跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3441


1021#
發表於 06-2-17 15:37 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

靚媽咪
好消息!

tinhei 寫道:
hihi 我老爺做完手術出左院la

yau媽>>咁到時我一於跟實a媽 :mrgreen:



大宅

積分: 3441


1022#
發表於 06-2-17 15:40 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

龍鳳胎好呀

tinhei 寫道:
雙胞定3胞ar [quote]
Khas 寫道:
車車
我重諗住你會有[size=medium]意外驚喜比我地tim.....
[/quote]



男爵府

積分: 5364


1023#
發表於 06-2-17 15:45 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

咁不如再追多1對la
Khas 寫道:
龍鳳胎好呀


大宅

積分: 3441


1024#
發表於 06-2-17 15:47 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

oo
個partition送左lai未?
yiyi你好靚女呀....唔好dum低個頭啦!




伯爵府

積分: 17542


1025#
發表於 06-2-17 15:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我好想見下呀....我只識一對孖女....但兩個係完全唔同樣ga...好得意的...一個似足媽咪....另一就似足爹d
Khas 寫道:
龍鳳胎好呀

[quote]
tinhei 寫道:
雙胞定3胞ar [quote]
Khas 寫道:
車車
我重諗住你會有[size=medium]意外驚喜比我地tim.....


男爵府

積分: 5364


1026#
發表於 06-2-17 15:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

all>>thank you 之前醫生話老爺條血管塞到只淨番條線咁幼時,羲爸&全家都不知幾擔心,家下出左院,我都幾開心ka~


水晶宮

積分: 54392


1027#
發表於 06-2-17 15:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

[size=large]公喜ar
tinhei 寫道:
hihi 我老爺做完手術出左院la

yau媽>>咁到時我一於跟實a媽 :mrgreen:


甘你地到時拖手la wor...


男爵府

積分: 5364


1028#
發表於 06-2-17 15:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

oo>>我都覺得孖好得意,但我諗湊果個都幾辛苦,尤其係病果時


伯爵府

積分: 17542


1029#
發表於 06-2-17 15:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

送左來啦....不過阿姐話同我溝通唔到....我同佢中間塊"ion"安完第二日就拆左啦....咁其實只係得一塊"ion"係我前面...左右都係 :-( :-(

khas ee>>我係樹扮緊古時ga大家閨秀呀
Khas 寫道:
oo
個partition送左lai未?
yiyi你好靚女呀....唔好dum低個頭啦!


水晶宮

積分: 54392


1030#
發表於 06-2-17 15:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

甘米安樂晒law...以後老爺d飲食要注意下la
tinhei 寫道:
all>>thank you 之前醫生話老爺條血管塞到只淨番條線咁幼時,羲爸&全家都不知幾擔心,家下出左院,我都幾開心ka~


男爵府

積分: 5364


1031#
發表於 06-2-17 15:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

係ar,有好多好多野都唔食得,簡直利害過減肥餐單
tszyau2000 寫道:
甘米安樂晒law...以後老爺d飲食要注意下la


大宅

積分: 3441


1032#
發表於 06-2-17 15:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

你想我係邊樹跳樓ya....

tinhei 寫道:
咁不如再追多1對la [quote]



伯爵府

積分: 17542


1033#
發表於 06-2-17 15:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

佢地細時就一個跟婆婆...一個跟嫲嫲law...佢地平日就一人返去一個家睇一個囡...到放假就團圓...真係幾辛苦ga
tinhei 寫道:
oo>>我都覺得孖好得意,但我諗湊果個都幾辛苦,尤其係病果時


伯爵府

積分: 17542


1034#
發表於 06-2-17 15:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

咁你這個廚神媳婦要努力...等佢老人家食得開心又健康
tinhei 寫道:
係ar,有好多好多野都唔食得,簡直利害過減肥餐單 [quote]
tszyau2000 寫道:
甘米安樂晒law...以後老爺d飲食要注意下la
[/quote]


水晶宮

積分: 54392


1035#
發表於 06-2-17 15:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

係ar...我都覺得yiyi e 個look 好靚ar...
Khas 寫道:
oo
個partition送左lai未?
yiyi你好靚女呀....唔好dum低個頭啦!


男爵府

積分: 5364


1036#
發表於 06-2-17 15:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

哈哈,唔使咁嚴重,可能要換樓就真
Khas 寫道:
你想我係邊樹跳樓ya....


伯爵府

積分: 17542


1037#
發表於 06-2-17 16:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

op有跳樓機...一家六口一齊玩都真係好熱鬧
Khas 寫道:
你想我係邊樹跳樓ya....

[quote]
tinhei 寫道:
咁不如再追多1對la [quote]


水晶宮

積分: 54392


1038#
發表於 06-2-17 16:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

吾好ar...
Khas 寫道:
你想我係邊樹跳樓ya....

[quote]
tinhei 寫道:
咁不如再追多1對la [quote]
[/quote]


男爵府

積分: 5364


1039#
發表於 06-2-17 16:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

傻la,lee d咁神聖既任務,更係留番比99la :mrgreen: 又要清又要淡又要無油但係又要好食...太難la
karencircle 寫道:
咁你這個廚神媳婦要努力...等佢老人家食得開心又健康


男爵府

積分: 5364


1040#
發表於 06-2-17 16:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

good idea
karencircle 寫道:
op有跳樓機...一家六口一齊玩都真係好熱鬧

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo