舊年都一樣
&補祝晴爸
因我昨晚去了老闆
&今晚晴爸舊曆正日
我book咗枱食飯
, 即是唔可以放工立即帶晴晴回家, 但99好像要7:30出發, 如我要去她家睇住晴晴我又唔想, 想瞓吓都唔得, 仲有8日晚晴晴唔可以在我家
, 因我9日上午要去房協, 即是晚上又要帶晴晴回去, 好鬼煩
, 咁她當年又生仔
, 仲要2個tim
如果唔係妳再同我喺呢個point週旋落去,唔單止幫唔到我,仲會令我更加嬲
最後叫客戶關注組call back我,又係問我映video有無開防手震,我同佢講,我嘅忍耐力已到極限,除非而家同我換機,如果唔係唔好再嘥我時間,又話要訂又乜又物,要等2~3星期,ok~~我等,希望部新機唔好再壞,咁大個牌子,連咁細嘅問題都要搞到個客人嘈到咁先換,我認為真係要檢討吓囉~~早知唔q換添呀