母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


10501#
發表於 08-12-8 10:05 |只看該作者
大隻媽媽

尿布質量如何?大隻仔2號合適嗎?


大宅

積分: 4327


10502#
發表於 08-12-8 10:13 |只看該作者
咁多位姊妹, 要大家等, 真係對唔住呀!!!


其實呢....我地係在家搭TAXI直接來架!
心諗, 貴少少算啦, 確保準時到嘛!
黑仔! 個TAXI DRIVER唔熟路, 係粉錦公路行了2轉都揾唔到農場指示牌!!
唉! 又CALL上的士台...去鬼左北區醫院....然後才CALL丁媽問路!

司機見有 "連塘尾村"個牌, 2H Papa見網上資料教"直入", 我地即叫司機直入....結果一味入村..村...村...唉!! 只好拍門問村民....落番山....然後車出粉錦...頂!!! 個好細既"農場"牌原來就係對面馬路!

唉! 搞到搭左$180的士.

原文章由 bbpooh 於 08-12-8 09:50 發表
你條友,成半粒鐘呀!你打比我時都11點啦!

要身教呀老友!
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10503#
發表於 08-12-8 10:18 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 10:13 發表
咁多位姊妹, 要大家等, 真係對唔住呀!!!


其實呢....我地係在家搭TAXI直接來架!
心諗, 貴少少算啦, 確保準時到嘛!
黑仔! 個TAXI DRIVER唔熟路, 係粉錦公路行了2轉都揾唔到農場指示牌!!
唉! 又CALL上的 ...


早知係咁, 我 send 張地圖比你比司機睇啦!

今次車神好爭氣, 我哋未夠十點半就到咯, 因為我前一晚千叮萬囑一定唔可以遲到, 又叫翹媽要準時, 我話之前打鑼打鼓叫人唔好遲, 如果我自己遲到就超樣衰, 結果, 我哋九點半就係荃灣出發! 仲比我個 friend 話: 駛唔駛咁早呀!


男爵府

積分: 9395


10504#
發表於 08-12-8 10:18 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 10:13 發表
咁多位姊妹, 要大家等, 真係對唔住呀!!!


其實呢....我地係在家搭TAXI直接來架!
心諗, 貴少少算啦, 確保準時到嘛!
黑仔! 個TAXI DRIVER唔熟路, 係粉錦公路行了2轉都揾唔到農場指示牌!!
唉! 又CALL上的 ...


都明白要CHEAP C9破才都好慘,其實我地係農場到等都無所謂,因為班細佬都係到玩緊.

可能我對時間好執著啦,加上我覺得時下的年輕人都唔守時,所以我好緊張教丁丁噹噹要守時.好似尋日我地因為遲了出門口,丁丁就無得食老麥早餐,要食包包.


男爵府

積分: 9395


10505#
發表於 08-12-8 10:21 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-8 10:18 發表


結果, 我哋九點半就係荃灣出發! 仲比我個 friend 話: 駛唔駛咁早呀!


你真係嚇左我一跳,我10.30打比你,你居然話到左!

其實今次個個都好守時,連平日上堂成日都遲到的安兒媽,今次都好準時!真係抵讚!


大宅

積分: 4327


10506#
發表於 08-12-8 10:25 |只看該作者
所以下次搭巴士更好! 上水TAXI DRIVER 應該熟路得多嘛!

原文章由 bbpooh 於 08-12-8 10:18 發表
都明白要CHEAP C9破才都好慘,其實我地係農場到等都無所謂,因為班細佬都係到玩緊.

可能我對時間好執著啦,加上我覺得時下的年輕人都唔守時,所以我好緊張教丁丁噹噹要守時.好似尋日我地因為遲了出門口,丁丁就無得食 ...
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10507#
發表於 08-12-8 10:28 |只看該作者
比較厚身, 夏天會焗D. Hughes穿得入, hehe!

原文章由 bbpooh 於 08-12-8 10:05 發表
大隻媽媽

尿布質量如何?大隻仔2號合適嗎?
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10508#
發表於 08-12-8 10:31 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-8 10:21 發表


你真係嚇左我一跳,我10.30打比你,你居然話到左!


靜靜雞話你哋知, 我對車神既信心低到之前其實我一直游說佢搭火車轉的士, 我真係驚佢唔識路. 我既藉口既: 搭火車時間好預啲, 子進又可以搭下長途火車..... 所以佢真係好認真咁上晒網睇地圖, 又打電話去問蒲開上水既 friend, 後來翹媽又話識去北區醫院, 於是我哋決定早啲去探下險


大宅

積分: 4327


10509#
發表於 08-12-8 10:32 |只看該作者
Hayes ask me this morning, "Where's Thomas bangage? Ding Ding ge? Ding Ding ge?"

Hayes doubted why Ding Ding didn't carry Thomas bangage yesterday ar!! Hahaha, laughing me.


go for meeting now sin, chat later!!

原文章由 bbpooh 於 08-12-8 10:03 發表
佢係車上都有訓,訓醒佢問:HEY 多多呢? (HAYES哥哥呢?)
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10510#
發表於 08-12-8 10:41 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-8 10:31 發表


靜靜雞話你哋知, 我對車神既信心低到之前其實我一直游說佢搭火車轉的士, 我真係驚佢唔識路. 我既藉口既: 搭火車時間好預啲, 子進又可以搭下長途火車..... 所以佢真係好認真咁上晒網睇地圖, 又打電話去問蒲開上水既 ...


哈哈哈!我真係嚇左一跳,你知啦上次青衣個樹其實唔難搵架,你地都可以去左油庫個邊,真係叻!


大宅

積分: 4784


10511#
發表於 08-12-8 10:48 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-12-8 07:36 發表
睇完 e 生, 真係唔知好事定壞事, 總知就對嵐嵐健康瞭解更多.

我因為申請咗 e 管局果啲電子病歷, e 生可以睇番曬嵐嵐所有出院時紀錄 & 佢過往住院做嘅檢查, 證實佢患有大腦麻痺症, 詳細唔解釋, 總知係因為佢早產, 個 ...


私家醫生真係唔同d, 見解都比較全面, 起碼清楚知道之後嘅情況同發展, 早d知道可以早d安排預備工作, 醫生都話做多d運動就追得到, 咁就辛苦妳啦媽媽!!!!!

我地個個都支持妳地呀, 加油!!!!!!


男爵府

積分: 8470


10512#
發表於 08-12-8 10:50 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-8 10:41 發表


哈哈哈!我真係嚇左一跳,你知啦上次青衣個樹其實唔難搵架,你地都可以去左油庫個邊,真係叻!


仲有荔枝角果次呢! 不過唔好話比佢知我成日係你哋面前笑佢呀....


大宅

積分: 4784


10513#
發表於 08-12-8 10:52 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-8 09:46 發表
呀, 有樣嘢唔記得講, 其實每人要比 $10 for 整麵包, 因為一早訂咗 29 張券 (所有大人+ 小朋友), 所以我入場時已經比晒錢. 有幾個家庭已經比咗錢, 未比錢既家庭請因應你屋企既人數計返. ...


爹爹好似比咗$20咋喎, 我地一家三人....我下次見到再比返$10妳下, 雖然我地入場淨係比咗兩個大人嘅錢


男爵府

積分: 8470


10514#
發表於 08-12-8 10:55 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-12-8 10:52 發表


爹爹好似比咗$20咋喎, 我地一家三人....我下次見到再比返$10妳下, 雖然我地入場淨係比咗兩個大人嘅錢


唉...唔好提....子進爸太正直咯...可能佢覺得有個三歲既仔好自豪啦...仲大大聲聲話比人哋果兩個細路三歲.... 我又衰既, 無一早同佢單聲....咁就比多一舊水....


男爵府

積分: 9395


10515#
發表於 08-12-8 10:55 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-12-8 10:52 發表


爹爹好似比咗$20咋喎, 我地一家三人....我下次見到再比返$10妳下, 雖然我地入場淨係比咗兩個大人嘅錢


哦!乜有人都好似我咁唔誠實呀?我以為得我一個會咁講添!


大宅

積分: 4784


10516#
發表於 08-12-8 10:57 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 09:42 發表
My taxi driver got the wrong way....2H family was late! Sorry ar!!


呵呵, 好彩2彥一家 黐may ee 車坐, 去程又唔洗一早出發, 回程我地兩兄妹已在車上瞓到豬仔咁, 好快就返到屋企, 真係多謝哂 may ee & 熙爸!!!!

2彥上


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


10517#
發表於 08-12-8 11:00 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-8 10:55 發表


哦!乜有人都好似我咁唔誠實呀?我以為得我一個會咁講添!


bbpooh,

我囝囝決左志呀!好感恩。
好想同您分享。

http://hk.myblog.yahoo.com/shansing

SandyCPS
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


男爵府

積分: 8470


10518#
發表於 08-12-8 11:02 |只看該作者
丁媽,

我同子進爸都覺得, 雖然丁丁好狂野, 但其實佢好單純, 唔似得子進咁古惑.


大宅

積分: 4784


10519#
發表於 08-12-8 11:03 |只看該作者
呀,,,,,,,昨日諗起, 妳地去長隆要唔要"對講機"呢, 我有一對(2個), 如果要嘅, 我12號出黎lunch 帶比妳地, 請出聲.


大宅

積分: 4327


10520#
發表於 08-12-8 12:28 |只看該作者
FSY:

我係唔係應該要比番$30過妳呀??

原文章由 bbpooh 於 08-12-8 10:55 發表


哦!乜有人都好似我咁唔誠實呀?我以為得我一個會咁講添!
God is here with us! ^ ^

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo