母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6033


10481#
發表於 08-12-8 07:36 |只看該作者
睇完 e 生, 真係唔知好事定壞事, 總知就對嵐嵐健康瞭解更多.

我因為申請咗 e 管局果啲電子病歷, e 生可以睇番曬嵐嵐所有出院時紀錄 & 佢過往住院做嘅檢查, 證實佢患有大腦麻痺症, 詳細唔解釋, 總知係因為佢早產, 個腦未發育好, 影響腳部活動果 part & 視力果 part 出到嚟先發育, 所以異於正常, 啲肌張力永遠存在, 唯有同佢做多啲物理治療, 希望幫倒佢, 如果唔係, 到 2-3 歲時, 要考慮打 botox 嚟幫佢鬆鬆根, 更甚係如果情況都唔理想, 到 7-8 歲時要做手術, 聽到咁好 down. 不過 e 生安慰我, 有病唔緊要, 最緊要無影響到日常生活, 行得, 走得應該已經感倒開心至係. 佢問我最 concern 係咩, 我話係智力, 佢話暫時未睇倒, 事關個腦仲發展緊, 未知, 不過佢話因為嵐嵐出世以嚟腦部未出過血, 所以機會應該唔大, 仲有, 最安慰係, 佢話嵐嵐出世後好快已經用好少氧氣幫佢呼吸, 又未試過肺積水, 個肺好靚, 無花過, 咁已經係一個優點, 仲有好多, 要番工, 得閒先講.



原文章由 wckmay 於 08-12-6 22:29 發表
嵐嵐:

你今日見醫生叻叻嗎?

關心你的ee 上


男爵府

積分: 6628


10482#
發表於 08-12-8 08:45 |只看該作者
聽完你報告, 似乎個情況係好果面多o的喎! 起碼e生都樂觀, 之前聽你講果個e生好似差o的, 聽落係嵐嵐都有機會好返, 只不過可能比平常小朋友要經歷/考驗多一點, 通常要努力的人先會做到成功人士, 嵐嵐第時會叻過晒我地班小朋友都未定o架! 一齊加油啦! 我地會為佢打打氣.


原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:36 發表
睇完 e 生, 真係唔知好事定壞事, 總知就對嵐嵐健康瞭解更多.

我因為申請咗 e 管局果啲電子病歷, e 生可以睇番曬嵐嵐所有出院時紀錄 & 佢過往住院做嘅檢查, 證實佢患有大腦麻痺症, 詳細唔解釋, 總知係因為佢早產, 個 ...


男爵府

積分: 6628


10483#
發表於 08-12-8 08:46 |只看該作者
唔好提喇! 3點鐘左右都玩晒喇!


原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:16 發表
睇見妳哋咁好玩真羡慕 係咪今次真係做到一個都無遲到呢? 大家玩到幾多點先走呀?


男爵府

積分: 6628


10484#
發表於 08-12-8 08:48 |只看該作者
點解你咁講呀? 你同佢講英文咩? 我都覺得佢會叻過我, 望就咁望啦!

原文章由 onyeebb 於 08-12-7 23:04 發表
豆媽,豆姐好乖,好識幫手照顧的細路,抵讚 豆豆d英文唔錯bor,佢第時d英文一定叻過你


男爵府

積分: 6628


10485#
發表於 08-12-8 08:53 |只看該作者
琴日都幾好玩吖! 不過豆爸就辛苦o的, 我地又要早起, 佢仲要楂車, 我地可以在車 , 散水後, 我地送埋o的鞋比心媽(原來好近), 因為姑仔即興話去大圍食雞粥, 我地有幾個鐘唔知去邊, 唯有去o左錦上路mtr個跳蚤市場行下, 一陣就行完, o的野連我都買唔落手, 叫做見識下囉!個carpark又平, $3/hour, 食埋飯又食糖水, 返到屋企9:30, 我地散晒, 姐姐仲 , 問返豆豆, 佢剩係記得o的男仔名 唔記得安兒, 要我提佢先記得.

開工喇!


大宅

積分: 2539


10486#
發表於 08-12-8 09:05 |只看該作者
nan_nan,

聽呢個e生講都好正面,好似情況比較樂觀.

嵐嵐加油呀!

我們會支持你!
3歲啦!


男爵府

積分: 8253


10487#
發表於 08-12-8 09:06 |只看該作者
HelloCandy,

Don't say so lar. U are so kind to pass it to my home! The shoes is so beautiful!!! I like it!

How much is it? Let me transfer the $$ back to u ar!
原文章由 Hellocandy 於 08-12-6 01:58 發表
tingfai,

真係唔好意思呀? 我都唔知食飯會食到咁夜, 又估唔到你咁早訓喎, 有冇嘈醒heihei & kwan kwan呀? sorry sorry!mouth:

對鞋o岩心水嗎? 我姐姐都話靚

2hma,
你果對已經放o左在豆爸架車, 7號一定記得拎去 ...


男爵府

積分: 8253


10488#
發表於 08-12-8 09:15 |只看該作者
Yes, sounds this Doctor is more positive! It seems that Nam Nam has a slower pace of development but she can chase it up! Please do more 物理治療to her. Add Oil ar! All of the EEs here will support u ar!!
原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:36 發表
睇完 e 生, 真係唔知好事定壞事, 總知就對嵐嵐健康瞭解更多.

我因為申請咗 e 管局果啲電子病歷, e 生可以睇番曬嵐嵐所有出院時紀錄 & 佢過往住院做嘅檢查, 證實佢患有大腦麻痺症, 詳細唔解釋, 總知係因為佢早產, 個 ...

[ 本文章最後由 tingfai 於 08-12-8 09:25 編輯 ]


男爵府

積分: 8470


10489#
發表於 08-12-8 09:24 |只看該作者
nan_nan,

嵐嵐只係發展得比較慢啫, 努力啲就會有成果架嘞! 我哋為你哋打氣!


男爵府

積分: 8470


10490#
發表於 08-12-8 09:25 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:16 發表
係咪今次真係做到一個都無遲到呢?



男爵府

積分: 9395


10491#
發表於 08-12-8 09:29 |只看該作者
加油呀!你地一家都要加油呀!看來今次醫生的報告唔錯,努力,妹妹只不過係需要多一點關心和運動,佢會無事架!

原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:36 發表
睇完 e 生, 真係唔知好事定壞事, 總知就對嵐嵐健康瞭解更多.

我因為申請咗 e 管局果啲電子病歷, e 生可以睇番曬嵐嵐所有出院時紀錄 & 佢過往住院做嘅檢查, 證實佢患有大腦麻痺症, 詳細唔解釋, 總知係因為佢早產, 個 ...


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10492#
發表於 08-12-8 09:34 |只看該作者
nan_nan,

萬事總有解決的辦法, 醫生的報告都幾正面, 不用太擔心.

笑番先啦!

原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:36 發表
睇完 e 生, 真係唔知好事定壞事, 總知就對嵐嵐健康瞭解更多.

我因為申請咗 e 管局果啲電子病歷, e 生可以睇番曬嵐嵐所有出院時紀錄 & 佢過往住院做嘅檢查, 證實佢患有大腦麻痺症, 詳細唔解釋, 總知係因為佢早產, 個 ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10493#
發表於 08-12-8 09:37 |只看該作者
琦琦件返學外套昨日終於織好啦!

有相睇! 今朝影的眞人show!

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view&mid=102561&page=2&folderid=2265213&fid=59248165&z=F
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


10494#
發表於 08-12-8 09:40 |只看該作者
講真, 尋日唔係我想像中咁樣, 不過都幾好玩既, 小朋友餵動物都好雀躍, 相信佢哋去到動物園會更開心.

場地比較散, 每樣嘢一個 area, 所以好難有個地方比佢哋集中一齊玩, 不過就可以睇多啲嘢, 見下其他唔同既嘢. 子進回程都無訓, 返到屋企同翹翹玩咗陣就大被同眠訓咗成個鍾.

可能我一早同佢講, 叫佢要介紹啲朋友仔比翹翹識, 又叫佢唔好掛住同人玩唔理翹翹, 所以佢少咗黐住安兒. 安兒媽, 子進爸話子進 "fling" 開佢隻手同佢講: 我要拖住安兒個媽咪呀! 子進爸幾傷心呀! 有一段路就算我話拖佢佢都話要拖住你呀!


大宅

積分: 4327


10495#
發表於 08-12-8 09:42 |只看該作者
My taxi driver got the wrong way....2H family was late! Sorry ar!!

原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:16 發表
睇見妳哋咁好玩真羡慕 係咪今次真係做到一個都無遲到呢? 大家玩到幾多點先走呀?
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10496#
發表於 08-12-8 09:46 |只看該作者
呀, 有樣嘢唔記得講, 其實每人要比 $10 for 整麵包, 因為一早訂咗 29 張券 (所有大人+ 小朋友), 所以我入場時已經比晒錢. 有幾個家庭已經比咗錢, 未比錢既家庭請因應你屋企既人數計返.


男爵府

積分: 9395


10497#
發表於 08-12-8 09:50 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 09:42 發表
My taxi driver got the wrong way....2H family was late! Sorry ar!!


你條友,成半粒鐘呀!你打比我時都11點啦!

要身教呀老友!


男爵府

積分: 9395


10498#
發表於 08-12-8 09:52 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-8 09:46 發表
呀, 有樣嘢唔記得講, 其實每人要比 $10 for 整麵包, 因為一早訂咗 29 張券 (所有大人+ 小朋友), 所以我入場時已經比晒錢. 有幾個家庭已經比咗錢, 未比錢既家庭請因應你屋企既人數計返. ...


尋日人數同報名時有出入喎,你要計清楚,如果買多左,等我地D未比錢的人一起SHARE,因為一起分享,每人都係幾蚊.


男爵府

積分: 8470


10499#
發表於 08-12-8 10:01 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-8 09:52 發表


尋日人數同報名時有出入喎,你要計清楚,如果買多左,等我地D未比錢的人一起SHARE,因為一起分享,每人都係幾蚊.


好彩我訂 29 份麵包之後你哋話加人又無再加, 都幾差幾份啫, 何況我兩個 friend 都放飛機 , 幾十蚊費事計嘞.


男爵府

積分: 9395


10500#
發表於 08-12-8 10:03 |只看該作者
尋日都幾好玩,雖然無得比小朋友喪跑,但佢地都好開心.

丁丁尋日7.30上床,睇完書,8點就訓了.

佢係車上都有訓,訓醒佢問:HEY 多多呢? (HAYES哥哥呢?)

睡前佢話:
- 子進踩到牛牛POO POO,子進踢D牛POO POO,好污漕.係NUAGHTY BOY.(我諗佢係話子進"爬"泥時踢泥)
- 安兒媽媽,安兒同子進媽媽比CARROT我餵RABBIT
- 我餵唔到牛牛,牛牛去左痾POO POO
- 我問隻PIG,點解佢咁臭
- 隻PIG好大隻,佢咬我.

然後丁丁就訓了.

今朝6點丁爸發現傻丁瀨尿,證明佢好累,瀨完都唔識叫我,要丁爸發現!

總括尋日都唔錯,起碼讓小朋友接觸下大自然,不過小朋友接觸的機會仍是比較小.

我居然相認了一個小學同學(其實係幼稚園加小學的同學),看來我樣都同以前一樣年輕,呵呵呵!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo