母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8470


10421#
發表於 08-12-5 15:01 |只看該作者
又比我打通 immg 個電話, visa 終於都批咗嘞! 真係足六個星期, 一日都無多.

不過呢個時間批真係唔知點搞, agent 話星期一先去攞, 我想個工人 20 號到, 但佢 confirm 唔到我, 話要二三日前先知. 咁我要攞假架嘛, 二三日前我點攞到假呀?! 跟住又話如果二十號唔得, 聖誕前啲賓未必肯黎, 咁就要過埋聖誕先到. 就算佢22號果個星期黎, 我哋27號又唔係香港, 咁佢黎幾日又要返 agent 度.

如果你哋係我, 會唔會直接要求個新工人過咗聖誕先到?


男爵府

積分: 9395


10422#
發表於 08-12-5 15:03 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-5 14:37 發表


因為子進著睡袋係一定唔可以拉埋對腳個位, 佢一定要伸對腳出黎, 所以長短對佢無分別.

至於架車仔, 我諗唔會真係爛啩, 最多唔響啫. 架車其實係人哋送既, 諗住等子進個堂弟大啲比佢用咋嘛. 不過似乎子進嬸嬸唔係好 ...


我都估到你架車係人地送架喇!因為我諗來諗去你都無理由會買呢個牌字的學行車!你知啦我地都係慳錢一族,應洗得洗,無理由會花咁多錢買呢個牌字的東西麻)

D衫仔我唔要喇,因為我同事比左好多衫仔我,噹噹的衣服好多,而且好靚,大部份都係名牌。我工人居然同我講,噹噹的衣服靚過丁丁好多。我同佢講係呀,因為我覺得小朋友唔應該買貴的衣服,所以丁丁的衣服全部都係幾十蚊,噹噹衣服係人地比,大部份係名牌。結果噹噹不用執丁丁舊衫,因為丁丁的衫都好殘。

講真我完全唔介意執二手野,問題係無人比我呀


男爵府

積分: 9395


10423#
發表於 08-12-5 15:07 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-5 15:01 發表
又比我打通 immg 個電話, visa 終於都批咗嘞! 真係足六個星期, 一日都無多.

不過呢個時間批真係唔知點搞, agent 話星期一先去攞, 我想個工人 20 號到, 但佢 confirm 唔到我, 話要二三日前先知. 咁我要攞假架嘛, 二 ...



唔洗攪咁耐下麻,比我就會叫佢盡快來,話晒呢段時間有子進爸睇住麻,賓賓通常都會醒D。我覺得唔洗攪咁耐,應該下週都可以過到來。過到來,你比個rules and regulation 同埋 timetable 佢招呼住佢先啦!


男爵府

積分: 8470


10424#
發表於 08-12-5 15:11 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 15:07 發表



唔洗攪咁耐下麻,比我就會叫佢盡快來,話晒呢段時間有子進爸睇住麻,賓賓通常都會醒D。我覺得唔洗攪咁耐,應該下週都可以過到來。過到來,你比個rules and regulation 同埋 timetable 佢招呼住佢先啦! ...


其實我預咗22-24號放假, 但如果20號佢黎唔到就會嘥咗我啲假期.

今次我一定會放假親自教個工人, 講真, 我覺得上次就係因為我完全無理過個工人, 由子進爸教佢, 呢個係其中一個原因個工人變成咁. 不過, 煮飯真係要由子進爸教, 而家佢煮飯叻過我好多呢!


男爵府

積分: 8253


10425#
發表於 08-12-5 15:12 |只看該作者
Can I have 2nd hand clothes if your sister-in-law don't want them? Me too, 我完全唔介意執二手野.
原文章由 fsy 於 08-12-5 14:37 發表

其實想問下呢, 如果, 如果嬸嬸真係唔要子進啲舊衫 (over 1歲既, 問過佢要唔要, 等緊佢覆), 你哋有無人想要? 有啲都幾新淨, 我唔想嘥咗佢呀.


男爵府

積分: 8470


10426#
發表於 08-12-5 15:13 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 15:07 發表



唔洗攪咁耐下麻,比我就會叫佢盡快來,話晒呢段時間有子進爸睇住麻,賓賓通常都會醒D。我覺得唔洗攪咁耐,應該下週都可以過到來。過到來,你比個rules and regulation 同埋 timetable 佢招呼住佢先啦! ...


佢話要兩個星期先黎到喎, 佢話星期一攞 visa 跟住 send 過去菲律賓, 要兩三日先收到, 跟住又要去果邊勞工處唔知做咩, 然後再驗身, 等埋報告先訂機票, 所以無咁早知20號得唔得喎.


男爵府

積分: 8253


10427#
發表於 08-12-5 15:18 |只看該作者
For me, I prefer her to come earlier so that u can send your "ten ten" back to home. But u must train her yourself this time.
原文章由 fsy 於 08-12-5 15:01 發表
又比我打通 immg 個電話, visa 終於都批咗嘞! 真係足六個星期, 一日都無多.

不過呢個時間批真係唔知點搞, agent 話星期一先去攞, 我想個工人 20 號到, 但佢 confirm 唔到我, 話要二三日前先知. 咁我要攞假架嘛, 二 ...


男爵府

積分: 8470


10428#
發表於 08-12-5 15:21 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-5 15:18 發表
For me, I prefer her to come earlier so that u can send your "ten ten" back to home. But u must train her yourself this time.


咁你哋去長隆果晚, 個工人訓邊?


男爵府

積分: 8253


10429#
發表於 08-12-5 15:27 |只看該作者
I am thinking to let her stay at my home but just lock my bed room door. Is it okay le??
原文章由 fsy 於 08-12-5 15:21 發表


咁你哋去長隆果晚, 個工人訓邊?


男爵府

積分: 8470


10430#
發表於 08-12-5 15:32 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-5 15:27 發表
I am thinking to let her stay at my home but just lock my bed room door. Is it okay le??


我從來都唔敢留工人一個係屋企過夜, 一來唔知佢係屋企搞乜鬼, 二來又唔忿氣佢係屋企偷懶. 以前試過叫佢去婆婆度, 不過今次婆婆同行; 又試過叫工人返 boarding house, 不過覺得好易學壞; 今次如果新工人早到, 到時佢返得幾日, 一定唔會比佢留係屋企. 如果佢要過完聖誕先黎到, 我就會24號送走拾拾, 咁就唔駛諗.


男爵府

積分: 8253


10431#
發表於 08-12-5 15:39 |只看該作者
After our 長隆 trip, any interest to have 南丫島效遊 le??


男爵府

積分: 8253


10432#
發表於 08-12-5 15:41 |只看該作者
Not 偷懶 wor, I will ask her to take holiday on 27 and 28 ga.
原文章由 fsy 於 08-12-5 15:32 發表


我從來都唔敢留工人一個係屋企過夜, 一來唔知佢係屋企搞乜鬼, 二來又唔忿氣佢係屋企偷懶. 以前試過叫佢去婆婆度, 不過今次婆婆同行; 又試過叫工人返 boarding house, 不過覺得好易學壞; 今次如果新工人早到, 到時 ...


男爵府

積分: 8470


10433#
發表於 08-12-5 15:44 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-5 15:39 發表
After our 長隆 trip, any interest to have 南丫島效遊 le??


我同事話南丫島最適宜小朋友行山


男爵府

積分: 8253


10434#
發表於 08-12-5 15:52 |只看該作者
That's good! Hei Hei doesn't have lessons in Jan, we can go out on both Sat/Sun.
原文章由 fsy 於 08-12-5 15:44 發表


我同事話南丫島最適宜小朋友行山


男爵府

積分: 8470


10435#
發表於 08-12-5 15:59 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-5 15:41 發表
Not 偷懶 wor, I will ask her to take holiday on 27 and 28 ga.


怕唔怕佢叫啲 friends 返屋企開 party?


男爵府

積分: 9395


10436#
發表於 08-12-5 16:03 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-5 15:32 發表


我從來都唔敢留工人一個係屋企過夜, 一來唔知佢係屋企搞乜鬼, 二來又唔忿氣佢係屋企偷懶. 以前試過叫佢去婆婆度, 不過今次婆婆同行; 又試過叫工人返 boarding house, 不過覺得好易學壞; 今次如果新工人早到, 到時 ...



以前都會叫佢去婆婆到,不過上次去大陸,同埋最近去沙巴,我都讓佢在家,可能我個工人都做了三年啦,都信得佢過,佢要偷懶,幾時都可以偷,不過沙巴四天,其實我叫佢放兩天假,然後就抹下塵,清潔下屋企,我返屋企都唔得閒CHECK,不過見到個浴室地下好乾淨,咁其他地方都好似有執過,是但啦!我無咩要求喇,仲知唔好過份就算啦!

我係你,可能要佢去99到,工人初到,信唔過。


男爵府

積分: 9395


10437#
發表於 08-12-5 16:04 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-5 15:52 發表
That's good! Hei Hei doesn't have lessons in Jan, we can go out on both Sat/Sun.



好呀!不過又係要就時間。


男爵府

積分: 8470


10438#
發表於 08-12-5 16:09 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-5 16:03 發表



以前都會叫佢去婆婆到,不過上次去大陸,同埋最近去沙巴,我都讓佢在家,可能我個工人都做了三年啦,都信得佢過,佢要偷懶,幾時都可以偷,不過沙巴四天,其實我叫佢放兩天假,然後就抹下塵,清潔下屋企,我返屋企都唔得閒CHECK,不過見到個 ...


你姐姐做咗咁耐, 佢係咩人你都清楚, 信得過就無所謂啦!

叫佢去99度, 咁咪即係叫佢去做貴賓?! 我99不嬲對工人好過對我哋架啦! 況且我 99 唔識英文, 佢好抗拒賓架!


男爵府

積分: 8470


10439#
發表於 08-12-5 16:13 |只看該作者
樹媽, 豆媽, may,

你哋啲牙膏已到我手, 希望我星期日記得帶


大宅

積分: 4327


10440#
發表於 08-12-5 16:39 |只看該作者
Good ar, 2H family will be the first one to go with you, because I love this island!

Tai O is also a good choice, many yummy hot snack there, good chance for kids to take ferry!

原文章由 tingfai 於 08-12-5 15:39 發表
After our 長隆 trip, any interest to have 南丫島效遊 le??
God is here with us! ^ ^

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo