原文章由 fsy 於 08-12-5 09:20 發表
安兒媽,
尋晚好想打比你, 因為子進食飯時又係度獻世, 我話: 我哋今個星期日同安兒佢哋去玩呀! 你快啲食啦, 安兒唔鍾意同啲唔食飯既小朋友玩架! 佢聽到安兒個名即刻開心晒, 跟住我又最佳女主角上身, 拎住個電話扮打比安兒, 同電話中既 "安兒"講: 係呀, 佢唔食飯呀...啊...要佢食咗飯先同佢玩呀...好啦...我同佢講啦.... 點知子進好想搶個電話, 仲話: 我想同安兒講幾句呀! 跟住我又扮同 "安兒" 講: 係呀, 佢唔食飯唔同佢講呀, 好啦, 咁無嘢嘞, bye bye! 跟住拿拿聲扮收線. 食食下佢又同我講: 不如一陣打電話比安兒啦! 我話: 等你食完飯先啦! 好彩, 食完飯佢已經唔記得咗, 如果唔係我可能真係會打比你
...
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 11:00 發表
丁丁第一天唔肯穿睡袋,自己除了,第二晚,我同丁丁講安兒、HEIHEI都穿睡袋,丁丁再問咁子進呢?我話佢都穿,然後又問咁HAYES哥哥呢?我話佢都穿!
然後丁丁就乖乖咁穿,沒有除了!呵呵呵! ...