在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11468


1021#
發表於 05-12-5 15:31 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

reginang 寫道:
我今日好橙呀,唔知點樣扭親law柚條筋........... 好痛呀 :cry: :cry:


你係咪坐得衰呀? 成日 "橋" 起隻脚側埋一邊身坐呢???

你去睇吓跌打好 d 喎, 如果唔係一陣連行路個陣大脾都痛埋架!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1022#
發表於 05-12-5 15:36 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

regina,咁唔小心呀?快d去睇下好wor,你知啦,腰好緊要架麻!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1023#
發表於 05-12-5 15:42 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我地x'mas party suki都黎呀!

phibow呀,suki會響大埔出發呀!你地到時可唔可以響kcr會合呢?


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1024#
發表於 05-12-5 15:48 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

REGINA, PATPAT樹呀, 哎呀, 點搽藥酒呀, 今晚叫A爸同你搽啦, 小心D呀

SUKI, 你MAIL係乜呀, 我地間中都會MSN既, 到時ADD你呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1025#
發表於 05-12-5 15:49 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

CHING, 咁你比資料SUKI啦, TKS.


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1026#
發表於 05-12-5 15:53 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat,我同suki msn緊啦!嘻,佢簽名相下面有個i-con咪有佢msn a/c law,傻豬!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1027#
發表於 05-12-5 15:59 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

hi 我返來啦 :mrgreen:

有冇人呀


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1028#
發表於 05-12-5 16:00 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,我響樹架,你呢排都好忙下wor!


子爵府

積分: 12326


1029#
發表於 05-12-5 16:06 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tattat,

係呀,我簽名果度有msn嫁,歡迎大家add我


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1030#
發表於 05-12-5 16:08 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching, suki, 我真蠢啦. 我同shan傾緊呀


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1031#
發表於 05-12-5 16:09 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching係呀,不過今日好累啦,唔做啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1032#
發表於 05-12-5 16:10 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲, 出去做野呀, 凍唔凍呀, 家下寒冷天氣警告呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1033#
發表於 05-12-5 16:10 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲兒白 寫道:
ching係呀,不過今日好累啦,唔做啦


嘻, 咁我add你呀


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1034#
發表於 05-12-5 16:12 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

咁我呢?


子爵府

積分: 13613


1035#
發表於 05-12-5 16:13 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1036#
發表於 05-12-5 16:14 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat,
我係公司呀,所以唔知出面凍唔凍喎


子爵府

積分: 11468


1037#
發表於 05-12-5 16:35 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

hello
shan 妹


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1038#
發表於 05-12-5 16:39 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲, 以為你出左去添


伯爵府

積分: 16163


1039#
發表於 05-12-5 17:10 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

各位
收工喇...................... 我要趕返家打hot pot呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1040#
發表於 05-12-5 17:28 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

regina, 正呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo