興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 12240

王國長老


1021#
發表於 10-2-18 16:25 |只看該作者
哈囉.....各位靚靚瘋人,新年快樂.....
祝大家虎虎生威,身壯力健,有心有力,笑口常開,要金有金,要卵有卵,哎呀,打錯字.......係要銀有銀....恭喜恭喜

遲來的人....曲奇餅
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


王國長老

積分: 12240

王國長老


1022#
發表於 10-2-18 16:33 |只看該作者
出席人數:

(.) (.) (2 件)

亨利(1 條友)

娜媽(單 pop)

Kit (2 個)

蕃薯(1 舊)

Pinky(抱住小 B 女,9 度氣溫,不如等天氣回暖先吔喇 .... 又或者叫一哥湊女,妳自己入嚟吖 .... 妳點睇

曲奇1塊
其他瘋人(未表態,唔知到唔到
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1023#
發表於 10-2-18 16:34 |只看該作者
原帖由 hehalady 於 10-2-18 16:20 發表
我哋唔能夠叉倫廚 (.) (.) 嘅 .... 咁就鐵定 ↓
(希望訂到位 lar)
已訂位,詳情請開 PM。
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1024#
發表於 10-2-18 16:35 |只看該作者
原帖由 cookie 於 10-2-18 16:33 發表
出席人數:

曲奇1塊
終於浦頭 lar 咩

路遙知馬力,日久見人心!


王國長老

積分: 12240

王國長老


1025#
發表於 10-2-18 17:09 |只看該作者
喂, 您有冇叫佢留一隻乳豬過您呀!!!!
原帖由 hehalady 於 10-2-18 16:35 發表
終於浦頭 lar 咩
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1026#
發表於 10-2-18 18:04 |只看該作者
原帖由 cookie 於 10-2-18 17:09 發表
喂, 您有冇叫佢留一隻乳豬過您呀!!!!
(.) (.) 話炭燒乳豬源源不絕,唔使訂 wor ..... 如果吔糯米乳豬先要訂呀
路遙知馬力,日久見人心!


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


1027#
發表於 10-2-18 21:48 |只看該作者
her "pig" loss for a long long time ago la :lol :lol
原帖由 cookie 於 10-2-18 17:09 發表
喂, 您有冇叫佢留一隻乳豬過您呀!!!!
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1028#
發表於 10-2-18 22:35 |只看該作者
原帖由 JENNYSKY 於 10-2-18 21:48 發表
her "pig" loss for a long long time ago la :lol :lol
You, too.
路遙知馬力,日久見人心!


子爵府

積分: 14365


1029#
發表於 10-2-19 00:46 |只看該作者
Pinky(抱住小 B 女,9 度氣溫,不如等天氣回暖先吔喇 .... 又或者叫一哥湊女,妳自己入嚟吖 .... 妳點睇 )


我有兩個方案-->
1)我同埋一哥出黎, 一家四口齊齊同你地聚吓!
2)都係一家四口入黎, 不過食飯就我同兩個女食, 叫一哥去搵朋友食(不過唔知佢搵唔搵到架).

點都好, 我都係想入黎同你地食飯,我上年已經冇出黎同你地食架啦!B女又一定要跟身喎, 因為我冇儲奶奶架, 而家都唔可以賣甩大女, 另外我地聽朝一家四口一早就會出去沙田玩,冇理由叫爸爸自己返屋企, 或者淨係帶一個女返屋企架嘛......


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1030#
發表於 10-2-19 01:23 |只看該作者
都揚咗出枱面唔使我帶啦

唔識去嘅瘋人........一係就大約八點左右, 我喺兆康西鐵站帶路轉輕鐵去藍地
原帖由 hehalady 於 10-2-18 16:20 發表

我哋唔能夠叉倫廚 (.) (.) 嘅 .... 咁就鐵定 ↓
(希望訂到位 lar)

http://www.weekendhk.com/r/119479.html


出席人數:

(.) (.) (2 件)

亨利(1 條友)

娜媽(單 pop)

Kit (2 個)

蕃薯(1 舊)

Pinky(抱住小 B 女,9 度氣溫,不如等天氣回暖先吔喇 .... 又或者叫一哥湊女,妳自己入嚟吖 .... 妳點睇

貴賓(請快快浦頭)
其他瘋人(未表態,唔知到唔到


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1031#
發表於 10-2-19 01:27 |只看該作者
如果一哥唔怕一大班女人的話, 我哋無任歡迎架

我哋怕妳顧住瑤瑤同慧慧食唔到嘢, 梗係要一哥在場幫吓妳啦:)
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-19 00:46 發表

Pinky(抱住小 B 女,9 度氣溫,不如等天氣回暖先吔喇 .... 又或者叫一哥湊女,妳自己入嚟吖 .... 妳點睇 )


我有兩個方案-->
1)我同埋一哥出黎, 一家四口齊齊同你地聚吓!
2)都係一家四口入黎, 不過食飯就我同兩個女食, 叫一哥去搵朋友食(不過唔知佢搵唔搵到架).

點都好, 我都係想入黎同你地食飯,我上年已經冇出黎同你地食架啦!B女又一定要跟身喎, 因為我冇儲奶奶架, 而家都唔可以賣甩大女, 另外我地聽朝一家四口一早就會出去沙田玩,冇理由叫爸爸自己返屋企, 或者淨係帶一個女返屋企架嘛......


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1032#
發表於 10-2-19 01:33 |只看該作者
平日只係$8左右, 果日要$12


昨日文匯報頭條: 一斤豆苗 貴過一股匯豐, 買果個都癡膠花!

呢幾日d菜真係貴到癡晒線!!!
原帖由 hehalady 於 10-2-17 01:49 發表
How much?
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-17 01:26 發表
我喺街市買咗d蕃茄、薯仔之後,即刻雞咁腳掉頭走,走去邊?百雞囉..............

[ 本帖最後由 包包魔怪媽咪 於 10-2-19 01:34 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1033#
發表於 10-2-19 01:35 |只看該作者
真性情!無打錯喎
原帖由 cookie 於 10-2-18 16:25 發表
哈囉.....各位靚靚瘋人,新年快樂.....
祝大家虎虎生威,身壯力健,有心有力,笑口常開,要金有金,要卵有卵,哎呀,打錯字.......係要銀有銀....恭喜恭喜

遲來的人....曲奇餅 ...


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1034#
發表於 10-2-19 01:38 |只看該作者
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-19 00:46 發表
點都好, 我都係想入黎同你地食飯,我上年已經冇出黎同你地食架啦!B女又一定要跟身喎, 因為我冇儲奶奶架, 而家都唔可以賣甩大女, 另外我地聽朝一家四口一早就會出去沙田玩,冇理由叫爸爸自己返屋企, 或者淨係帶一個女返屋企架嘛......
感動ing

我又要媽媽奶 .... 燉蛋吖 .... 唔該
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1035#
發表於 10-2-19 01:40 |只看該作者
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-19 01:23 發表
都揚咗出枱面唔使我帶啦

唔識去嘅瘋人........一係就大約八點左右, 我喺兆康西鐵站帶路轉輕鐵去藍地
波屎聽日忙到嘔電 .... 妳記得瘋亞衰囡 & 妳個徒兒 wor ..... 佢哋 holland 頭痕 wor ..... 唔識路 wor
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1036#
發表於 10-2-19 01:47 |只看該作者
原帖由 hehalady 於 10-2-17 17:02 發表
老虎年吔嘅第一底年糕 ....


好好味呀 )))

點解會煎糕有煎糕味、蛋有蛋味 ... 唔會太甜、亦不會太淡 .... 入口軟滑之中浸出淡淡薑味 .... 一句講晒 ..... 唔酸 gar )))


如 ...


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1037#
發表於 10-2-19 01:50 |只看該作者
我都自身難保, 記得先啦 頭先咪出咗post講囉
原帖由 hehalady 於 10-2-19 01:40 發表
波屎聽日忙到嘔電 .... 妳記得瘋亞衰囡 & 妳個徒兒 wor ..... 佢哋 holland 頭痕 wor ..... 唔識路 wor


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1038#
發表於 10-2-19 01:51 |只看該作者
我同屎屎就送過 19 幾隻比妳哋
原帖由 hehalady 於 10-2-18 02:31 發表
波屎送過 19 幾隻比妳哋 gar lar wor


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1039#
發表於 10-2-19 01:52 |只看該作者
原帖由 hehalady 於 10-2-18 15:59 發表
有位貴賓提議去呢度 wor↓

http://www.tastesky.com/reviews_photo.php?business_id=16639


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1040#
發表於 10-2-19 01:55 |只看該作者
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-19 01:50 發表
我都自身難保, 記得先啦 頭先咪出咗post講囉
有人話唔識搭西鐵 wor
路遙知馬力,日久見人心!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo