(上星期問晞登)係各自上堂架,不過午睡就n1n2一齊(當時n1只有2-3人)
想返學,早d同老師講聲(e家可以彈性返平日/全日.上星期有一日突然多左多好多人返,令佢地早餐失左預算,中午要去補給),同埋佢地唔想同一日太多小朋友返,增加中招既風險
原帖由 klam 於 09-6-30 13:04 發表 
吾該哂!~
咁知吾知佢地係咪混合班?
如果想返, 駛吾駛打個電話返學校報個名先呢?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16