跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1555


1021#
發表於 09-11-10 17:47 |只看該作者
karen, esther你地係咪真係好想去0806大棠bbq呀, 我今晚再問我c6去唔去呀, 再覆你呀.

昨天開始肚呵, 今日肚同胃痛到行唔到,
又嘔 打左針食左藥都好小小 , 而家仲有胃痛, 唉年尾成日病真係唔好彩. 又要請病假, 仲要扣勤工.

[ 本帖最後由 louisnancy 於 09-11-10 17:48 編輯 ]


大宅

積分: 1157


1022#
發表於 09-11-10 23:57 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-11-10 17:47 發表
karen, esther你地係咪真係好想去0806大棠bbq呀, 我今晚再問我c6去唔去呀, 再覆你呀.

昨天開始肚呵, 今日肚同胃痛到行唔到,
又嘔 打左針食左藥都好小小 , 而家仲有胃痛, 唉年尾成日病真係唔好彩. ...


你真係成日都有唔妥喎 , 要好好保重身體呀.


大宅

積分: 1157


1023#
發表於 09-11-11 00:09 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-11-10 11:50 發表
好呀 ~~~ 上次我都同妳講想同個仔去荔枝角公園玩, 唔好理佢地啦 ~~~~ 我地兩個去街街都得姐 .......睇吓去地班哀嘢做法啦 !!!!:;pppp: :;pppp:

ada 之 ...


係呀, 個fd未覆呀, 有消息再覆你地


大宅

積分: 1157


1024#
發表於 09-11-11 00:23 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-11-10 09:52 發表
karen,nancy,ada,0806 26/12 個bbq party要報人數同上車點喎...你地果日究竟去唔去架?如果唔去就預早單聲呀?費事到時得番我悶q死... 其實大棠係where黎架?你地知唔知呀? ...


唔該esther, 我未同c6講, 問咗佢先話你知 ,不過真係要諗清潔d, 要帶家姐同細佬一齊同, 好難燒野食mouth: 佢地坐唔定, 要周圍行又要帶好多野, 之前諗住係荃灣萬景峰, 可以話走就要麻.
上次去大浪灣bbq都要帶車仔同姐姐, 多個人睇野, 因為行出沙灘要姐姐睇袋


大宅

積分: 1157


1025#
發表於 09-11-11 00:26 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-11-10 17:34 發表


唔好嬲, 哂hehe 攪活動你有經驗都係你攪番好d hehe.

比個機會你12月再攪一個christmas party, 日期12月12 or 19or 26號睇下大家邊日ok, 如果你26去0806party, 梗你選擇呀 thanks ...


經驗要累積嫁, 聽講你個會所開返喎, 係就你要快d攪返個啦


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


1026#
發表於 09-11-11 01:14 |只看該作者
原帖由 louisnancy 於 09-11-10 17:34 發表


唔好嬲, 哂hehe 攪活動你有經驗都係你攪番好d hehe.

比個機會你12月再攪一個christmas party, 日期12月12 or 19or 26號睇下大家邊日ok, 如果你26去0806party, 梗你選擇呀 thanks ...
NANCY,更係你攪啦...阿吳老師都話左你攪番次先吖嘛...你又話12月再攪一個X'MAS PARTY 啦! 12/12我唔得,要去另一個PARTY ...26/12又或者去0806 BBQ淨番19號我未有約...咁我就等你攪個X'MAS PARTY啦!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


1027#
發表於 09-11-11 01:19 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-11-11 00:23 發表


唔該esther, 我未同c6講, 問咗佢先話你知 ,不過真係要諗清潔d, 要帶家姐同細佬一齊同, 好難燒野食mouth:mouth:" /> 佢地坐唔定, 要周圍行又要帶好多野, 之前諗住係荃灣萬景峰, 可以話走就要麻.
上次去大浪 ...
咁宜家淨番我同KAREN... KAREN)))))))))咁我地都係米照去呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 1157


1028#
發表於 09-11-11 01:35 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-11-11 01:19 發表
咁宜家淨番我同KAREN... KAREN)))))))))咁我地都係米照去呀?


如果你地同c6一齊就去玩吓啦, 我諗戶外感覺唔同d


大宅

積分: 1555


1029#
發表於 09-11-11 10:27 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-11-10 23:57 發表


你真係成日都有唔妥喎 , 要好好保重身體呀.


今次食左唔熟豪呀, 昨晚去左廣安醫院睇佢叫我入院掉鹽水, 我話唔想入, 打左針, 訓到o岩o岩起身, 而家煲緊白粥未有得食, 我身子一向都好差架, 又唔係錢多喎. 唉......


大宅

積分: 1555


1030#
發表於 09-11-11 10:34 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-11-11 01:14 發表
NANCY,更係你攪啦...阿吳老師都話左你攪番次先吖嘛...你又話12月再攪一個X'MAS PARTY 啦! 12/12我唔得,要去另一個PARTY ...26/12又或者去0806 BBQ淨番19號我未有約...咁我就等你攪個X'MAS PARTY啦!:jo ...


我唔攪啦吳老師好d, 我屋企咩都無, 因為大多數在青衣, 我又無時間去會所睇. 吳老師你快d出山啦, 我們好期待你再次為我們帶來歡樂架........ 吳老師......吳老師......今次我一定唔會失約架啦......不過係咪確實19號架......吳老師 .....吳老師好野 吳老師好勁 多謝吳老師為我們攪聖誕party,


大宅

積分: 1555


1031#
發表於 09-11-11 10:38 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-11-11 00:26 發表


經驗要累積嫁, 聽講你個會所開返喎, 係就你要快d攪返個啦


ada不如去你屋企攪呀hehe, 不過你一定要收埋d dog呀, 如果唔係你d dog dog 後個係.......hehe


大宅

積分: 1555


1032#
發表於 09-11-11 10:41 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-11-11 00:23 發表


唔該esther, 我未同c6講, 問咗佢先話你知 ,不過真係要諗清潔d, 要帶家姐同細佬一齊同, 好難燒野食mouth:mouth:" /> 佢地坐唔定, 要周圍行又要帶好多野, 之前諗住係荃灣萬景峰, 可以話走就要麻.
上次去大浪 ...


係啦我都諗住去萬景峄架, 點知bbq, esther karen你地諗清楚先呀, 到時可能真係燒唔到野食架, 不過你地c6一定會燒比你地食.


大宅

積分: 3137


1033#
發表於 09-11-11 13:49 |只看該作者
Nothing to do, because my working so busy every day working hours (0800-2000hrs), so long time.......


原帖由 socket 於 09-11-8 16:55 發表
真係 好耐無見妳啦 !!! 由1歲生日至現在 ~~~近排去咗邊呀 ?


男爵府

積分: 9799


1034#
發表於 09-11-11 15:28 |只看該作者
如果0806個26/12 party 淨係得大棠bbq咋 , 之前我仲以為有d兒童樂園比佢地玩, 所以我先話去, 如果無兒童樂園比佢玩, 我都無乜興趣啦 !

如果話去bbq 我不如去ada屋企好過啦 ~~~



原帖由 CHANTSINWAI 於 09-11-11 01:19 發表
咁宜家淨番我同KAREN... KAREN)))))))))咁我地都係米照去呀?


男爵府

積分: 9799


1035#
發表於 09-11-11 15:45 |只看該作者
好呀 ! 去ada到攪, 不過nancy就做聯絡人負責約人邊日ok ~~~ 後通知ada邊個打邊個會嚟, 聯絡其他d媽咪做乜 ...... 妳o唔ok先 ????? Do you agree !!!!



原帖由 louisnancy 於 09-11-11 10:38 發表


ada不如去你屋企攪呀hehe, 不過你一定要收埋d dog呀, 如果唔係你d dog dog 後個係.......hehe


男爵府

積分: 9799


1036#
發表於 09-11-11 16:09 |只看該作者
妳屋企咩都無唔緊要 , 妳最緊要係妳屋企有個會所就得ge啦 !!! 有個色彩繽紛兒童動感遊樂室wor........ 講一句係咪唔歡迎我地先 ????????



原帖由 louisnancy 於 09-11-11 10:34 發表


我唔攪啦吳老師好d, 我屋企咩都無, 因為大多數在青衣, 我又無時間去會所睇. 吳老師你快d出山啦, 我們好期待你再次為我們帶來歡樂架........ 吳老師......吳老師......今次我一定唔會失約架啦......不過係 ...


男爵府

積分: 9799


1037#
發表於 09-11-11 16:15 |只看該作者
痾得緊要得濟......可以飲d寶礦力保d power呀 !!!



有錢人 ~~~ 快d好番呀 !!!!!

原帖由 louisnancy 於 09-11-11 10:27 發表


今次食左唔熟豪呀, 昨晚去左廣安醫院睇佢叫我入院掉鹽水, 我話唔想入, 打左針, 訓到o岩o岩起身, 而家煲緊白粥未有得食, 我身子一向都好差架, 又唔係錢多喎. 唉...... ...


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


1038#
發表於 09-11-11 18:06 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-11-11 15:28 發表
如果0806個26/12 party 淨係得大棠bbq咋 , 之前我仲以為有d兒童樂園比佢地玩, 所以我先話去, 如果無兒童樂園比佢玩, 我都無乜興趣啦 !

如果話去bbq 我不如去ada屋企好過啦 ~~~ :wah ...
咩呀...邊個話你知無架!佢果到係有專for兒童玩ge野架,親子類ge野,唔係只有bbq...之前0806個mama都有post幾條link上去....

http://www.yl.hk/taitong/

[ 本帖最後由 CHANTSINWAI 於 09-11-11 18:17 編輯 ]
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


1039#
發表於 09-11-11 18:20 |只看該作者
原帖由 CHANTSINWAI 於 09-11-11 18:06 發表
咩呀...邊個話你知無架!佢果到係有專for兒童玩ge野架,親子類ge野,唔係只有bbq...之前0806個mama都有post幾條link上去....

http://www.yl.hk/taitong/
karen,如果你唔去早d單聲我知....我都唔去啦....
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


禁止訪問

積分: 5956


1040#
發表於 09-11-11 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo