想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7967


1021#
發表於 11-8-11 19:35 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-11 17:26
me 2, 洗頭+沖涼,5 mins
之後我就洗奶樽,抹地,,抹佢張playmat
跟住佢就會wake up,

之後陪佢睇your baby can read , Disney

咁快要睇拿??
可以向邊度買呀 ??


男爵府

積分: 7967


1022#
發表於 11-8-11 19:38 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 17:44
我都buy bb飲小小水lee個做法,但無諗一出院就飲,咁快飲?。

我仲諗好唔好比水佢呀,
E院話唔好比, 要大D先,
但我無用, 比唔到好多人奶佢, 佢飲奶粉, 其實飲D水係好...
所以我都唔知比唔比D水佢好~~


男爵府

積分: 7967


1023#
發表於 11-8-11 19:40 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 17:53
唔洗...個時爽爽好似爛面咁...我都係比D 金銀花水佢洗面仔...過多排就會冇架啦~你睇醫生...醫生都冇野比你 ...

ICIC, 咁幫佢用金銀花水佢面仔先~~

各準MAMA真係要清下胎毒~~


男爵府

積分: 7967


1024#
發表於 11-8-11 19:43 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 17:58
新手媽媽都幾難快手。haha!

我到而家都無正式換過,
我一烏低, 傷口就有D痛~
都係C6同工人換JAR


男爵府

積分: 7967


1025#
發表於 11-8-11 19:44 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 17:57
其實真係飲一啖仔架JA...我用飲管整起少少...比佢飲...就係飲個DD 架JA...1日飲咁多就夠...之後先慢慢加多D ...

咁20幾日人仔要飲幾多呀 ??


男爵府

積分: 7967


1026#
發表於 11-8-11 19:46 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 17:59
咁又係...

但係有C6做司機

我都係C6做司機

工人攞重野

但心情唔同囉~~~

不過其實黃都係好COMMON 既, 又唔洗太驚~~

千萬唔好病, 真係會好驚架~~


男爵府

積分: 7967


1027#
發表於 11-8-11 19:48 |只看該作者
我BB好似就瞓醒 ...
一陣再傾....


伯爵府

積分: 17022


1028#
發表於 11-8-11 20:16 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-11+17:58+新手媽媽

原帖由 small531 於 11-08-11 發表
都唔係既...係醫院個2日就係比機會你學快手...當然係私家就學唔到啦~~
生完要自己湊架?




伯爵府

積分: 17022


1029#
發表於 11-8-11 20:17 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-11+17:59+咁又

原帖由 悅同 於 11-08-11 發表
但願你bb唔使你去頻頻撲撲,唔好有lee d機會去街。
咁打針or覆診都要既




伯爵府

積分: 17022


1030#
發表於 11-8-11 20:17 |只看該作者

引用:Quote:rabbitbaby1+發表於+11-8-11+18:08+

原帖由 small531 於 11-08-11 發表
而家好返好多啦~80碼你地就岩...我爽爽就太大隻...著唔到啦~你可以去睇既既...
...
唔嘔就有好日子過




伯爵府

積分: 17022


1031#
發表於 11-8-11 20:19 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-11+17:59+咁又

原帖由 hunghung215 於 11-08-11 發表
我都係C6做司機

工人攞重野
放鬆d啦,樣樣野求其d做人會開心d




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1032#
發表於 11-8-11 20:29 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 19:40
ICIC, 咁幫佢用金銀花水佢面仔先~~

各準MAMA真係要清下胎毒~~
我覺得作用不大...因為後期我都有睇中醫...都有煲D 野黎飲...都係有既...不過可能會出少D...
記得唔好比D 野佢搽面住...怕太潤既話會出油脂粒...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1033#
發表於 11-8-11 20:30 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 19:44
咁20幾日人仔要飲幾多呀 ??
20日人仔都係好細...大慨1日飲10ML 左右都夠架啦~唔洗太多...到1個月左右應該可以飲到20ML~30ML...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1034#
發表於 11-8-11 20:32 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 20:17
唔嘔就有好日子過
但係今胎似乎對食唔係有太大興趣...個時陀爽爽有咩食咩...咩都食得落...爽爽亦都係一樣...咩都肯食...可能呢次BB 唔太愛食野....



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1035#
發表於 11-8-11 20:33 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 19:35
之後陪佢睇your baby can read , Disney

咁快要睇拿??
正版好似要3千幾...如果TAOBAO 就大約300(HKD)



哈哈


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1036#
發表於 11-8-11 20:34 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 20:16
生完要自己湊架?

要自己換片同餵奶囉


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1037#
發表於 11-8-11 20:35 |只看該作者
http://item.taobao.com/item.htm?id=9351721438

係唔係有人想買黑白卡...我將會係下星期買...如果有興趣可以一齊...
但TAOBAO 個匯率又升左...又要貴D 啦~



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1038#
發表於 11-8-11 20:36 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 20:16
生完要自己湊架?
生完差唔多全程係自己跟實架...連朝早探菊花仔...都要自己動手...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


1039#
發表於 11-8-11 20:45 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-11+20:16+生完

原帖由 small531 於 11-08-11 發表
生完差唔多全程係自己跟實架...連朝早探菊花仔...都要自己動手...
咁開刀點算呀?




伯爵府

積分: 17022


1040#
發表於 11-8-11 20:46 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-11+20:17+唔嘔

原帖由 small531 於 11-08-11 發表
但係今胎似乎對食唔係有太大興趣...個時陀爽爽有咩食咩...咩都食得落...爽爽亦都係一樣...咩都肯食...可能 ...
遲d可能會好d




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo