立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56315
侯爵府
積分: 20832
原帖由 yuenfong 於 09-7-9 11:09 發表 今年好好彩,老細話我今年辛苦 編我帶第一日的暑期活動當獎勵 帶完就可以放假了 所以今年7月14就放喇!
原帖由 yuenfong 於 09-7-6 22:11 發表 雪文 oh!sorry!令你誤會了,竟然要食杯麵做晚餐! 我上次餐次所以咁貴,係因為食咗條300蚊的鲥魚 所以先咁貴喳,但鲥魚係我地心頭好,見到唔食唔得呢! 查實佢晚市真係味道幾有水準,又唔太貴架 反而午 ...
原帖由 sharonchoi 於 09-7-9 11:48 發表 雪文 上week系新州間吉吉島思念三鮮水餃賣9.9/包, 有成差,不多40隻. 個sales話pomote完價錢要2x蚊, 但我覺得灣仔碼頭好食d.
原帖由 雪文 於 09-7-9 11:55 發表 好抵呀....... 灣仔碼頭係好味D. sharon,支黄酒你要轉用玻璃瓶才能保存的好, 你試咗D酒糟未呀 ? 我仲等下次M到等我佬煮一次酒糟疍俾我食. 前日我煲咗天麻魚頭湯, 而家又不知要放雪櫃幾耐才可飲, 介口不知要仲幾 ...
原帖由 sharonchoi 於 09-7-9 12:21 發表 兩樣都未試呀, 等M走佐先. 黃酒我今次又試放話梅同姜先 我無玻璃樽呀.
原帖由 雪文 於 09-7-9 12:43 發表 豉油瓶或柚子茶的瓶子都可以, 或者有些玻璃瓶裝的果汁. 大陸有隻金銀花露, 10元3支無糖的, 可以買來飲咗佢, 咁就有瓶子啦.
積分: 74390
原帖由 sharonchoi 於 09-7-9 11:51 發表 老師, 多多 仲未得閒整理d相, 原來今次都影佐2xx張
原帖由 雪文 於 09-7-9 14:11 發表 sharon, 唔使同我媽睇去海南的價錢啦. 我想問大家, 如去東部華僑城 , 香港參團 $399.- 二日+100元tips平D呢, 定係在深圳參團 RMB 168.-包餐 or RMB 148不包餐即日來回平呢, 包門票, 但不包個天x的表演. bobo,天x的 ...
原帖由 cc0524 於 09-7-9 14:12 發表 記得 send 埋比我!!
原帖由 sharonchoi 於 09-7-10 09:25 發表 Morning CC
原帖由 sharonchoi 於 09-7-10 09:30 發表 cc 有無用惠康個優惠同CC仔去OP呀
原帖由 sharonchoi 於 09-7-10 09:23 發表 昨日我到上過康輝個網睇過, 見海南島, 九寨溝4天團行程都好趕吓. 呢d天氣去東部華僑城會唔會好熱呀, 23號大暑呀
原帖由 cc0524 於 09-7-10 09:36 發表 無呀~~ 臨到月尾想去時日日都落大雨, 結果都係無去到, 而家又熱到 c c 下, 真係怕會中暑!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy