sammi
Pro & Prem我都用過Inventory mode. 好難講點解唔得. 如果你入數是製成品是沒問題. 但原材料 / parts 就...........
重有一樣qb 唔support 中文, 但可以打中文字.
重有好多好多..............唔知點講.
你公司而家用咩software 做invertory ?
原帖由 sammifanlp 於 09-8-14 17:23 發表 
pro 做唔到要用 premium
所以先煩
[ 本帖最後由 Mrswong1998 於 09-8-14 23:43 編輯 ]
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)