跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1041#
發表於 07-7-17 17:39 |只看該作者
我只知, 如果身體差, 貧血可以飲藍棗龍眼水.
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:28 發表
其實c5c煲d野佢吃呢?-( , 佢有時"訓訓"下抽筋ka:cry:


男爵府

積分: 5710


1042#
發表於 07-7-17 17:39 |只看該作者
5係..係太大粒, 又黑色, 5吸引姐:evil:

原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:38 發表
好腥ga


男爵府

積分: 5710


1043#
發表於 07-7-17 17:41 |只看該作者
e....咁我do arm 飲wo, :D 點煲ka?

原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:39 發表
我只知, 如果身體差, 貧血可以飲藍棗龍眼水.


子爵府

積分: 13946


1044#
發表於 07-7-17 17:42 |只看該作者
我有收藏佢啲長篇書, 佢啲作品分好多個階段, 近期會寫啲科幻嘅題目, 不過生咗個仔後都好少買lu!
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:33 發表
佢d書好似灰左d, 讀書時, 睇過一排, 佢有本書拍過電影, 係林青霞同方中信做男女主角, 我最鐘意佢這本, 近作無mud留意 有無好介紹


子爵府

積分: 13946


1045#
發表於 07-7-17 17:43 |只看該作者
捐血好丫, 可以幫你免費驗晒所有野, 可惜自從我食咗血壓葯後冇得捐lu!:-|
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:33 發表
可能5係我帶....死頂ah ...報告要過兩日ah

你有捐血ka?...真係好市民


伯爵府

積分: 17542


1046#
發表於 07-7-17 17:44 |只看該作者
最怕難食, 但唔難食ga, 健康食品每日一次無所謂啦. 試過今次, 你問下佢肯唔肯再食. 阿囡最怕食藥水, 次次同醫生講要藥丸, 上次還貪快有大有細幾粒一齊食, 差d噎住
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:39 發表
5係..係太大粒, 又黑色, 5吸引姐:evil:


男爵府

積分: 5710


1047#
發表於 07-7-17 17:45 |只看該作者
我do未捐過tim

原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:43 發表
捐血好丫, 可以幫你免費驗晒所有野, 可惜自從我食咗血壓葯後冇得捐lu!:-|


伯爵府

積分: 17542


1048#
發表於 07-7-17 17:46 |只看該作者
簡單ga, 可以藍棗加龍眼加熱水焗, 好似飲茶咁, 藍棗一定要去核. 想出味d未煲佢一陣law
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:41 發表
e....咁我do arm 飲wo, :D 點煲ka?


子爵府

積分: 13946


1049#
發表於 07-7-17 17:47 |只看該作者
呢味係可以補血但比較燥, 我話隻魚油係for小朋友, 唔知你食得唔得, 不過魚油都係有益嘅食品, 咁你囡有沒有食啲補充丸? 以下是我們小朋友食嘅丸, 你參考下啦! 都要預備放工lu!

魚油丸 骨丸


原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:39 發表
我只知, 如果身體差, 貧血可以飲藍棗龍眼水.

[ 本文章最後由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:53 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


1050#
發表於 07-7-17 17:50 |只看該作者
我都係出來做野後, 成班同事柴娃娃話去捐血先去第一次. 如果得一個人我諗未必有第一次.
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:45 發表
我do未捐過tim


男爵府

積分: 5710


1051#
發表於 07-7-17 17:52 |只看該作者
無wo

原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:47 發表
咁你囡有沒有食啲補充丸?


伯爵府

積分: 17542


1052#
發表於 07-7-17 17:56 |只看該作者
但媽咪話藍棗去核不燥的, 不過我無所謂, 平常這些飲食, 身子不算寒亦不怕燥.
佢無食丸, 但試過食蜂膠, 蜂皇漿, 燕窩, 早排見人話冬蟲夏草對氣管好, 諗著天氣無咁熱比佢試下.
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:47 發表
呢味係可以補血但比較燥, 我話隻魚油係for小朋友, 唔知你食得唔得, 不過魚油都係有益嘅食品, 咁你囡有沒有食啲補充丸?


伯爵府

積分: 17542


1053#
發表於 07-7-17 17:57 |只看該作者

補丸

肥媽,
thx. 骨丸for補鈣ga?
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-17 17:47 發表
以下是我們小朋友食嘅丸, 你參考下啦! 都要預備放工lu!

魚油丸 骨丸


伯爵府

積分: 17542


1054#
發表於 07-7-17 17:58 |只看該作者
肥媽>> 我都走啦

happyma>>


子爵府

積分: 13946


1055#
發表於 07-7-18 09:01 |只看該作者

今日我開門喇!

AE,

我們熱烈歡迎你回來, 一切順利嗎? 有時間入來講些趣事來聽聽!


子爵府

積分: 13946


1056#
發表於 07-7-18 09:02 |只看該作者
OO,

Sorry, 嗰隻骨丸係我們大人食的, 之前講過你知所以俾個樣你睇睇咋! 唔係小朋友的.
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:57 發表
肥媽,
thx. 骨丸for補鈣ga?


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1057#
發表於 07-7-18 09:22 |只看該作者
歡迎....歡迎....AE回歸

肥媽
你真係好早喎


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1058#
發表於 07-7-18 09:23 |只看該作者
我未生女之前, 一年都會去捐一次既, 生咗之後好似捐過一兩次咋
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:50 發表
我都係出來做野後, 成班同事柴娃娃話去捐血先去第一次. 如果得一個人我諗未必有第一次.


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1059#
發表於 07-7-18 09:27 |只看該作者
我囡食呢隻完全冇問題, 不過最近琴老師見我囡成日都有啖痰未清, 介紹咗隻成藥俾佢, 買返來先知係 '蠟丸', 我切開6粒俾佢食, 佢鬼殺咁嘈話難食, 每次都要飲滿滿一杯水先吞得晒, 十足我細時一樣
原文章由 happyma 於 07-7-17 17:39 發表
5係..係太大粒, 又黑色, 5吸引姐:evil:


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1060#
發表於 07-7-18 09:29 |只看該作者
係咪將南棗要去核, 加埋煲湯嗰D龍眼肉就得
我就知用紅棗去核浸水飲, 都可以補血
原文章由 karencircle 於 07-7-17 17:39 發表
我只知, 如果身體差, 貧血可以飲藍棗龍眼水.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo