懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6170


1021#
發表於 06-4-8 11:46 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我諗雪糕都得呱
雪條就可能色素多d啦 :lol:


大宅

積分: 1339


1022#
發表於 06-4-8 11:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

colourlu:

我早幾日睇完c+, 醫生話我成18weeks好多野都可以食得, 好似佢之前叫我唔好食木瓜, 家陣都話可以食, 不過都係自己唔放心, 好多野都忍住唔食, 好似西瓜, 羊肉, 可樂...., 我都好耐冇享用過啦, 見倒屋企人食唯有忍下啦 :-( :-( , 不過有時好難頂咪食少少囉, 好似朱古力, 薯片咁, 我都有食架, 不過食少d囉 (實在好難忍 ), 仲有幾個月, 大家努力呀!!!

colourlu 寫道:
PMbb

搞聚會既時候....

可唔可以食d...平時老公一定唔俾食既野呀?!!


大宅

積分: 1339


1023#
發表於 06-4-8 11:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

colourlu:

你係全職媽媽??好羨慕呀!!!!!
我都要好努力向住le個目標進發

colourlu 寫道:
KIKI--MAMI

我老公唔係返Shift...係9至6...

不過佢依家係廳...好忙咁....上網...我係房...

我唔使返工嫁...全職媽媽


大宅

積分: 1339


1024#
發表於 06-4-8 11:58 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI, colourlu:

agree, buffut係一個好好既提意!!

KIKI--MAMI 寫道:
Hi colourlu,

你老公唔比你食D乜呀
如果係食Buffut 都幾好喎,樣樣都有D, 咁就唔怕唔啱其他媽媽胃口啦.


大宅

積分: 2426


1025#
發表於 06-4-8 12:08 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Silly媽媽:

Second trimester screening ??? 係味結構性U/S?


大宅

積分: 1339


1026#
發表於 06-4-8 12:08 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

laiyuen:

我家陣19weeks, 我估我已經feel倒肚動啦, 好似腸動咁, 但係又有d跳下跳下, 感覺好得意!!

醫生話第一胎要大概20weeks先feel倒肚動, 唔係第一胎就會早d!

laiyuen 寫道:
幾日無上黎你地就chat左咁多pages啦, 好勁呀!!!

你地都好似戒口戒得幾清喎, 我就咩都唔理, 樣樣海鮮, 芒果, 香蕉都食架, 我上星期連西瓜都食埋呀, 不過有一樣一定唔會食既就係魚生!

你地個肚開始大未呀, 呢幾日我個肚好似吹波咁呀, 不過仲未feel到肚動, 唔知要等到幾時先feel到呢?


大宅

積分: 1815


1027#
發表於 06-4-8 12:10 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

irischan927,

我而家飲凍嘢,都會小冰,因為我唔想bb出世後氣管唔好,但又忍唔住

但我都有食雪榚,已經食兩至三次啦(Over 3 months).
雪條就仲未試,不過我唸好快就會開齌.


大宅

積分: 2426


1028#
發表於 06-4-8 12:10 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB:

我都有間唔中食雪糕
JojoB 寫道:
我諗雪糕都得呱
雪條就可能色素多d啦 :lol:


大宅

積分: 2426


1029#
發表於 06-4-8 12:15 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

irischan927 :

你好想食.......芒果!!
我就鐘意食龍眼!!!
我個同事食jor,個仔著眼好大!!!


大宅

積分: 1339


1030#
發表於 06-4-8 12:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KPY2006:

我同你預產期差唔多喎, 你有冇諗住喺邊度生呀, 私家定政府呢??


大宅

積分: 1815


1031#
發表於 06-4-8 12:20 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,

我老公同你老公相反,佢成日誘惑我去食,佢話食小小都唔緊要,但So far 我有咗到而家都未食過一次,反而我老公就成日去吉之島, Sogo 買壽司,魚生食,前排自己無胃口又成日嘔就話唔想食可以忍倒口,但而家已經開始有番胃口,我都唔知仲可以忍到幾時呀... :-( :-( :-(




大宅

積分: 1339


1032#
發表於 06-4-8 12:21 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

colourlu:

我就冇肚餓到醒, 不過就會急vv急醒, 醫生話我胎位低, 唔知係咪因為咁, 我好似成日急vv, 但係去厠所又唔係好多vv


男爵府

積分: 6170


1033#
發表於 06-4-8 12:24 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Oh..真係既..我都鐘意食龍眼喎...

Waikiki 寫道:
irischan927 :

你好想食.......芒果!!
我就鐘意食龍眼!!!
我個同事食jor,個仔著眼好大!!!


大宅

積分: 1815


1034#
發表於 06-4-8 12:27 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb, 

你醫生話木瓜都得呀,唔知西瓜又得唔得呢
我下星期一都會見醫生,等我都問吓佢先.

希望到時可以知道係囝囝定囡囡


大宅

積分: 1815


1035#
發表於 06-4-8 12:31 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb & colourlu,

我同你一樣,都係會急到醒,但每次都係好小量.
如果飲得水多仲去得密添,飲其他飲料就好D無咁密,但都比以前去得多咗.



別墅

積分: 574


1036#
發表於 06-4-8 12:55 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位親愛 o既九月隊友:

我記起要提提大家,雪糕食時食,盡量要食冰淇淋(frozen),唔好食霜淇淋(即時用部機轉三個圈)。

要保持霜淇淋機衛生,每日要拆開部機洗個多小時。問題係就算個老闆肯俾錢(雪糕賣 $2,人工要 $20/hr),佢有無咁好心機日日監住,確保洗得乾淨?
講番 D 員工,hourly pay 得 o個十元八塊,盡責者係少數。所以 risk 係好大。不然,某大公司就唔會細菌超標六百幾倍啦!

還有千祈咪幫親「x豪」雪糕車(even 甜筒),皆因佢個雪櫃仔又點同條街 D 熱空氣鬥之餘,有生意佢仲不停打開雪櫃。妳話點保冷呢?我舊年暑假就買過溶溶地 o既甜筒!好彩食完無事,依家先識驚!佢以前都有細菌超標 o既記錄!


大宅

積分: 1339


1037#
發表於 06-4-8 13:11 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

我都係大概14weeks左右照倒係仔, 最初都有d懷疑, 會唔會照錯(咁早就照倒??), 到家陣19weeks, 中間有2個醫生check過, 都話係仔, 我先至信呀!!

Waikiki 寫道:
ac321, KIKI-MAMI, Jojob:

我13weeks 6 days 照U/S時,陳醫生話睇到係仔,咁細都睇到? 佢無講我皮下脂肪厚,but 照jor好耐先睇到,我都三知肚明啦! (大肚攬?!)


大宅

積分: 4531


1038#
發表於 06-4-8 13:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma

Thanks for the info.

HAVE A NICE WEEKEND!


大宅

積分: 1815


1039#
發表於 06-4-8 13:26 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma,

我就好小幫襯「x豪」雪糕車,杯軟雪糕未到手都已經溶咗一半,我多數食家庭裝或杯裝.係咪穩陣好多呢


好多謝你解釋咗咁多嘢比我地知,夏天食嘢都真係要好小心.各位媽媽都注意吓啦!!


禁止訪問

積分: 910


1040#
發表於 06-4-8 14:24 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo