母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2539


10521#
發表於 08-12-8 12:30 |只看該作者
見到你哋兩個玩到累晒瞓得咁舒服都幾好ar.哈哈!連papa都瞓了.

其實我哋都唔識路,我哋上網找到找唔到有關地圖,都預了一d時間去估估吓.點知出門口時,papa唔記得帶地圖要返屋企取.

好彩,我們沒有行怨旺路,都係多得你哋同我哋一齊睇路咋!

原文章由 Cyntoby 於 08-12-8 10:57 發表


呵呵, 好彩2彥一家 黐may ee 車坐, 去程又唔洗一早出發, 回程我地兩兄妹已在車上瞓到豬仔咁, 好快就返到屋企, 真係多謝哂 may ee & 熙爸!!!!

2彥上 ...
3歲啦!


大宅

積分: 2539


10522#
發表於 08-12-8 12:32 |只看該作者
我昨日同Cyntoby講開,昨日的農場咁細都咁容易走散.你哋去長隆咁大, 有個"對講機"好以方便d.

原文章由 Cyntoby 於 08-12-8 11:03 發表
呀,,,,,,,昨日諗起, 妳地去長隆要唔要"對講機"呢, 我有一對(2個), 如果要嘅, 我12號出黎lunch 帶比妳地, 請出聲.
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10523#
發表於 08-12-8 12:35 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 12:28 發表
FSY:

我係唔係應該要比番$30過妳呀??


係呀, 星期五 lunch 先啦!

順帶一提, 星期五我想散咁啲去長隆既船票 (希望我記得帶), 以免到時有咩意外都可以各自去, 唔駛等黎等去.


大宅

積分: 2539


10524#
發表於 08-12-8 12:36 |只看該作者
多謝fsy,

昨日我哋玩得好開心, 仔仔在車上睡著了.
唔知係咪玩得太癲,佢昨晚成日在家喊, 之前都未試過.

不過,我仔仔都唔合群, 只係去了擲波波, 都沒有同其他小朋友玩.唉!

3歲啦!


大宅

積分: 4327


10525#
發表於 08-12-8 12:36 |只看該作者
Cyntoby:

2H pa 叫我記得再次多謝TOBY 杯 PEPPERMINT奶茶ar! 下次唔該收番$啦, 否則唔敢托買野呀!


呀, 仲有呢....越來越認為SONNY 唔係aspegar! 點睇都唔似!
至於老師話專注力不足方面, 有好多訓練都有幫助, 而且越大就會自然改善, 放心啦!
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10526#
發表於 08-12-8 12:49 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 12:36 發表
至於老師話專注力不足方面, 有好多訓練都有幫助, 而且越大就會自然改善, 放心啦


子進都比老師話佢專注力不足, 有咩訓練建議呀?

老師話訓練專注力唔可以心急, 大個啲又會好啲, 佢話等佢大少少可以比啲嘢佢學下, 例如彈琴呢啲要坐定定既.


男爵府

積分: 8470


10527#
發表於 08-12-8 12:52 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-8 12:36 發表
多謝fsy,

昨日我哋玩得好開心, 仔仔在車上睡著了.
唔知係咪玩得太癲,佢昨晚成日在家喊, 之前都未試過.

不過,我仔仔都唔合群, 只係去了擲波波, 都沒有同其他小朋友玩.唉! ...



多乜鬼嘢謝啫, 我又無做啲咩. 反而我對於唔係我想像中咁樣而有啲耿耿於懷.

佢哋呢個年紀自主咁强, 唔合群有咩出奇啫, 況且尋日太家都係各有各玩咋嘛, 出多黎幾次佢習慣咗就得架嘞.


大宅

積分: 4327


10528#
發表於 08-12-8 12:56 |只看該作者
OK OK!

昨日班細佬玩得好開心! Hayes & Hughes回家NAP左3粒鐘! 我地蛇左落街食TEA & 做STEAM....

不過個場就散D, 班細佬好似四散唔能夠喪埋一齊!
2H pa 費事 Hayes & Ding Ding 係度無聊地不停搞野, 所以捉左佢地去玩車, 2H pa 話佢地勁玩勁笑又HUG埋一齊!

原文章由 fsy 於 08-12-8 12:35 發表
係呀, 星期五 lunch 先啦!

順帶一提, 星期五我想散咁啲去長隆既船票 (希望我記得帶), 以免到時有咩意外都可以各自去, 唔駛等黎等去.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10529#
發表於 08-12-8 12:56 |只看該作者
為咗唔想煩 27 號個新工人放係邊, 所以我哋決定叫個新工人 29 號先到.

係 boarding house 係好容易學壞, 但我想問佢哋到港後又未接佢時, 佢哋都係住 boarding house 喎, 咁咪無得避免?


男爵府

積分: 9395


10530#
發表於 08-12-8 13:19 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 12:56 發表
OK OK!

昨日班細佬玩得好開心! Hayes & Hughes回家NAP左3粒鐘! 我地蛇左落街食TEA & 做STEAM....

不過個場就散D, 班細佬好似四散唔能夠喪埋一齊!
2H pa 費事 Hayes & Ding Ding 係度無聊地不停搞野, 所 ...


最衰因為我病了,好累,又見2H 爸好勁咁帶住兩個,所以我無理.


男爵府

積分: 9395


10531#
發表於 08-12-8 13:25 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-8 12:56 發表
為咗唔想煩 27 號個新工人放係邊, 所以我哋決定叫個新工人 29 號先到.

係 boarding house 係好容易學壞, 但我想問佢哋到港後又未接佢時, 佢哋都係住 boarding house 喎, 咁咪無得避免? ...


係呀!如果你未接佢,佢都係住BOARDING HOUSE,所以諗清楚呀!


男爵府

積分: 8470


10532#
發表於 08-12-8 13:27 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-8 13:25 發表


係呀!如果你未接佢,佢都係住BOARDING HOUSE,所以諗清楚呀!


咁但係佢始終都唔可以一到香港就到我屋企架喎, 佢仲要驗身攞身份証架嘛.


男爵府

積分: 9395


10533#
發表於 08-12-8 13:39 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-8 13:27 發表


咁但係佢始終都唔可以一到香港就到我屋企架喎, 佢仲要驗身攞身份証架嘛.


我呢個工人係一朝早到香港,然後中午做生份證,再去驗身,我地沒有等佢驗身報告出就接左佢來屋企,因為佢係菲律賓都做過驗身.或許是買一鋪大細,我唔知其他媽媽如何呢?


大宅

積分: 4327


10534#
發表於 08-12-8 13:42 |只看該作者
安兒媽:

安兒好乖呀! 佢見妳抱住Hughes都無扭計!! 係呀, Hughes個樣真係好鬼傻!

Hayes回程在巴士話: "Hayes唱歌, 安兒 瞓豬豬呀! 安兒媽咪係 strong man 呀!" (Hayes見妳抱住睡覺中的安兒, 好大力喎! )

原文章由 onyeebb 於 08-12-7 23:04 發表
2h ma,多謝你同hayes唱歌"tum"安兒訓覺,原來hayes有咁溫柔既一面 佢同丁丁係鐵棚度掉樹葉好鬼naughty,2h pa又試好無奈咁看住佢地mouth: hughes個樣依然好傻
...
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10535#
發表於 08-12-8 13:44 |只看該作者
Same procedures of my maid once arrived in HK at that day! FSY, try try la if possible!

原文章由 bbpooh 於 08-12-8 13:39 發表
我呢個工人係一朝早到香港,然後中午做生份證,再去驗身,我地沒有等佢驗身報告出就接左佢來屋企,因為佢係菲律賓都做過驗身.或許是買一鋪大細,我唔知其他媽媽如何呢? ...
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10536#
發表於 08-12-8 13:46 |只看該作者
I'm running nose & headache today!! can't breathe now....very tired with red eyes ar!

原文章由 bbpooh 於 08-12-8 13:19 發表
最衰因為我病了,好累,又見2H 爸好勁咁帶住兩個,所以我無理.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10537#
發表於 08-12-8 13:53 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 13:46 發表
I'm running nose & headache today!! can't breathe now....very tired with red eyes ar!


希望唔係我傳給你,昨晚在家也用MASK,我現在鼻全塞,喉嚨也不適,今晚順便帶埋丁丁睇醫生,佢敏感咳都未好.


男爵府

積分: 8470


10538#
發表於 08-12-8 13:55 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 13:44 發表
Same procedures of my maid once arrived in HK at that day! FSY, try try la if possible!


agent 都話想 29 號接佢, 佢最快都只可以係 29 號到港, 佢會 requent 佢早機, 咁最遲夜晚都可以接到佢, 不過就要睇下子進爸想唔想夜晚接.


男爵府

積分: 8470


10539#
發表於 08-12-8 14:03 |只看該作者
天氣乾燥, 我塊面又超敏感, 而家成塊面又紅又乾又痕


大宅

積分: 4784


10540#
發表於 08-12-8 14:23 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-8 13:46 發表
I'm running nose & headache today!! can't breathe now....very tired with red eyes ar!


頭痛試下飲熱寶 x 力啦, 鼻塞....有冇鼻水, 稠黃定稀白呀????

要保持頸部前後暖d, 保持空氣流通!!!!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo