
wingcc 寫道:
年糕有d要葠好耐先林~~~我次次炒都痴架~~~ :-( :-(
[quote]
joannelai930 寫道:
我見惠康有上海年糕呀, 點炒先好食呢[quote]

joannelai930 寫道:
師父酌媽![]()
![]()
[quote]
tupytupy 寫道:
上海年糕係浸唔林架,浸住係等佢唔好乾,易d切咋,佢本身係幾黐架。
年糕要打斜切
然後切肉c,臘肉c,津白c
yip左肉c
跟住先用油起鑊,炒肉c,臘肉c至半熟,再落年糕片,再放津白係面,記住放呢兩樣野係面得喇,唔好兜住先,然後灑小小水擒鑊蓋,等2min左右,開蓋先大兜亂,再加生抽調味,擒蓋一陣,然後再兜幾兜,ok即成![]()
呢種口味係我娘家既口味,由細食到大,當然你地可以自己配搭材料,但做法都係差不多。


tupytupy 寫道:
上海年糕係浸唔林架,浸住係等佢唔好乾,易d切咋,佢本身係幾黐架。
年糕要打斜切
然後切肉c,臘肉c,津白c
yip左肉c
跟住先用油起鑊,炒肉c,臘肉c至半熟,再落年糕片,再放津白係面,記住放呢兩樣野係面得喇,唔好兜住先,然後灑小小水擒鑊蓋,等2min左右,開蓋先大兜亂,再加生抽調味,擒蓋一陣,然後再兜幾兜,ok即成![]()
呢種口味係我娘家既口味,由細食到大,當然你地可以自己配搭材料,但做法都係差不多。
[quote]
wingcc 寫道:
年糕有d要葠好耐先林~~~我次次炒都痴架~~~ :-( :-(
[quote]
joannelai930 寫道:
我見惠康有上海年糕呀, 點炒先好食呢[quote]
