心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 795


1021#
發表於 06-1-3 13:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

How do you know purifiers don't work?

Honestly I really don't know what work and what doesn't coz we change so many things at the same time. It could be that all of them work or just part of them. But as long as my son's asthma is under control, I just keep everything staying put.


別墅

積分: 795


1022#
發表於 06-1-3 13:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

How do you know purifiers don't work?

Honestly I really don't know what work and what doesn't coz we change so many things at the same time. It could be that all of them work or just part of them. But as long as my son's asthma is under control, I just keep everything staying put.


子爵府

積分: 14241


1023#
發表於 06-1-3 14:10 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

我係覺得佢無咩特別"用"咁囉. 即係用左同無用都無咩分別.

Arlene 寫道:
How do you know purifiers don't work?
唔知亞女幾時先會叮一聲


別墅

積分: 795


1024#
發表於 06-1-3 14:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

At least you know what is not working. The purifiers are big. I don't like to keep them if they are useless too.


大宅

積分: 3447


1025#
發表於 06-1-3 14:44 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

heihei媽,
我買百佳盒裝紙巾咋...我屋企幾乎亞女常到既地方都有一盒..

Alrene,
我個日同rainbow sales 傾左好耐..佢話Osim 同佢地最大既分別係個分隔器..which is Osim 無既. 分隔器係要黎make sure d 塵落到水. Osim 無, 佢就要靠個filter過濾. 有filter 就有塵, 有塵有污糟就會"吽". 咁再噴番出黎既氣就dirty. 所以個filter 要好勤換. 新一代rainbow 可以當埋空氣過濾. 每次老爺99一走, 唔知點解老公就會開黎過濾, 我覺得好攪笑, but 唔敢問.
--- 2J 作品


別墅

積分: 795


1026#
發表於 06-1-3 14:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

The latest OSIM vaccum is using a water basin as well and all the dust is trapped in the water!?


大宅

積分: 3447


1027#
發表於 06-1-3 15:20 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

Arlene,
Osim 你唔會裝滿水架.. 吸塵條喉個個hole 都無水架嘛. 即係d 塵吸入去經過空氣先落水啦(咁用咩方法make sure所有塵都落到水呢), 水又會有水泡啦, 水泡爆左d 塵又向入面彈起啦. 當然都會有一大部份落到水. 但係落唔到個d 呢, 就要經filter 勒, 個part 就等於一般吸塵機囉. 咁點講佢都比一般吸塵機好既.
而rainbow 個種水機呢, 就有個所謂既分隔器, 係唔知幾多轉數又咩設計(拿, sales咁講我咁講, 我唔係真係識好多架下), 係可以make sure d 塵完全落到水既, 咁咪唔需要有filter 囉. 但係點解Rainbow 都仲有filter呢, 佢既解釋就係用黎隔一d 水都隔唔到既物質(我唔記得係咩添), so 佢既filter就可以36個月先洗, 仲係洗唔洗換添. 我等緊36個月佢上黎幫我洗架.... 因為個日我睇完Delphne (唔記得點寸) 人地個個sales 話佢地個隻比rainbow 點好點好, 真係做到完全無filter... 我咪打去嘈佢囉, 佢又由頭解釋一次我聽囉. but 我老公話個隻Delphne 都唔得o咼.
--- 2J 作品


子爵府

積分: 14241


1028#
發表於 06-1-3 15:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

咩牌字都好啦, 總之用左覺得有幫助既就係好好好 當然平啲會更加好.

btw, 我又放到一枱都係補品啦 (for 小姐). 仲有個笑話, 昨晚幫個女洗nose, 佢唔小心整到啲saline 入口, 話好咸, 個樣想喊咁制, 仲慘個飲vanilla 味既eye q

仲有, eye q 個sales 話如果食左eye q, 想再食水溶性既vitamin, (eg. vitamin c) 咁最好等 1/2 hour 先食喎.
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 3447


1029#
發表於 06-1-3 15:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

係係係... 其實咩都係試, 邊樣有用無用都唔知...
Alrene, 我無惡意架, 人地講比我知, 我又講番你知咁咋.
heihei媽 寫道:
咩牌字都好啦, 總之用左覺得有幫助既就係好好好 當然平啲會更加好.

btw, 我又放到一枱都係補品啦 (for 小姐). 仲有個笑話, 昨晚幫個女洗nose, 佢唔小心整到啲saline 入口, 話好咸, 個樣想喊咁制, 仲慘個飲vanilla 味既eye q
--- 2J 作品


別墅

積分: 795


1030#
發表於 06-1-3 16:06 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

Wow, so complicate!


侯爵府

積分: 21395


1031#
發表於 06-1-3 16:20 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

你們講果d貴價野, 我係吾會買既

比屋企果隻肥野用, 吾駛幾耐實爛


別墅

積分: 795


1032#
發表於 06-1-3 16:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

JJ, no worries. Honestly I would buy Rainbow or Filter Queen. I bought OSIM coz the doctor said it's good enough.


子爵府

積分: 10854


1033#
發表於 06-1-3 16:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

請問坊間咁多圍棋學院, 那一間比較好呢 ?






大宅

積分: 1673


1034#
發表於 06-1-3 17:28 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

Rainbow保用幾耐?

hinhinmummy,
我27係op好似見到你工人同個仔?


大宅

積分: 3447


1035#
發表於 06-1-3 17:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

Minnieluo,
你亞仔係咪好有興趣先? if 只係一般, 你不如等小一, 學校實有啦. 我女由開學無耐學到家陣, 日日都話悶. 我又唔識同佢捉. 佢同我都放棄, 玩番波子棋算拿. If 你真係學, 要買棋到板, 我有9成新既平讓比你呀下.
--- 2J 作品


別墅

積分: 795


1036#
發表於 06-1-3 17:34 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

snoppy,

How is your girl?


侯爵府

積分: 21395


1037#
發表於 06-1-3 17:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

SNOPPY

呵呵甘你做乜吾相應呀, 我們係去左op呀



吾駛好似, 甘係啦

佢有次同我講, 係街撞到你呀


侯爵府

積分: 21395


1038#
發表於 06-1-3 17:37 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

snoopy

btw, 你係邊part見到佢地? 看下果時有無出醜先


大宅

積分: 3447


1039#
發表於 06-1-3 17:44 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

hinhinmummy,
only 你仔同姐姐去OP, 你無去架?
想問你咪租樓既, 你會唔會專登揀新樓or 有裝修先租架?

snoopy,
唔記得8年定10年..頭4年好似包零件.
--- 2J 作品


侯爵府

積分: 21395


1040#
發表於 06-1-3 17:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

jj

根有啦, 全家去晒, but snoopy見過我仔&工人only



層樓供完架啦我們, so吾駛供, 又吾係租

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo