立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17542
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:28 發表 其實c5c煲d野佢吃呢?-( , 佢有時"訓訓"下抽筋ka:cry:
男爵府
積分: 5710
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:38 發表 好腥ga
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:39 發表 我只知, 如果身體差, 貧血可以飲藍棗龍眼水.
子爵府
積分: 13946
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:33 發表 佢d書好似灰左d, 讀書時, 睇過一排, 佢有本書拍過電影, 係林青霞同方中信做男女主角, 我最鐘意佢這本, 近作無mud留意 有無好介紹
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:33 發表 可能5係我帶....死頂ah ...報告要過兩日ah 你有捐血ka?...真係好市民
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:39 發表 5係..係太大粒, 又黑色, 5吸引姐:evil:
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:43 發表 捐血好丫, 可以幫你免費驗晒所有野, 可惜自從我食咗血壓葯後冇得捐lu!:-|
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:41 發表 e....咁我do arm 飲wo, :D 點煲ka?
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:45 發表 我do未捐過tim
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:47 發表 咁你囡有沒有食啲補充丸?
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:47 發表 呢味係可以補血但比較燥, 我話隻魚油係for小朋友, 唔知你食得唔得, 不過魚油都係有益嘅食品, 咁你囡有沒有食啲補充丸?
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:47 發表 以下是我們小朋友食嘅丸, 你參考下啦! 都要預備放工lu! 魚油丸 骨丸
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:57 發表 肥媽, thx. 骨丸for補鈣ga?
積分: 18057
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:50 發表 我都係出來做野後, 成班同事柴娃娃話去捐血先去第一次. 如果得一個人我諗未必有第一次.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy