立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6170
大宅
積分: 1339
colourlu 寫道: PMbb 搞聚會既時候.... 可唔可以食d...平時老公一定唔俾食既野呀?!!
colourlu 寫道: KIKI--MAMI 我老公唔係返Shift...係9至6... 不過佢依家係廳...好忙咁....上網...我係房... 我唔使返工嫁...全職媽媽
KIKI--MAMI 寫道: Hi colourlu, 你老公唔比你食D乜呀 如果係食Buffut 都幾好喎,樣樣都有D, 咁就唔怕唔啱其他媽媽胃口啦.
積分: 2426
laiyuen 寫道: 幾日無上黎你地就chat左咁多pages啦, 好勁呀!!! 你地都好似戒口戒得幾清喎, 我就咩都唔理, 樣樣海鮮, 芒果, 香蕉都食架, 我上星期連西瓜都食埋呀, 不過有一樣一定唔會食既就係魚生! 你地個肚開始大未呀, 呢幾日我個肚好似吹波咁呀, 不過仲未feel到肚動, 唔知要等到幾時先feel到呢?
積分: 1815
JojoB 寫道: 我諗雪糕都得呱 雪條就可能色素多d啦 :lol:
Waikiki 寫道: irischan927 : 你好想食.......芒果!! 我就鐘意食龍眼!!! 我個同事食jor,個仔著眼好大!!!
別墅
積分: 574
Waikiki 寫道: ac321, KIKI-MAMI, Jojob: 我13weeks 6 days 照U/S時,陳醫生話睇到係仔,咁細都睇到? 佢無講我皮下脂肪厚,but 照jor好耐先睇到,我都三知肚明啦! (大肚攬?!)
積分: 4531
禁止訪問
積分: 910
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy