母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4327


10461#
發表於 08-12-5 17:53 |只看該作者
No, please look look the average price ar!

Big bottled cooking olive oil actually is cheaper than those small bottle one bought in pharmacy ga!
Remember I'm a cheap C9 le ga!


原文章由 fsy 於 08-12-5 17:49 發表


因為你哋煮食油係貴嘢嘛
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10462#
發表於 08-12-5 17:57 |只看該作者
I guess your 99 will know and may be jealous that your family + your mother go for trip together, if your maid is sent to her home for stay. Am I right??

原文章由 fsy 於 08-12-5 17:51 發表


咁可能真係要考慮下叫佢過咗聖誕先黎....
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10463#
發表於 08-12-5 17:59 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-5 17:57 發表
I guess your 99 will know and may be jealous that your family + your mother go for trip together, if your maid is sent to her home for stay. Am I right??


佢係唔會知我哋同我亞媽去旅行既, 費事佢多多嘢講. 不過佢好賤, 有時佢知道我哋去旅行, 佢之後會 "chok" 子進婆婆有無去.

唔比工人去佢度既原因之前都講過, 佢哋唔識用工人架, 如果工人去佢度, 仲嘆過做少奶, 再加上言語不通.

[ 本文章最後由 fsy 於 08-12-5 18:16 編輯 ]


大宅

積分: 4327


10464#
發表於 08-12-5 18:16 |只看該作者
My 99 is smart to arrange work for my maid ga, won't allow her to be 仲嘆過做少奶! Haha...

Luckily, my maid doesn't mind our work assign for her, otherwise trouble to bargain with maid. I heard many cases with "gun gun gai gow" maid....

原文章由 fsy 於 08-12-5 17:59 發表


佢係唔會知我哋同我亞媽去旅行既, 費事佢多多嘢講. 不過佢好賤, 有時佢知道我哋去旅行, 佢之前會 "chok" 子進婆婆有無去.

唔比工人去佢度既原因之前都講過, 佢哋唔識用工人架, 如果工人去佢度, 仲嘆過做少奶, 再 ...

God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10465#
發表於 08-12-5 18:25 |只看該作者
FSY,

Wishing that you'll soon have a nice, loving-hearted, hard working, not too smart but not too stupid new maid!


I go lar, many works need to do but I choose to go for monkeys now...See you all on Sunday!!
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10466#
發表於 08-12-5 18:36 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-5 18:25 發表
FSY,

Wishing that you'll soon have a nice, loving-hearted, hard working, not too smart but not too stupid new maid!


I go lar, many works need to do but I choose to go for monkeys now...See ...


望就係咁望啦....


大宅

積分: 2891


10467#
發表於 08-12-5 19:33 |只看該作者
今日做到連toilet都冇去過mouth:

個腦實咗lar, 要返屋企lar, 好攰...


大宅

積分: 2751


10468#
發表於 08-12-5 21:27 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-3 15:36 發表


我發現原來香港地圖都有佢哋個位置 (因我搵中原網上地圖搵唔到), 我淨係 send 農場提供果張比你啦! 不過要等我得閒 scan 咗先, 再唔係就 fax 比你.


fsy,

Could you please PM the exact location & map, please!!


男爵府

積分: 6628


10469#
發表於 08-12-6 01:48 |只看該作者
我forward o左fsy個email比你喇, 睇下收唔收到?

原文章由 tvoincy 於 08-12-5 21:27 發表


fsy,

Could you please PM the exact location & map, please!!


男爵府

積分: 6628


10470#
發表於 08-12-6 01:58 |只看該作者
tingfai,

真係唔好意思呀? 我都唔知食飯會食到咁夜, 又估唔到你咁早訓喎, 有冇嘈醒heihei & kwan kwan呀? sorry sorry!mouth:

對鞋o岩心水嗎? 我姐姐都話靚

2hma,
你果對已經放o左在豆爸架車, 7號一定記得拎去. 唔怕話你知, 我本來冇買, 因為冇乜時間揀, 但見你果對幾ok, 就將你的order x2, same size添!


男爵府

積分: 6033


10471#
發表於 08-12-6 07:55 |只看該作者
嘩!!! 咁多 post o架


男爵府

積分: 6033


10472#
發表於 08-12-6 07:59 |只看該作者
白石? 好似好吸引, 好好玩咁噃. 雖然唔知啲小朋友驚唔驚, 但凡事總有第一次, 同埋又富教育意義, 好過成日都係紙上教育, 不過 ...... 無車難唔難去o架 同埋有無地方 hei o架, 如果唔係帶住啲細 b 會有少少麻煩.

原文章由 wckmay 於 08-12-3 16:46 發表
哈哈. 我唔記得, 總之係公園. 不如下次攪攪呀.

fsy, 我都成日去馬馬安山公園, 因我哥哥住附近, 有時還去白石, 好多蟹仔, 上次我們還捉魚同八爪魚. 好好玩的.

...


男爵府

積分: 6033


10473#
發表於 08-12-6 08:03 |只看該作者
Thanks for all your comments, comfort & support 今次睇 e 生唔敢抱太大期望, 怕又一次失望, 真希望嵐嵐會吉人天相. 有妳哋一大班好姊妹, 我好感激

原文章由 bbpooh 於 08-12-4 10:04 發表
晴嵐媽

真的好明白你的心情,好矛盾,一方面想得到第二個意見,一方面又怕知道負面的事實!做媽媽真的辛苦!個天要你帶嵐嵐來到世上,可能係要考驗你們一家。不知可以說什麼,因為心情跟你一樣矛盾,丁家會一直為你們祈禱。丁爸都好 ...


男爵府

積分: 6033


10474#
發表於 08-12-6 08:08 |只看該作者
倫伯好細心又浪漫呀 俾著我係妳, 心甜到暈啦 晴嵐 pa 就 不過各人有各人嘅優點

原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 10:16 發表
我d同事真係好鬼馬, 昨晚個個扮哂冇嘢放工走人, 原來已約爹爹帶埋琛彥 & 彥琳, 及各同事嘅小b, 在公司開大食會為我興祝生日, 真係好意外.


男爵府

積分: 6033


10475#
發表於 08-12-6 08:12 |只看該作者
脫皮? 正常喎, 大蛇總有換皮嘅時候

原文章由 bbpooh 於 08-12-4 10:32 發表
我可能曬傷了,臉呀、膊頭呀、手呀都好痕,唔知係唔係想脫皮。


男爵府

積分: 6033


10476#
發表於 08-12-6 08:20 |只看該作者
拎咗去? 子進真聰明

原文章由 fsy 於 08-12-4 13:58 發表


我直頭自己滴一次比佢睇添呀! 佢幾古惑呀, 問佢想自己滴定媽咪幫佢滴, 佢話自己, 咁我咪諗住捉住佢隻手一齊滴囉, 點知支眼藥水一過佢手, 佢拎住然後話: 我拎去扔咗佢先! ...


男爵府

積分: 6033


10477#
發表於 08-12-6 08:27 |只看該作者
晴晴雖然講嘢好叻, 成日係屋企又雞啄唔斷咁, 不過硬係好少講學校啲嘢. 同子進 ma 一樣, 我都係要用啲旁敲側擊嘅方法嚟套啲料出嚟

原文章由 fsy 於 08-12-4 15:28 發表


有時佢會主動講, 但有時要我哋引導佢講架. 你可以試下問多啲佢, 問下佢今日教咩呀, 問下佢食咩呀, 有咩玩呀, 有無同學喊呀... 唔係個個都好似子進把咀咁多, 時時都講唔停.

如果佢唔可以好詳細咁答你, ...


大宅

積分: 2539


10478#
發表於 08-12-6 22:29 |只看該作者
嵐嵐:

你今日見醫生叻叻嗎?

關心你的ee 上
3歲啦!


大宅

積分: 2891


10479#
發表於 08-12-7 23:04 |只看該作者
好開心呀今日! 安兒玩到"支力"哂,9點左右就訓左. 臨訓前我問佢今日玩得開唔開心,佢話好開心 問佢最鍾意玩咩,佢話餵兔仔,倒水同拋波,我問佢鍾唔鍾意整麵包,佢竟然記得子進媽媽整左個米奇老鼠,仲記得子進媽叫子進:"你認住呢pat 野係你ga lor wor!"

丁媽,安兒返到屋企仲記住dong dong個naughty face,要我扮俾佢睇.

老仙,多謝ellen精彩既勁"un"表演,笑c我

2h ma,多謝你同hayes唱歌"tum"安兒訓覺,原來hayes有咁溫柔既一面 佢同丁丁係鐵棚度掉樹葉好鬼naughty,2h pa又試好無奈咁看住佢地mouth: hughes個樣依然好傻

豆媽,豆姐好乖,好識幫手照顧的細路,抵讚 豆豆d英文唔錯bor,佢第時d英文一定叻過你

子進媽,子進似乎鍾意我多過安兒bor,成日埋唻"lum"我,又請我食麵包,又鍾意拖住我,佢個句"我一洗完手就拖番你ga lar"真係"tum" c 人. 佢始終都係痴翹翹多d. 仲有,呢幾次出唻我發覺子進爸照顧細路好細心,佢湊d 細b時仲好溫柔添呀!

今日唯一美中不足係d細路冇得喪跑同冇機會俾佢地集中一齊衰埋一堆.


男爵府

積分: 6033


10480#
發表於 08-12-8 07:16 |只看該作者
睇見妳哋咁好玩真羡慕 係咪今次真係做到一個都無遲到呢? 大家玩到幾多點先走呀?

原文章由 onyeebb 於 08-12-7 23:04 發表
好開心呀今日! 安兒玩到"支力"哂,9點左右就訓左. 臨訓前我問佢今日玩得開唔開心,佢話好開心 問佢最鍾意玩咩,佢話餵兔仔,倒水同拋波,我問佢鍾唔鍾意整麵包,佢竟然記得子進媽媽整左個米奇老鼠,仲記得子進媽叫子進:" ...

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo