想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


1021#
發表於 11-8-12 14:13 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 14:08
oooo...

祝我好運


大宅

積分: 3315


1022#
發表於 11-8-12 14:14 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 14:12
咁快?? 你仲高溫呀
今日已經d-14喇... 我個個月都係夜晚會drop, 之後第2朝就mc架喇...
我紅d深粗又係夜晚... 我咩野都夜晚架.................


男爵府

積分: 6375


1023#
發表於 11-8-12 14:19 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 14:14
今日已經d-14喇... 我個個月都係夜晚會drop, 之後第2朝就mc架喇...
我紅d深粗又係夜晚... 我咩野都夜晚架.. ...

我今次由排卵到m come 又好準27, 28d深線, 咁如果28, 29號排, 14日後又 really係今日喎….

你試吓用朝早量啦


大宅

積分: 3575


1024#
發表於 11-8-12 17:35 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 09:30
有JM話肚痾都係bingo既徵狀呀!

我諗似食錯野搞肚多d, 我打左邊爐黎...而家個肚搞下搞下咁呀


大宅

積分: 3315


1025#
發表於 11-8-12 21:52 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 14:19
我今次由排卵到m come 又好準27, 28紅d深線, 咁如果28, 29號排, 咁14日後又 really係今日喎…. 你試吓用 ...
唉... 今晚體溫再drop... 無機喇... 紅d又無線... 聽日一定mc... 又要黎過...................................


別墅

積分: 984


1026#
發表於 11-8-12 21:55 |只看該作者
Day 1又開始,新的cycle,繼續努力!!!!


男爵府

積分: 6375


1027#
發表於 11-8-12 22:18 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-12+14:19+我

原帖由 Cruby 於 11-08-12 發表
唉... 今晚體溫再drop... 無機喇... 紅d又無線... 聽日一定mc... 又要黎過............................... ...
我同真係夾到冇人有!




大宅

積分: 3315


1028#
發表於 11-8-12 22:23 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 22:18
我同真係夾到冇人有!
哈哈... 係啦...! 真係好, 又可以去大吃海鮮餐~~~


男爵府

積分: 6375


1029#
發表於 11-8-12 22:24 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-12+22:18+我

原帖由 Cruby 於 11-08-12 發表
哈哈... 係啦...! 真係好, 又可以去大吃海鮮餐~~~
冇錯!汽水,凍野




男爵府

積分: 6375


1030#
發表於 11-8-12 22:33 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

其實我唔明呢個cycle好似兩個cycle咁




大宅

積分: 3315


1031#
發表於 11-8-12 22:39 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 22:33
其實我唔明呢個cycle好似兩個cycle咁
哈哈... 係呀, 不過... 人體真係幾有趣...
你真係要好好咁check下身體呀~~~

睇黎你又可以再開個一條新帖喇...


男爵府

積分: 6375


1032#
發表於 11-8-12 23:08 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-12+22:33+其

原帖由 Cruby 於 11-08-12 發表
哈哈... 係呀, 不過... 人體真係幾有趣...
你真係要好好咁check下身體呀~~~
條帖可以改名。我希望我真係太緊張啦,我開始飲雞精,希望有幫助




大宅

積分: 3315


1033#
發表於 11-8-12 23:27 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 23:08
條帖可以改名。我希望我真係太緊張啦,我開始飲雞精,希望有幫助
我上個月已經開始食卵子維生素, 話可以改善排卵同令卵子靚D... 一樽已經食晒, 又要再買...


男爵府

積分: 6375


1034#
發表於 11-8-12 23:59 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-12+23:08+條

原帖由 Cruby 於 11-08-12 發表
我上個月已經開始食卵子維生素, 話可以改善排卵同令卵子靚D... 一樽已經食晒, 又要再買...
...
我唔敢亂食太多葯,暫時只得葉酸同蟲草雞精




大宅

積分: 3315


1035#
發表於 11-8-13 08:12 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 23:59
我唔敢亂食太多葯,暫時只得葉酸同蟲草雞精
唔係藥, 同葉酸都係supplement啫, 反正都要食葉酸, 食埋聖潔莓幫助排卵總好過好食排卵藥掛....... 至少聖潔莓係草本, 而且已經確認對排卵有用~~ 我已經高齡, 都有少少擔心d旦旦開始唔靚...


大宅

積分: 3315


1036#
發表於 11-8-13 08:15 |只看該作者
今早體溫得番36.7, 紅d都係得m前淺控, 過多幾個鐘應該會見到m小姐喇...


大宅

積分: 3315


1037#
發表於 11-8-13 10:12 |只看該作者
唉... 準到無朋友... MC喇... 新cycle開始.....


子爵府

積分: 10404


1038#
發表於 11-8-13 11:01 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-13 10:12
唉... 準到無朋友... MC喇... 新cycle開始.....

唔好唔開心啦,唔中就早黎早著早開始呀嘛,繼續努力!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


1039#
發表於 11-8-13 12:14 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-12+23:59+我

原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表
唔係藥, 同葉酸都係supplement啫, 反正都要食葉酸, 食埋聖潔莓幫助排卵總好過好食排卵藥掛....... 至少聖潔 ...
叫聖潔莓?葯房有冇得買?




男爵府

積分: 6375


1040#
發表於 11-8-13 12:16 |只看該作者

引用:唉...+準到無朋友...+MC喇...+新cycle開始.

原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表
唉... 準到無朋友... MC喇... 新cycle開始.....
我哋一齊努力!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo