原文章由 fsy 於 08-12-5 14:37 發表
因為子進著睡袋係一定唔可以拉埋對腳個位, 佢一定要伸對腳出黎, 所以長短對佢無分別.
至於架車仔, 我諗唔會真係爛啩, 最多唔響啫. 架車其實係人哋送既, 諗住等子進個堂弟大啲比佢用咋嘛. 不過似乎子進嬸嬸唔係好 ...
原文章由 fsy 於 08-12-5 15:32 發表
我從來都唔敢留工人一個係屋企過夜, 一來唔知佢係屋企搞乜鬼, 二來又唔忿氣佢係屋企偷懶. 以前試過叫佢去婆婆度, 不過今次婆婆同行; 又試過叫工人返 boarding house, 不過覺得好易學壞; 今次如果新工人早到, 到時 ...