母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4327


10401#
發表於 08-12-5 11:09 |只看該作者
poor Hayes had no sleeping bag last night! Btw, fleece pyjamas is really very warm for him, yeah!

Hughes slept very well with old sleeping bag last night, hehe, I thus could have a good sleep too! Thanks God!!

原文章由 bbpooh 於 08-12-5 11:00 發表
丁丁第一天唔肯穿睡袋,自己除了,第二晚,我同丁丁講安兒、HEIHEI都穿睡袋,丁丁再問咁子進呢?我話佢都穿,然後又問咁HAYES哥哥呢?我話佢都穿!

然後丁丁就乖乖咁穿,沒有除了!呵呵呵! ...
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10402#
發表於 08-12-5 11:12 |只看該作者
Hayes got used to apply QV, pretty good ga!

2H papa tried Aqueous cream for bathing last night, he felt quite good without itchy dry skin ar!

原文章由 fsy 於 08-12-5 11:04 發表
我屋企兩樣都有, 不過都係鍾意用 a.q. 多啲, 覺得豬油膏好似滲唔到入去咁.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10403#
發表於 08-12-5 11:13 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-5 11:07 發表


哈哈, 同子進一樣, 第一日佢猛問我點解要著, 我話: 個個小朋友都著架, 丁丁啦, 安兒啦, hei hei 啦.... 佢問: 咁噹噹呢? 我話: 噹噹都有架, 不過佢個細啲囉, 佢同丁丁果個都係蝸牛黎架! 咁佢就每晚臨訓前都除低件 ...


係呀!

我仲會將丁丁的公仔一個個排好,然後講故事,丁丁會將個蝸牛都鋪好,因為隻蝸牛都要聽故事呀!


男爵府

積分: 9395


10404#
發表於 08-12-5 11:15 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-5 11:09 發表
poor Hayes had no sleeping bag last night! Btw, fleece pyjamas is really very warm for him, yeah!

Hughes slept very well with old sleeping bag last night, hehe, I thus could have a good sleep too! T ...


邊個叫你住到咁遠,兩公婆又係咁遠返工咩!不如你下次試下自己買啦!買完野咁耐又無得用都幾慘架!


男爵府

積分: 8470


10405#
發表於 08-12-5 11:18 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 11:13 發表


係呀!

我仲會將丁丁的公仔一個個排好,然後講故事,丁丁會將個蝸牛都鋪好,因為隻蝸牛都要聽故事呀!


有一次子進走入房對住隻蝸牛講: 你係度等我呀吓, 我一陣入黎搵你


大宅

積分: 4327


10406#
發表於 08-12-5 11:18 |只看該作者
Yes madam!


big boss come, long meeting sin.....:;pppp:


原文章由 bbpooh 於 08-12-5 11:15 發表


邊個叫你住到咁遠,兩公婆又係咁遠返工咩!不如你下次試下自己買啦!買完野咁耐又無得用都幾慘架!
God is here with us! ^ ^


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


10407#
發表於 08-12-5 11:44 |只看該作者
Ivy said no to sleeping bag...She has a Grobag but refused to wear. She would only wear her fleece pajamas. Let me try to convince her when I get Evan's new sleeping bag.

Ivy insisted on wearing her Tinkerbell jacket to school. it is too thin...so she ended up wearing 5 layers of clothes + her apron to school! So frustrating when she picks clothes for school! The school bus had to wait for her this morning!

原文章由 fsy 於 08-12-5 11:18 發表


有一次子進走入房對住隻蝸牛講: 你係度等我呀吓, 我一陣入黎搵你


大宅

積分: 4784


10408#
發表於 08-12-5 11:58 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 08-12-5 11:44 發表
Ivy said no to sleeping bag...She has a Grobag but refused to wear. She would only wear her fleece pajamas. Let me try to convince her when I get Evan's new sleeping bag.

Ivy insisted on wearing he ...


琛彥唔鐘意個Grobag睡袋包住 / 收埋對腳, c 都唔肯用, 成日話著咗會唔見咗腳腳............, 婆婆上個星期攞咗去改, 張個底開返, 昨晚琛彥見可以見返到腳, 肯用喇, 婆婆話會改埋其他Grobag睡袋, 因為大大細細厚厚薄薄加加埋埋我屋企有成6個, 唔係全部都係我買, 有d係我同學比嘅, 我自己就 BB展半價先買.


大宅

積分: 2891


10409#
發表於 08-12-5 12:47 |只看該作者
超忙, 只有時間快速睇post, 冇時間覆, 俾老細激親, 星期日要同你地呻吓

12/12 lunch預我ar 唔該!

安兒好like個睡袋, 一定要著住. 兩套fleece pj 真係好暖好正, 多謝哂丁媽同tingfai幫我買 , 安兒呢排訓得好好

fsy, 我都好想睇吓子進同安兒傾電話 , 唔知佢地會傾咩呢 so far 安兒只係同過大人傾電話, 未試過同小朋友傾.


男爵府

積分: 9395


10410#
發表於 08-12-5 13:13 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-12-5 11:58 發表


琛彥唔鐘意個Grobag睡袋包住 / 收埋對腳, c 都唔肯用, 成日話著咗會唔見咗腳腳............, 婆婆上個星期攞咗去改, 張個底開返, 昨晚琛彥見可以見返到腳, 肯用喇, 婆婆話會改埋其他Grobag睡袋, 因為大大細細厚厚 ...


我地買個款睡袋都有一個問題,因為好長,丁丁昨天起身,想跑去搵我(因為想去尿尿)點知跌到,仲瀨埋尿添!尋晚就用唔到個睡袋,穿了一件毛毛PJ,但今朝對腳仔好凍!


大宅

積分: 2891


10411#
發表於 08-12-5 13:25 |只看該作者
丁媽, 你有冇整杜杜講嗰個salt 結晶飾物, 成功否? 我昨晚先整, 我驚聽日未得.

去買飯盒先.


男爵府

積分: 9395


10412#
發表於 08-12-5 13:45 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-12-5 13:25 發表
丁媽, 你有冇整杜杜講嗰個salt 結晶飾物, 成功否? 我昨晚先整, 我驚聽日未得.

去買飯盒先.


我都係尋晚先整,但我覺得唔會成功.

I remember when I was in Secondary School, I've did the same experiement but for the copper sulphate. The soloution should be saturated i.e. need to boil the water to dissolve the salt until not. But Uncle Toa only told to dissolve the salt in the warm water. I doubt whether will success or not. BTW, only a little water has evaporated for the whole night!


大宅

積分: 2891


10413#
發表於 08-12-5 13:56 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 13:45 發表


我都係尋晚先整,但我覺得唔會成功.

I remember when I was in Secondary School, I've did the same experiement but for the copper sulphate. The soloution should be saturated i.e. need to boil the water ...


我係用熱水溶d salt. 你估開暖爐加速蒸發或直情煲乾d水得唔得呢?


男爵府

積分: 9395


10414#
發表於 08-12-5 14:01 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-12-5 13:56 發表


我係用熱水溶d salt. 你估開暖爐加速蒸發或直情煲乾d水得唔得呢?


我都諗過煲乾D水,但係得3湯匙水之麻,點樣煲呢?


大宅

積分: 2891


10415#
發表於 08-12-5 14:08 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 14:01 發表


我都諗過煲乾D水,但係得3湯匙水之麻,點樣煲呢?


我諗住倒落個細煲仔度打側佢唻煲. 如果聽朝d水都未乾哂我就會試吓呢個方法.


男爵府

積分: 8470


10416#
發表於 08-12-5 14:18 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-12-5 14:08 發表


我諗住倒落個細煲仔度打側佢唻煲. 如果聽朝d水都未乾哂我就會試吓呢個方法.


嘩, 乜而家返杜杜叔叔度咁高難道架?! 要做埋實驗添! 聽你哋講應該係溶咗啲 salt 再煲返乾啲水, 就會淨返啲結晶, right? 三匙水用煲好難煲喎, 用啲鐵盒仔得唔得? 好似我哋細個煲臘咁.


男爵府

積分: 8470


10417#
發表於 08-12-5 14:19 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-12-5 12:47 發表
fsy, 我都好想睇吓子進同安兒傾電話 , 唔知佢地會傾咩呢 so far 安兒只係同過大人傾電話, 未試過同小朋友傾


好, 等我下次打比你先!

細路仔講電話好過癮架! 子進耐唔中都會同佢朋友仔傾電話, 佢哋啲對白好可愛, 不過佢朋友仔無安兒講嘢咁叻, 我諗子進同安兒傾電話會仲好笑.


男爵府

積分: 8470


10418#
發表於 08-12-5 14:22 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 13:13 發表


我地買個款睡袋都有一個問題,因為好長,丁丁昨天起身,想跑去搵我(因為想去尿尿)點知跌到,仲瀨埋尿添!尋晚就用唔到個睡袋,穿了一件毛毛PJ,但今朝對腳仔好凍! ...


係呀, 原來 110 cm 咁長, 子進落地行會好小心, 碎步碎步咁, 好似著咗條裙, 基本上佢一著咗就唔比佢週圍走, 真係驚佢跌親.

可唔可以掉轉丁丁同噹噹件睡袋? 反正噹噹無論 90 定 110 都係包晒, 佢著 110 都無分別; 另一方面丁丁就可以唔駛著咁長囉.


男爵府

積分: 9395


10419#
發表於 08-12-5 14:30 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-5 14:22 發表


係呀, 原來 110 cm 咁長, 子進落地行會好小心, 碎步碎步咁, 好似著咗條裙, 基本上佢一著咗就唔比佢週圍走, 真係驚佢跌親.

可唔可以掉轉丁丁同噹噹件睡袋? 反正噹噹無論 90 定 110 都係包晒, 佢著 110 都無分別; ...


應該唔得,因為穿90丁丁對腳會突出來,咁就凍冰冰。仲有噹噹用左110的睡袋就唔可以係張床到行來行去。之前穿GOBAG佢行得好自如,宜家穿90起身都有點難度!

唔記得講,噹噹宜家好鍾意推住子進架車行來行去,不過我好驚架車會被破壞丁整爛,如果萬一破壞丁整爛左,我可唔可以比返錢你,唔買過一部比你。因為我覺得學行車唔駛買咁貴,同埋一年內小子進都未出世,費事阻住你的地方(對唔住,我要先小人後君,雖然現在架車都完好)


男爵府

積分: 8470


10420#
發表於 08-12-5 14:37 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 14:30 發表


應該唔得,因為穿90丁丁對腳會突出來,咁就凍冰冰。仲有噹噹用左110的睡袋就唔可以係張床到行來行去。之前穿GOBAG佢行得好自如,宜家穿90起身都有點難度!

唔記得講,噹噹宜家好鍾意推住子進架車行來行去,不過我好驚架車會被 ...


因為子進著睡袋係一定唔可以拉埋對腳個位, 佢一定要伸對腳出黎, 所以長短對佢無分別.

至於架車仔, 我諗唔會真係爛啩, 最多唔響啫. 架車其實係人哋送既, 諗住等子進個堂弟大啲比佢用咋嘛. 不過似乎子進嬸嬸唔係好鐘意用舊嘢, 所以其實都唔知佢要唔要. 小子進, 十劃未有一撇啦, 唔駛理住喎. 如果唔係爛到散晒, 仲推得郁既話就無所謂啦.

其實想問下呢, 如果, 如果嬸嬸真係唔要子進啲舊衫 (over 1歲既, 問過佢要唔要, 等緊佢覆), 你哋有無人想要? 有啲都幾新淨, 我唔想嘥咗佢呀.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo