想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1021#
發表於 11-9-9 11:31 |只看該作者
little_kawai 發表於 11-9-9 11:27
你都講得o岩呀!!如果要計算太多野,咁自己就好辛苦~
不過,都要留意返夠唔夠14日高溫期,未必係為計吓中唔中, ...
咁溫度當然要照查啦
第時有咩野去睇醫生
都可以show比佢睇嘛
我意思係當見到體溫每日既升跌唔好太緊張
唔好稔自己有咩問題
咁會輕鬆d

d jm點知自己唔夠黃體
又點知睇完中醫d黃體高左
係咪之前之後透過化驗得知呢
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1022#
發表於 11-9-9 11:33 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 11:29
俾佢話同蝗蟲無分別

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4198394&extra=page%3D1& ...
佢咁惡既告
咁政府真係無能嘛
生仔怕冇床位
生完怕冇學位讀書

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


1023#
發表於 11-9-9 11:34 |只看該作者

引用:Quote:little_kawai+發表於+11-9-9+11:27+

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
咁溫度當然要照查啦
第時有咩野去睇醫生
都可以show比佢睇嘛
化驗添。e生只睇我嘅體溫,超陰去診斷




子爵府

積分: 10404


1024#
發表於 11-9-9 11:37 |只看該作者

引用:Quote:little_kawai+發表於+11-9-9+11:27+

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
咁溫度當然要照查啦
第時有咩野去睇醫生
都可以show比佢睇嘛
我係驗到黃體不足,就睇中醫,睇完三個月再驗,驗到有進步嘅!



點評

little_kawai  like!!!  發表於 11-9-9 11:42

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


1025#
發表於 11-9-9 11:37 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+11:29+俾佢

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
佢咁惡既告
咁政府真係無能嘛
生仔怕冇床位
我都係講事啫,又唔見港英政府咁亂。反俾人話我蝗蟲,冇病呀。我除咗受惠嗰6千大元,咩都冇份享用,我要盡公民責任架




大宅

積分: 2307


1026#
發表於 11-9-9 11:41 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-9 11:31
咁溫度當然要照查啦
第時有咩野去睇醫生
都可以show比佢睇嘛

我見D jm講,因為主要令我地體溫高左係黃體,咁佢地一見自己唔夠高溫日子...有D真係只得8日左右,咁佢地都估到係黃體出事.佢地多數睇中醫,因為西醫靠食藥好似無咁好,D中醫又好勁架~把吓脈就知架!!!
咁就會幫佢地調理,等自己身體可以自然調節,然後可以自己咁提高返黃體喇


大宅

積分: 2307


1027#
發表於 11-9-9 11:48 |只看該作者
本帖最後由 little_kawai 於 11-9-9 11:57 編輯
siuangel1 發表於 11-9-9 11:37
我都係講事啫,又唔見港英政府咁亂。反俾人話我蝗蟲,冇病呀。我除咗受惠嗰6千大元,咩都冇份享用,我要盡 ...

只可以話...個位jm俾D內地嚟既大肚婆激到好嬲.
你講政府無能,其實可以講好多範疇,但佢第一時間只係諗到拎褔利.
但係政府係一個社會既決策者,策劃者嚟架!!佢地有咩政策推出,真係可以對下一代有好大影響!!!!
醫療,教育,房屋,甚至環保,文化,康樂等等都有好大影響.
或者...個位jm只係見到眼前呢D問題,而長遠阿B要面對既佢一時醒唔起啦!!!

唔好咁嬲!!!你擔心既,我相信呢度好多jm都有擔心過...所以...如果咁樣擔心都叫做蝗蟲,大不了我陪你一齊做蝗蟲:;pppp:


子爵府

積分: 10404


1028#
發表於 11-9-9 12:09 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-9+11:31+咁

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
我見D jm講,因為主要令我地體溫高左係黃體,咁佢地一見自己唔夠高溫日子...有D真係只得8日左右,咁佢地都估 ...
西醫嘅方法係直接了當啲,因為排卵後就幫你打黃體銅針或者塞藥,都可以即刻增加黃體!不過如果唔打針唔塞藥,黃體就會又唔夠!而中醫調理就係令身體好轉,繼而自己身體產生番足夠嘅黃體囉!不過中醫真係要放多啲時間先有效,仲要搵個得嘅中醫先得!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1029#
發表於 11-9-9 12:09 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 11:37
我係驗到黃體不足,就睇中醫,睇完三個月再驗,驗到有進步嘅!



...
咁驗黃體時係排卵前驗定排卵後驗架
係咪驗血架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1030#
發表於 11-9-9 12:11 |只看該作者
little_kawai 發表於 11-9-9 11:48
只可以話...個位jm俾D內地嚟既大肚婆激到好嬲.
你講政府無能,其實可以講好多範疇,但佢第一時間只係諗到拎 ...
係呀
唔好理佢啦
可能佢咁岩心情唔好
不過佢d用詞又難聽左d既
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1031#
發表於 11-9-9 12:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:09
西醫嘅方法係直接了當啲,因為排卵後就幫你打黃體銅針或者塞藥,都可以即刻增加黃體!不過如果唔打針唔塞藥 ...
咁你有喜未呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10404


1032#
發表於 11-9-9 12:12 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+11:37+我係驗

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
咁驗黃體時係排卵前驗定排卵後驗架
係咪驗血架
好似我cycle 28嘅,就要day 21-24果幾日驗,驗血就可以知,合格指數係25!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


1033#
發表於 11-9-9 12:19 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+12:09+西醫嘅

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
咁你有喜未呀
未呀,已經第13個cycle lu!因為之前就我黃體唔夠,卵巢退化,調理咗一排,當然都一路有繼續試啦!點知6月時,愛人發現有精索靜脈曲張,呢個係導致不育嘅主因!依家做完手術,醫生話要3個月後啲精子先可以完全康復,所以嚟緊希望成功啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1034#
發表於 11-9-9 12:19 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:12
好似我cycle 28嘅,就要day 21-24果幾日驗,驗血就可以知,合格指數係25!
咁你由幾多升到幾多架
係去診所幫你send去lab度驗,定直接自己響lab驗
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1035#
發表於 11-9-9 12:21 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:19
未呀,已經第13個cycle lu!因為之前就我黃體唔夠,卵巢退化,調理咗一排,當然都一路有繼續試啦!點知6月 ...
精索靜脈曲張
又識多樣野,多謝你
咁係點樣發現架
咁希望你c6康復後鞭鞭有力,好快有個龍bb
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10404


1036#
發表於 11-9-9 12:23 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+12:12+好似我c

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
咁你由幾多升到幾多架
係去診所幫你send去lab度驗,定直接自己響lab驗
...
我第一次12,第二次20,第三次44!之後醫生話唔使再驗!如果日子啱啱撞正覆診,就醫生幫我抽血拎去驗,如果唔啱,就醫生寫紙俾我自己去lab抽血驗!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


1037#
發表於 11-9-9 12:26 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+12:19+未呀,

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
精索靜脈曲張
又識多樣野,多謝你
咁係點樣發現架
愛人驗過幾次丁丁都唔合格,已經睇過幾個月中醫,又食輔助品!所以我個婦產醫生就建議我地去睇泌尿科醫生,用u/s照到囉!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1038#
發表於 11-9-9 12:29 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:23
我第一次12,第二次20,第三次44!之後醫生話唔使再驗!如果日子啱啱撞正覆診,就醫生幫我抽血拎去驗,如果 ...
係普通科醫生定婦產科醫生呀
其實最初點解會去驗黃體既
係醫生建議你
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1039#
發表於 11-9-9 12:30 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:26
愛人驗過幾次丁丁都唔合格,已經睇過幾個月中醫,又食輔助品!所以我個婦產醫生就建議我地去睇泌尿科醫生, ...
你個婦產醫生都幾好喔
識得作出咁適當既建議
可以講講係邊位醫生嗎
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3315


1040#
發表於 11-9-9 12:38 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 11:29
俾佢話同蝗蟲無分別

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4198394&extra=page%3D1& ...
我都唔抵得發表左少少...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo