跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5465


1021#
發表於 09-6-19 17:15 |只看該作者
大家咁話喇! 放咁耐驚佢學唔到嘢退哂步, 始終自己能力有限.



原帖由 tantaub 於 09-6-19 10:09 發表
....(我諗吾指停到10/7喇.....)---> 勁低落


男爵府

積分: 5465


1022#
發表於 09-6-24 13:54 |只看該作者
太好啦! 可以返吓學啦! 見佢依排放得耐, 呆呆滯滯咁! 62又寵到佢飛起, 湊左7日買左3架車比佢.

唔知一星期可以返幾多日呢? 可以嘅話, 越多越好啦!


大宅

積分: 1455


1023#
發表於 09-6-30 06:53 |只看該作者
希ma,
99話尋日朝落街, 見到家希返學,...

你有冇收到風, n1有幾多人返 ?返到去, 又會做d乜呀?係咪混合班?
....我諗住俾12星期4-5, 返2日....(我地而家仲响婆婆度)

原帖由 cl76215 於 09-6-24 13:54 發表
太好啦! 可以返吓學啦! 見佢依排放得耐, 呆呆滯滯咁! 62又寵到佢飛起, 湊左7日買左3架車比佢.

唔知一星期可以返幾多日呢? 可以嘅話, 越多越好啦!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1024#
發表於 09-6-30 10:19 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-6-30 06:53 發表
希ma,
99話尋日朝落街, 見到家希返學,...

你有冇收到風, n1有幾多人返 ?返到去, 又會做d乜呀?係咪混合班?
....我諗住俾12星期4-5, 返2日....(我地而家仲响婆婆度)

...


今日N1有10+ 對鞋仔

            


男爵府

積分: 7703


1025#
發表於 09-6-30 12:04 |只看該作者
真係好熱鬧喎
原帖由 小倩 於 09-6-30 10:19 發表


今日N1有10+ 對鞋仔
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


1026#
發表於 09-6-30 13:04 |只看該作者
吾該哂!~
咁知吾知佢地係咪混合班?
如果想返, 駛吾駛打個電話返學校報個名先呢?

原帖由 tantaub 於 09-6-30 12:04 發表
真係好熱鬧喎


男爵府

積分: 7703


1027#
發表於 09-6-30 13:28 |只看該作者
(上星期問晞登)係各自上堂架,不過午睡就n1n2一齊(當時n1只有2-3人)
想返學,早d同老師講聲(e家可以彈性返平日/全日.上星期有一日突然多左多好多人返,令佢地早餐失左預算,中午要去補給),同埋佢地唔想同一日太多小朋友返,增加中招既風險

原帖由 klam 於 09-6-30 13:04 發表
吾該哂!~
咁知吾知佢地係咪混合班?
如果想返, 駛吾駛打個電話返學校報個名先呢?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


1028#
發表於 09-6-30 22:36 |只看該作者
希希星期一,二都有返, 訐老師之前話可以比佢哋一星期返二,三日, 我打算比佢返埋星期四, 咁星期五我又帶佢去婆婆度喇! 62話依兩日都好"墟陷", 可能之前停課D家長湊到人都癲, 有得返學仲唔嗱嗱聲.

12咁耐無返學悶唔悶呀?

原帖由 klam 於 09-6-30 06:53 發表
希ma,
99話尋日朝落街, 見到家希返學,...

你有冇收到風, n1有幾多人返 ?返到去, 又會做d乜呀?係咪混合班?
....我諗住俾12星期4-5, 返2日....(我地而家仲响婆婆度)

...


大宅

積分: 1455


1029#
發表於 09-7-2 13:45 |只看該作者
佢就吾悶....我慘d啫...
一星期走幾轉(婆婆家-自己屋企)

今日12都返左學, 吾知O吾OK呢?
唉.....國家e院部lift左, 12今朝同爺爺要行樓梯街條長樓梯返學......實攪到成身大汗(臭哂)喇....

原帖由 cl76215 於 09-6-30 22:36 發表
12咁耐無返學悶唔 ...


大宅

積分: 1455


1030#
發表於 09-7-2 13:49 |只看該作者
原帖由 tantaub 於 09-6-30 13:28 發表
(上星期問晞登)係各自上堂架.....咪即係有堂上?,不過午睡就n1n2一齊....可能果日N1人少...(當時n1只有2-3人)
想返學,早d同老師講聲(e家可以彈性返平日/全日.上星期有一日突然多左多好多人返,令佢地早餐失左預算,中午要去補給),同埋佢地唔想同一日太多小朋友返,增加中招既風險...其實咁樣返下吾返下....都一樣係幾危險 :handsome ...


男爵府

積分: 7703


1031#
發表於 09-7-2 16:28 |只看該作者
o個度其中一層e家做左豬流感專用診療診所呀.. 開lift比你都唔好用啦..

原帖由 klam 於 09-7-2 13:45 發表
佢就吾悶....我慘d啫...
一星期走幾轉(婆婆家-自己屋企)

今日12都返左學, 吾知O吾OK呢?
唉.....國家e院部lift封左, 12今朝同爺爺要行樓梯街條長樓梯返學......實攪到成身大汗(臭哂)喇....

...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1032#
發表於 09-7-2 16:31 |只看該作者
1. 唔教書. 但會圍繞返o個期主題玩遊戲,唱歌同做手工
2. 係呀. 不過e家n2應該好多人返,可能會返自己班訓..
3. 其實.e家周圍都係,除非個個唔出街,如果唔係.其實係邊都一樣容易傳染..
原帖由 klam 於 09-7-2 13:49 發表
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


1033#
發表於 09-7-2 21:57 |只看該作者
62話今日N1有21個返呀, 咁咪差唔多返齊哂! 本來佢放學時同許老師講攞返D被聽日唔返, 但許老師同62講聽日都可以返喎. 咁遲D會唔會變返正常.

一係行遠小小去正街自動電梯上會唔會無咁辛苦呀, 話哂可以過冷河吖.

原帖由 klam 於 09-7-2 13:45 發表
佢就吾悶....我慘d啫...
一星期走幾轉(婆婆家-自己屋企)

今日12都返左學, 吾知O吾OK呢?
唉.....國家e院部lift封左, 12今朝同爺爺要行樓梯街條長樓梯返學......實攪到成身大汗(臭哂)喇....

...


大宅

積分: 1455


1034#
發表於 09-7-3 08:56 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-7-2 21:57 發表
62話今日N1有21個返呀希爺都有同12爺講, 12爺又有同我講, 咁咪差唔多返齊哂! 本來佢放學時同許老師講攞返D被聽日唔返, 但許老師同62講聽日都可以返喎. 咁遲D會唔會變返正常.....我都覺得.

一係行遠小小去正街自動電梯上會唔會無咁辛苦呀, 話哂可以過冷河吖
......我都有咁同佢講, 佢又冇應我喎~.....吾理喇 , 好快吾駛咁行la~ 佢地....

...


大宅

積分: 1455


1035#
發表於 09-7-3 09:06 |只看該作者
吾該哂!~
我睇到學校派果份"功課+通告"喇..都好多功課喎~.
..我想問... ....幾時交呀?
或者應該係咪吾駛交?
上次停課前果d, 係咪應該今次返學就交?....

原帖由 tantaub 於 09-7-2 16:31 發表
1. 唔教書. 但會圍繞返o個期主題玩遊戲,唱歌同做手工
2. 係呀. 不過e家n2應該好多人返,可能會返自己班訓..尋日n1咁多人, 我估都應該正常番瞓n1課室咯~
3. 其實.e家周圍都係,除非個個唔出街,如果唔係.其實係邊都一樣容易傳染..咁快d復課啦!~
...


男爵府

積分: 5465


1036#
發表於 09-7-3 21:51 |只看該作者
許老師晏晝打比我, 可能62誤會左, 真係一星期最多返2-3日好喇. 同老師夾好依個7月份都係返星期一至三, 四,五帶佢返婆婆度. 8月已經係n2班啦, 咁又一年.....

功課都差唔多做哂, 會星期一交哂返去, 証明我哋停課不停學嘛.

原帖由 klam 於 09-7-3 08:56 發表


大宅

積分: 1455


1037#
發表於 09-7-3 23:31 |只看該作者
我都有收到電話, 我地報左唻緊呢個星期1-3返學, 4&5 就12pa攪惦....
不過我諗下星期就吾係喇...1-3返婆婆度, 4-5返學....
唉...見步行步啦~
我尋日先收到功課....睇下呢兩日做吾做得哂啦....做哂就交埋啦...不過...許老師話吾駛咁快做哂

原帖由 cl76215 於 09-7-3 21:51 發表
許老師晏晝打比我, 可能62誤會左, 真係一星期最多返2-3日好喇. 同老師夾好依個7月份都係返星期一至三, 四,五帶佢返婆婆度. 8月已經係n2班啦, 咁又一年.....

功課都差唔多做哂, 會星期一交哂返去, 証明我哋停課不停 ...


男爵府

積分: 5465


1038#
發表於 09-7-4 11:44 |只看該作者
頂埋今個月啫, 依家有得返2,3日已經好好喇! 起碼好過係屋企食,瞓,玩,疴又一日.

12畫班係咪都無得返呀?


原帖由 klam 於 09-7-3 23:31 發表
我都有收到電話, 我地報左唻緊呢個星期1-3返學, 4&5 就12pa攪惦....
不過我諗下星期就吾係喇...1-3返婆婆度, 4-5返學....
唉...見步行步啦~
我尋日先收到功課....睇下呢兩日做吾做得哂啦....做哂就交埋啦...不過... ...


大宅

積分: 1455


1039#
發表於 09-7-5 23:34 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-7-4 11:44 發表
頂埋今個月啫, 依家有得返2,3日已經好好喇! 起碼好過係屋企食,瞓,玩,疴又一日. 佢好無聊咁囉~我就忙住同佢兩邊走....

12畫班係咪都無得返呀?畫班完左好耐喇, 而家試上緊另一D班, 好在果度冇停課喎, 照有得上....有D寄託咁啦~

呢排你有冇覺得佢地"勁左"呀?記性同埋把口....問野問到你暈..


男爵府

積分: 5465


1040#
發表於 09-7-6 13:25 |只看該作者
係好煩就真, 尤其帶佢出街最多嘢問, 依d咩嚟架? 貨櫃車! 哦! 貨櫃車. 隔幾分鐘就問, 依家幾點呀? 又成日話帶佢搭113同905巴士, 又話媽媽, 我唔舒服呀! 我要睇醫生呀! 問佢邊度唔舒服, 佢話絛腰骨痛喎, 總之吹脹...

佢哋依個歲數係咁架喇! 尢其女仔仲咀gel gel.



原帖由 klam 於 09-7-5 23:34 發表

呢排你有冇覺得佢地"勁左"呀?記性同埋把口....問野問到你暈..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo