,發佢個瘟吖,我以為ok無問題,點知諗住同豬仔映video,又嚟料~~頂~~
今日打去hotline,個服務員又問埋d廢話,大概係問我識唔識用,我答:如果我拎上去維修部,您哋試完都有呢個問題,係咪即刻換部 ...

完全明呀!佢地想唔換咪整多幾個關卡囉:;pppp: :;pppp: 一定要堅持,咪比佢地攪到放棄,你仲要時不時"丙"吓佢地 .....成日要做惡人


子爵府

積分: 13105


1029#
發表於 08-8-4 14:35 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-4 14:14 發表
話說我部nxkia,整咗2次之後,發佢個瘟吖,我以為ok無問題,點知諗住同豬仔映video,又嚟料~~頂~~
今日打去hotline,個服務員又問埋d廢話,大概係問我識唔識用,我答:如果我拎上去維修部,您哋試完都有呢個問題,係咪即刻換部 ...

完全明呀!佢地想唔換咪整多幾個關卡囉:;pppp: :;pppp: 一定要堅持,咪比佢地攪到放棄,你仲要時不時"丙"吓佢地 .....成日要做惡人


子爵府

積分: 11894


1030#
發表於 08-8-4 14:47 |只看該作者
GOOD AFTERNOON,
佢地又開會, 我又黎蛇一蛇先!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1031#
發表於 08-8-4 14:56 |只看該作者
原文章由 高比 於 08-8-4 14:47 發表
GOOD AFTERNOON,
佢地又開會, 我又黎蛇一蛇先!



高比pm個a/c比我吖,入錢比你呀, thanks!


子爵府

積分: 13105


1032#
發表於 08-8-4 15:00 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-8-4 14:56 發表



高比pm個a/c比我吖,入錢比你呀, thanks!

又買嘢


子爵府

積分: 10105


1033#
發表於 08-8-4 15:07 |只看該作者
咁大個牌子,整嚟整去都同一個問題,都仲要話我唔識用~~%#$@*&都未出齊,佢老闆吖,


原文章由 chunyatmama 於 08-8-4 14:34 發表

完全明呀!佢地想唔換咪整多幾個關卡囉:;pppp: :;pppp: 一定要堅持,咪比佢地攪到放棄,你仲要時不時"丙"吓佢地 .....成日要做惡人


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1034#
發表於 08-8-4 15:13 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-8-4 15:00 發表

又買嘢



唔係, 係上次買咗仲未比錢, 高比就嚟收我息架喇!


子爵府

積分: 10105


1035#
發表於 08-8-4 15:15 |只看該作者
我pm咗個a/c俾妳喇~十萬九千吖~唔該

原文章由 babycanny 於 08-8-4 14:56 發表



高比pm個a/c比我吖,入錢比你呀, thanks!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1036#
發表於 08-8-4 15:18 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-4 15:15 發表
我pm咗個a/c俾妳喇~十萬九千吖~唔該




:;pppp: :;pppp: :;pppp:


子爵府

積分: 10105


1037#
發表於 08-8-4 15:20 |只看該作者



原文章由 babycanny 於 08-8-4 15:18 發表




:;pppp: :;pppp: :;pppp:


珍珠宮

積分: 35196


1038#
發表於 08-8-4 15:57 |只看該作者
係咁架啦..你每次都要惡過佢哋先得架,最好係維修部嘈,成功機會率仲高

原文章由 EMILYYWN 於 08-8-4 14:14 發表
話說我部nxkia,整咗2次之後,發佢個瘟吖,我以為ok無問題,點知諗住同豬仔映video,又嚟料~~頂~~
今日打去hotline,個服務員又問埋d廢話,大概係問我識唔識用,我答:如果我拎上去維修部,您哋試完都有呢個問題,係咪即刻換部 ...


珍珠宮

積分: 35196


1039#
發表於 08-8-4 15:58 |只看該作者
你應該call豬豬去

原文章由 EMILYYWN 於 08-8-4 15:07 發表
咁大個牌子,整嚟整去都同一個問題,都仲要話我唔識用~~%#$@*&都未出齊,佢老闆吖,


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1040#
發表於 08-8-4 16:53 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-4 15:58 發表
你應該call豬豬去



到時豬豬就會係咁


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo