母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


10381#
發表於 08-12-5 03:55 |只看該作者
子進媽,

係咪又有飯局, 到時先俾$你好唔好? 我無時間去入票俾你. 唔好因為我遲俾$, 唔同我做friend.

ivy媽,

你d 牙膏仲有無貨?飯局你去唔去?


講起27/12, 我無同個囡講去旅行, 所以都無同佢提小朋友的名字. 其實你地知唔知呀樹只是囡囡個網名.......好底能呢....咁都同個囡整個名. 哈哈......其實佢叫旭旭 Gladis.........子進媽同大晴媽就應該知佢全名.


男爵府

積分: 6628


10382#
發表於 08-12-5 08:31 |只看該作者
乜又係咁難讀o架?!!!

樹媽你咁夜? 失眠呀?

原文章由 go4baby 於 08-12-5 03:55 發表
講起27/12, 我無同個囡講去旅行, 所以都無同佢提小朋友的名字. 其實你地知唔知呀樹只是囡囡個網名.......好底能呢....咁都同個囡整個名. 哈哈......其實佢叫旭旭 Gladis.........子進媽同大晴媽就應該知佢全名.


男爵府

積分: 6628


10383#
發表於 08-12-5 08:32 |只看該作者
ivyma,

入o左錢比你喇! thanks!


公爵府

積分: 28826

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10384#
發表於 08-12-5 09:07 |只看該作者
今朝琦琦好認真要求我帶她的"豆"勞作返公司俾我的同事睇喎!

其實她只是上年12月24日來過我公司一次, 以及上兩個月有一次佢放假, 我午飯時間打電話去婆婆家, 她和我其中一位同事傾過幾分鐘咁多.

我個位同事話俾個"A"佢, 又送了件小禮物給她作獎勵.

親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2539


10385#
發表於 08-12-5 09:11 |只看該作者
ivyma,

我都入o左錢比你喇! thanks!
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10386#
發表於 08-12-5 09:13 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-12-5 09:07 發表
今朝琦琦好認真要求我帶她的"豆"勞作返公司俾我的同事睇喎!

其實她只是上年12月24日來過我公司一次, 以及上兩個月有一次佢放假, 我午飯時間打電話去婆婆家, 她和我其中一位同事傾過幾分鐘咁多.

我個位同事話俾個" ...


小朋友好好記性架!

子進成日都會塞啲嘢入我個袋叫我帶返公司比我同事睇, 上次又夾硬要我拎個貼紙比我同事, 張貼紙而家仲係我同事張 access card 上面.


男爵府

積分: 8470


10387#
發表於 08-12-5 09:15 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-12-5 03:55 發表
子進媽,

係咪又有飯局, 到時先俾$你好唔好? 我無時間去入票俾你. 唔好因為我遲俾$, 唔同我做friend.

....其實佢叫旭旭 Gladis

....講起27/12, 我無同個囡講去旅行.


ok la!

點解我成日以為亞樹個名既寫法係 "昱" 既??

你快啲同亞樹講有邊個去啦, 一陣佢又話同子進唔係朋友呀!


男爵府

積分: 8470


10388#
發表於 08-12-5 09:20 |只看該作者
安兒媽,

尋晚好想打比你, 因為子進食飯時又係度獻世, 我話: 我哋今個星期日同安兒佢哋去玩呀! 你快啲食啦, 安兒唔鍾意同啲唔食飯既小朋友玩架! 佢聽到安兒個名即刻開心晒, 跟住我又最佳女主角上身, 拎住個電話扮打比安兒, 同電話中既 "安兒"講: 係呀, 佢唔食飯呀...啊...要佢食咗飯先同佢玩呀...好啦...我同佢講啦.... 點知子進好想搶個電話, 仲話: 我想同安兒講幾句呀! 跟住我又扮同 "安兒" 講: 係呀, 佢唔食飯唔同佢講呀, 好啦, 咁無嘢嘞, bye bye! 跟住拿拿聲扮收線. 食食下佢又同我講: 不如一陣打電話比安兒啦! 我話: 等你食完飯先啦! 好彩, 食完飯佢已經唔記得咗, 如果唔係我可能真係會打比你


男爵府

積分: 8253


10389#
發表於 08-12-5 09:45 |只看該作者
Laugh c me
Sound it works on Tsz Chun wor
原文章由 fsy 於 08-12-5 09:20 發表
安兒媽,

尋晚好想打比你, 因為子進食飯時又係度獻世, 我話: 我哋今個星期日同安兒佢哋去玩呀! 你快啲食啦, 安兒唔鍾意同啲唔食飯既小朋友玩架! 佢聽到安兒個名即刻開心晒, 跟住我又最佳女主角上身, 拎住個電話扮打 ...


男爵府

積分: 8253


10390#
發表於 08-12-5 09:46 |只看該作者
Let me "call" Ding Ding and Tsz Chun tonight sin
原文章由 fsy 於 08-12-5 09:20 發表
安兒媽,

尋晚好想打比你, 因為子進食飯時又係度獻世, 我話: 我哋今個星期日同安兒佢哋去玩呀! 你快啲食啦, 安兒唔鍾意同啲唔食飯既小朋友玩架! 佢聽到安兒個名即刻開心晒, 跟住我又最佳女主角上身, 拎住個電話扮打 ...


男爵府

積分: 8470


10391#
發表於 08-12-5 09:50 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-5 09:45 發表
Laugh c me
Sound it works on Tsz Chun wor


至弊佢食咗一啖後繼續獻世呢...


男爵府

積分: 9395


10392#
發表於 08-12-5 09:50 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-5 09:20 發表
安兒媽,

尋晚好想打比你, 因為子進食飯時又係度獻世, 我話: 我哋今個星期日同安兒佢哋去玩呀! 你快啲食啦, 安兒唔鍾意同啲唔食飯既小朋友玩架! 佢聽到安兒個名即刻開心晒, 跟住我又最佳女主角上身, 拎住個電話扮打 ...



笑C我喇!

不過呢招都有報應架!丁丁以前唔肯去廁所開大,我地就會用呢招話打比校長、班主任咁。呢排佢會用呢招對我,如昨日我抱噹噹唔抱佢,丁丁就話:我打電話比校長同佢講你Naughty Boy!

我都唔知好嬲定好笑!


大宅

積分: 4327


10393#
發表於 08-12-5 10:04 |只看該作者
Laugh C me!


Last night, I told Hayes we'll go to an animal farm with Ding Ding, Dong Dong, Tsz Chun, Hei Hei, Bean Bean & On Yee on this Sunday. Surprisingly, Hayes just mentioned many times to bring toys, foods, cards, stickers, tricycle(all his favourites!) to ON YEE only!!

Wah wah, Tsz Chun must be very jealous if Hayes approach ON YEE on Sunday!!!!


原文章由 fsy 於 08-12-5 09:20 發表

安兒媽,

尋晚好想打比你, 因為子進食飯時又係度獻世, 我話: 我哋今個星期日同安兒佢哋去玩呀! 你快啲食啦, 安兒唔鍾意同啲唔食飯既小朋友玩架! 佢聽到安兒個名即刻開心晒, 跟住我又最佳女主角上身, 拎住個電話扮打比安兒, 同電話中既 "安兒"講: 係呀, 佢唔食飯呀...啊...要佢食咗飯先同佢玩呀...好啦...我同佢講啦.... 點知子進好想搶個電話, 仲話: 我想同安兒講幾句呀! 跟住我又扮同 "安兒" 講: 係呀, 佢唔食飯唔同佢講呀, 好啦, 咁無嘢嘞, bye bye! 跟住拿拿聲扮收線. 食食下佢又同我講: 不如一陣打電話比安兒啦! 我話: 等你食完飯先啦! 好彩, 食完飯佢已經唔記得咗, 如果唔係我可能真係會打比你
...
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2539


10394#
發表於 08-12-5 10:08 |只看該作者
哈哈.今個星期有野睇.

不過子進媽提過,佢都有個青梅竹馬的女朋友去喎.真係唔知會點呢?

原文章由 honey2h 於 08-12-5 10:04 發表
Laugh C me!


Last night, I told Hayes we'll go to an animal farm with Ding Ding, Dong Dong, Tsz Chun, Hei Hei, Bean Bean & On Yee on this Sunday. Surprisingly, Hayes just mentioned many tim ...
3歲啦!


大宅

積分: 4327


10395#
發表於 08-12-5 10:11 |只看該作者
Special offer to share:


Hey, I went to Mannings to buy Aqueous Cream BP last night. Original price $49.9, now $29.9 for 450G. Very cheap! Expiry date is 10/2010. I bought 2, hehe!
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10396#
發表於 08-12-5 10:27 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-5 10:11 發表
Special offer to share:


Hey, I went to Mannings to buy Aqueous Cream BP last night. Original price $49.9, now $29.9 for 450G. Very cheap! Expiry date is 10/2010. I bought 2, hehe! ...


Aqueous Cream 係藥房買平過屈人寺同萬0 (正價) 好多架, 不過唔記得幾多錢.


男爵府

積分: 8253


10397#
發表於 08-12-5 10:55 |只看該作者
$29.9 should be cheaper than 藥房 ge. But I would prefer emusifying ointment.
原文章由 honey2h 於 08-12-5 10:11 發表
Special offer to share:


Hey, I went to Mannings to buy Aqueous Cream BP last night. Original price $49.9, now $29.9 for 450G. Very cheap! Expiry date is 10/2010. I bought 2, hehe! ...


男爵府

積分: 9395


10398#
發表於 08-12-5 11:00 |只看該作者
丁丁第一天唔肯穿睡袋,自己除了,第二晚,我同丁丁講安兒、HEIHEI都穿睡袋,丁丁再問咁子進呢?我話佢都穿,然後又問咁HAYES哥哥呢?我話佢都穿!

然後丁丁就乖乖咁穿,沒有除了!呵呵呵!


男爵府

積分: 8470


10399#
發表於 08-12-5 11:04 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-5 10:55 發表
$29.9 should be cheaper than 藥房 ge. But I would prefer emusifying ointment.


我屋企兩樣都有, 不過都係鍾意用 a.q. 多啲, 覺得豬油膏好似滲唔到入去咁.


男爵府

積分: 8470


10400#
發表於 08-12-5 11:07 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 11:00 發表
丁丁第一天唔肯穿睡袋,自己除了,第二晚,我同丁丁講安兒、HEIHEI都穿睡袋,丁丁再問咁子進呢?我話佢都穿,然後又問咁HAYES哥哥呢?我話佢都穿!

然後丁丁就乖乖咁穿,沒有除了!呵呵呵! ...


哈哈, 同子進一樣, 第一日佢猛問我點解要著, 我話: 個個小朋友都著架, 丁丁啦, 安兒啦, hei hei 啦.... 佢問: 咁噹噹呢? 我話: 噹噹都有架, 不過佢個細啲囉, 佢同丁丁果個都係蝸牛黎架! 咁佢就每晚臨訓前都除低件神褸, 叫我哋同佢著睡袋.

尋晚佢突然話唔想著, 我話: 佢哋個個都著架, 你星期日問下佢哋吖, 跟住佢就著住訓咯, 呵呵! 朋輩既影響力真係大呢!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo