自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1021#
發表於 09-7-9 11:47 |只看該作者
美心coupon



生日月, 開心過


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1022#
發表於 09-7-9 11:48 |只看該作者
雪文

上week系新州間吉吉島思念三鮮水餃賣9.9/包, 有成差,不多40隻. 個sales話pomote完價錢要2x蚊, 但我覺得灣仔碼頭好食d.


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1023#
發表於 09-7-9 11:49 |只看該作者
原帖由 yuenfong 於 09-7-9 11:09 發表
今年好好彩,老細話我今年辛苦
編我帶第一日的暑期活動當獎勵
帶完就可以放假了
所以今年7月14就放喇!



下星期開始啦


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1024#
發表於 09-7-9 11:51 |只看該作者
老師, 多多

仲未得閒整理d相, 原來今次都影佐2xx張


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1025#
發表於 09-7-9 11:52 |只看該作者
yuenfong, 係我自己無睇清楚.

杯面我係深圳買去的, 康師傅碗面 RMB3.5加送一枝 500ml的冰紅茶, 仲有帶咗cake同朱古力等等.

飲茶我又感到幾好味, D嘢好精細. 係腸粉好多油, 我要用茶洗過先食. 我都叫咗雜菌腸.

佢有個瑤柱旦白炒飯好正呀, RMB38.-一碟, 我對仔女一人食二碗.

原帖由 yuenfong 於 09-7-6 22:11 發表
雪文

oh!sorry!令你誤會了,竟然要食杯麵做晚餐!
我上次餐次所以咁貴,係因為食咗條300蚊的鲥魚
所以先咁貴喳,但鲥魚係我地心頭好,見到唔食唔得呢!
查實佢晚市真係味道幾有水準,又唔太貴架
反而午 ...
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1026#
發表於 09-7-9 11:55 |只看該作者
好抵呀.......

灣仔碼頭係好味D.

sharon,支黄酒你要轉用玻璃瓶才能保存的好, 你試咗D酒糟未呀 ? 我仲等下次M到等我佬煮一次酒糟疍俾我食. 前日我煲咗天麻魚頭湯, 而家又不知要放雪櫃幾耐才可飲, 介口不知要仲幾耐呢.





原帖由 sharonchoi 於 09-7-9 11:48 發表
雪文

上week系新州間吉吉島思念三鮮水餃賣9.9/包, 有成差,不多40隻. 個sales話pomote完價錢要2x蚊, 但我覺得灣仔碼頭好食d.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1027#
發表於 09-7-9 12:21 |只看該作者
原帖由 雪文 於 09-7-9 11:55 發表
好抵呀.......

灣仔碼頭係好味D.

sharon,支黄酒你要轉用玻璃瓶才能保存的好, 你試咗D酒糟未呀 ? 我仲等下次M到等我佬煮一次酒糟疍俾我食. 前日我煲咗天麻魚頭湯, 而家又不知要放雪櫃幾耐才可飲, 介口不知要仲幾 ...



兩樣都未試呀, 等M走佐先. 黃酒我今次又試放話梅同姜先

我無玻璃樽呀.


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1028#
發表於 09-7-9 12:43 |只看該作者
豉油瓶或柚子茶的瓶子都可以, 或者有些玻璃瓶裝的果汁.

大陸有隻金銀花露, 10元3支無糖的, 可以買來飲咗佢, 咁就有瓶子啦.

原帖由 sharonchoi 於 09-7-9 12:21 發表



兩樣都未試呀, 等M走佐先. 黃酒我今次又試放話梅同姜先

我無玻璃樽呀.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1029#
發表於 09-7-9 12:54 |只看該作者
原帖由 雪文 於 09-7-9 12:43 發表
豉油瓶或柚子茶的瓶子都可以, 或者有些玻璃瓶裝的果汁.

大陸有隻金銀花露, 10元3支無糖的, 可以買來飲咗佢, 咁就有瓶子啦.


OKOK


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1030#
發表於 09-7-9 14:11 |只看該作者
sharon, 唔使同我媽睇去海南的價錢啦.

我想問大家, 如去東部華僑城 , 香港參團 $399.- 二日+100元tips平D呢, 定係在深圳參團 RMB 168.-包餐 or RMB 148不包餐即日來回平呢, 包門票, 但不包個天x的表演.

bobo,天x的表演單買票要幾錢呀, 值得睇嗎 ?
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1031#
發表於 09-7-9 14:12 |只看該作者
記得 send 埋比我!!



原帖由 sharonchoi 於 09-7-9 11:51 發表
老師, 多多

仲未得閒整理d相, 原來今次都影佐2xx張


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1032#
發表於 09-7-9 14:20 |只看該作者
今日中午食飯, 多菜三片肉. 突然諗起自己一個人係惠州讀書時去學生飯堂打飯, 餐餐都係多菜少油三片肉. 之後挨唔住偷偷哋去老師飯堂打飯, 但唔係錢多就可以去老師飯堂, 結果無耐俾發現唔再俾我去. 再之後才揾到媽媽的朋友夾伙食, 咁的生活才有改善.

而家行返舊路, 真係開玩笑
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1033#
發表於 09-7-9 14:56 |只看該作者
我又上唔到MSN啦, 用咩方法都上唔到, 55555555555555
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1034#
發表於 09-7-10 09:23 |只看該作者
原帖由 雪文 於 09-7-9 14:11 發表
sharon, 唔使同我媽睇去海南的價錢啦.

我想問大家, 如去東部華僑城 , 香港參團 $399.- 二日+100元tips平D呢, 定係在深圳參團 RMB 168.-包餐 or RMB 148不包餐即日來回平呢, 包門票, 但不包個天x的表演.

bobo,天x的 ...



昨日我到上過康輝個網睇過, 見海南島, 九寨溝4天團行程都好趕吓.

呢d天氣去東部華僑城會唔會好熱呀, 23號大暑呀


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1035#
發表於 09-7-10 09:25 |只看該作者
原帖由 cc0524 於 09-7-9 14:12 發表
記得 send 埋比我!!


Morning CC


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1036#
發表於 09-7-10 09:27 |只看該作者
sharon 早晨呀~~




原帖由 sharonchoi 於 09-7-10 09:25 發表


Morning CC


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1037#
發表於 09-7-10 09:30 |只看該作者
cc


有無用惠康個優惠同CC仔去OP呀


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1038#
發表於 09-7-10 09:36 |只看該作者
無呀~~ 臨到月尾想去時日日都落大雨, 結果都係無去到, 而家又熱到 c c 下, 真係怕會中暑!!



原帖由 sharonchoi 於 09-7-10 09:30 發表
cc


有無用惠康個優惠同CC仔去OP呀


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1039#
發表於 09-7-10 09:39 |只看該作者
早晨 !

係wor,大暑, 我都忘記咗.

昨日我睇咗中醫, 佢話我好虛弱, 我而家係動一下就用咗我好多精力咁. 希望快D好返啦.

原帖由 sharonchoi 於 09-7-10 09:23 發表



昨日我到上過康輝個網睇過, 見海南島, 九寨溝4天團行程都好趕吓.

呢d天氣去東部華僑城會唔會好熱呀, 23號大暑呀
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 20832

環保接龍勳章


1040#
發表於 09-7-10 09:50 |只看該作者
原帖由 cc0524 於 09-7-10 09:36 發表
無呀~~ 臨到月尾想去時日日都落大雨, 結果都係無去到, 而家又熱到 c c 下, 真係怕會中暑!!



我朋友話EGL有個百花葵園睇薰衣草1day團, 百幾蚊, 包一餐及入場費, 但呢d天氣唔會諗啦.

我又想去食寚雞啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo