美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   173


大宅

積分: 3432


1021#
發表於 17-5-20 01:59 |只看該作者
peachc 發表於 17-5-19 23:44
人蔘真係好用,唔係講笑。我有la mer 面霜,用兩下都唔用,放喺度封塵中。
...

Same here, 我罐la mer都喺冷宮


大宅

積分: 3432


1022#
發表於 17-5-20 02:03 |只看該作者
peachc 發表於 17-5-19 23:56
就我而言,facial 針清係要既,所以我街外有join course。spa係完全另一樣體驗,佢係俾你身心relax,叉足電 ...

我已經冇針清好耐喇,因為怕痛,以前啲美容師搵黑頭針拮我都覺得痛。所以宜家唯有自己做深層清潔,希望可以浮啲黑頭粉刺上面。不過好彩最近塊面冇咩大問題,暗粒都少咗。


大宅

積分: 3432


1023#
發表於 17-5-20 02:04 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-5-19 23:54
其實我覺得佢地野麻麻地,唔貴lor...但無效果....我有一次傻豬左,上去做生日free facial,sell 到呢 ...

咁嘅態度,呢啲美容院真係搵幫襯


大宅

積分: 3432


1024#
發表於 17-5-20 02:06 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-20 00:02
basic line, 美白,水律都可以試下,人蔘可以等試左前3條line先,因有機會買野時有人蔘sample送,到最後先 ...

我都覺得可以試水律先,試一個新品牌可以由保濕系列開始,不過記得加潤燥精華。


大宅

積分: 3432


1025#
發表於 17-5-20 02:09 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-20 00:18
好開心有你地係度第1000個留言,你地又幫到其他新手jm,解釋得好清楚 ...

唔使1個星期已經有1000個留言越多越多JM入嚟,傾得好開心,好似搵到知音咁


大宅

積分: 3432


1026#
發表於 17-5-20 02:10 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-5-20 00:21
唉,自己蠢左,加加埋埋都成3萬幾蚊facial, 又真係無乜效果,又唔relax.....3萬幾蚊喺雪花秀可以做好多次 ...

人生少不免會撞下板,我都交咗唔少學費


大宅

積分: 3432


1027#
發表於 17-5-20 02:12 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-20 01:11
我係0分學生黎架

我d雪花秀一係韓國買返黎,一係g返黎架

本帖最後由 Fat_Ann 於 17-5-20 02:12 編輯

原來係咁


男爵府

積分: 8829


1028#
發表於 17-5-20 08:04 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 00:24
雪花秀洗面我用邊隻比較好?

用gentle試下先,可以考慮g返來,多野送,可以試多試野


男爵府

積分: 8829


1029#
發表於 17-5-20 08:05 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 01:39
應該等同美容師用人蔘cream同我按面時候嘅份量

咁又唔係,按係用更多


子爵府

積分: 13242


1030#
發表於 17-5-20 08:14 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-5-19 23:38
本帖最後由 Piglymeowbb 於 17-5-19 23:38 編輯

再G過

睇定d先
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


1031#
發表於 17-5-20 08:26 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 01:03
BA都俾咗light版sample我,不過佢叫我試咗normal版先,都係覺得笠先轉light版

本帖最後由 家庭主婦 於 17-5-20 08:29 編輯

潤果隻我好多sample,晤洗買,上次去做counter facial Ba教可以當mask用,每次用一盒travel size sample,加入潤燥同人參籽油按面其餘全部搽面敷至吸收,之後用熱毛巾敷一陣,我試過敷完好滑


男爵府

積分: 5070


1032#
發表於 17-5-20 08:31 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-20 08:04
用gentle試下先,可以考慮g返來,多野送,可以試多試野

點樣申請g會員 我未申請過?


子爵府

積分: 13242


1033#
發表於 17-5-20 08:34 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-19 23:57
如果皮膚混合性敏感底層乾 可以用雪花秀邊個系列 我都想試雪花秀

我都係混合性容易敏感,可以試左皇牌潤燥先,呢d天氣美白line,同人參light應該啱d,不過要視乎你乾晤乾,珍雪可以叫ba比sample你試,晤洗一次買咁多
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


1034#
發表於 17-5-20 08:38 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 00:24
雪花秀洗面我用邊隻比較好?

我用緊cleansing foam 、缷裝油、美白膏都幾好
***南無阿彌陀佛***


男爵府

積分: 8829


1035#
發表於 17-5-20 08:44 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 08:31
點樣申請g會員 我未申請過?

同申請做bk一樣,你去開個account就得,有中文版


子爵府

積分: 13242


1036#
發表於 17-5-20 08:45 |只看該作者
peachc 發表於 17-5-20 00:29
有冇jm知 innerise complete mask, 同新出的 first care mask, 功能有咩唔同啊?我未試過first care mask
...

Innerise mask 功能係緊緻補水,我都有用覺得都晤錯
***南無阿彌陀佛***


男爵府

積分: 8829


1037#
發表於 17-5-20 08:46 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 08:26
本帖最後由 家庭主婦 於 17-5-20 08:29 編輯

潤果隻我好多sample,晤洗買,上次去做counter facial Ba ...

一盒travel size成130蚊架,梗係滑啦


子爵府

積分: 13242


1038#
發表於 17-5-20 08:48 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-20 08:46
一盒travel size成130蚊架,梗係滑啦

咁貴架我有好多盒呀
***南無阿彌陀佛***


大宅

積分: 4854


1039#
發表於 17-5-20 08:53 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 01:57
我都剛剛敷完,皮膚軟熟咗而且一定都唔笠!敷完再按塊面係唔癡手下個月會去買2盒
...

Ba叫我fu完first care serum mask後再fu美白mask, 因為咁樣功效好d, 早排壓力大,爆晒瘡,d印一直都唔退


珍珠宮

積分: 31726


1040#
發表於 17-5-20 09:11 |只看該作者
4everalone 發表於 17-5-16 13:56
潤燥精華可唔可以查完 SKIP左爽膚水架?

我係

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo