跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6225


1041#
發表於 07-9-3 12:40 |只看該作者
東方花園, 1405呎大約$490萬....40年樓 ---->GD呀, 又闊又大, 又近學校, 買啦買啦, 我去探你都好方便啫!


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1042#
發表於 07-9-3 12:43 |只看該作者
亞囡暈車浪,嘔到換左套校服返黎.:-|


男爵府

積分: 6225


1043#
發表於 07-9-3 12:48 |只看該作者
其實你地有冇DREAM HOUSE?

其實我地兩公婆都鐘意公務員樓, 間間都千幾二千尺, 兩年前睇過紅磡一間二千尺, 發夢都諗住, 三間房大到可以打乒乓波, 個廳就唔使講, 阿仔係屋入面踩單車都無問題....係裝修要全執, 廚房又唔夠大, 最衰係個業主好串, 一蚊都唔減, 自己又無銀兩同人砌, 所以....而家次次行過都會望住晒咁

[ 本文章最後由 evamama 於 07-9-3 12:51 編輯 ]


男爵府

積分: 6225


1044#
發表於 07-9-3 12:50 |只看該作者
哎呀, 辛苦C咯, 第時要準備定膠袋仔

原文章由 easybring 於 07-9-3 12:43 發表
亞囡暈車浪,嘔到換左套校服返黎.:-|



男爵府

積分: 7719


1045#
發表於 07-9-3 13:19 |只看該作者
街坊,
我無easybring這麼多銀彈..


男爵府

積分: 7719


1046#
發表於 07-9-3 13:22 |只看該作者
easybring,
好慘.... 其實搽白花油可以嗎????


男爵府

積分: 6225


1047#
發表於 07-9-3 13:48 |只看該作者
你謙者, 你想換更加大既,睇唔上眼者

你之前咪話睇德福既, 無下文啦?

原文章由 schau28 於 07-9-3 13:19 發表
街坊,
我無easybring這麼多銀彈..


等待驗證會員

積分: 27318


1048#
發表於 07-9-3 14:03 |只看該作者
原文章由 evamama 於 07-9-3 12:50 發表
哎呀, 辛苦C咯, 第時要準備定膠袋仔


市面上有d 手帶係俾travel sickness, 大概 $9x 一對 (如果我無記錯....) 要唔要買對俾"嘻利亞"戴呀???如果係, 我幫您買對啦....


男爵府

積分: 7719


1049#
發表於 07-9-3 14:20 |只看該作者
街坊,
德福比楊先生band左, 佢話太過舊唔值wor...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1050#
發表於 07-9-3 14:27 |只看該作者
上車時已經同個老師講左, 半個鐘到會嘔. 對話如下:

我: 老師佢坐半個鐘到會嘔
老師:我應該點做(好認真咁樣)
我: ......(個老師考我?)老師可唔可以坐佢隔離? 你會唔會有膠袋?
老師:有膠袋
我: 你畀佢嘔啦.
老師: 呵! 我只係想問清楚.
我: 應該嘔幾日冇事啦.

希望聽日冇事啦.

原文章由 evamama 於 07-9-3 12:50 發表
哎呀, 辛苦C咯, 第時要準備定膠袋仔

[ 本文章最後由 easybring 於 07-9-3 14:28 編輯 ]


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1051#
發表於 07-9-3 14:31 |只看該作者
邊到有? for小朋友?幾時買? 如果你今晚幫我買, 我今晚呢尖咀羅? 定你指示下我去邊到買?

原文章由 ardnas65 於 07-9-3 14:03 發表


市面上有d 手帶係俾travel sickness, 大概 $9x 一對 (如果我無記錯....) 要唔要買對俾"嘻利亞"戴呀???如果係, 我幫您買對啦....


等待驗證會員

積分: 27318


1052#
發表於 07-9-3 14:35 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-3 14:31 發表
邊到有? for小朋友?幾時買? 如果你今晚幫我買, 我今晚呢尖咀羅? 定你指示下我去邊到買?


我曾經係沙田一間專賣travel 用品見過... 我自己個對就買左好多年.... ermm... 個兩條帶係d 毛巾料, 中間有粒硬膠粒... 用來頂住手腕隔3隻手指位ge 內臂中間...
我之前好似post過出來.... 等我番屋企再摷下有無相, 如果有相, 我post俾您睇呀....

http://www.travelband.com/about-travelband.htm


[ 本文章最後由 ardnas65 於 07-9-3 14:38 編輯 ]


男爵府

積分: 7719


1053#
發表於 07-9-3 14:36 |只看該作者
easybring,
我都希望曉琳明日無事, 因為嘔完再上堂.. 大人都辛苦更何況是一個小朋友..


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1054#
發表於 07-9-3 14:38 |只看該作者
我冇架,幾時輪到我呀!我都係周圍增廣見聞,有得吹下.可能十年仲係呢到! 希望佢唔好長期暈車浪,否則迫住買貴樓住.

原文章由 schau28 於 07-9-3 13:19 發表
街坊,
我無easybring這麼多銀彈..


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1055#
發表於 07-9-3 14:51 |只看該作者
咁難買,唔好痳煩你,唔該晒先.學校可能唔畀帶

原文章由 ardnas65 於 07-9-3 14:35 發表


我曾經係沙田一間專賣travel 用品見過... 我自己個對就買左好多年.... ermm... 個兩條帶係d 毛巾料, 中間有粒硬膠粒... 用來頂住手腕隔3隻手指位ge 內臂中間...
我之前好似post過出來.... 等我番屋企再摷下有無相, ...


等待驗證會員

積分: 27318


1056#
發表於 07-9-3 14:57 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-3 14:51 發表
咁難買,唔好痳煩你,唔該晒先.學校可能唔畀帶


一係您拎住我對去戴先呀...您唔介意ge 話......:mrgreen: 但係我又典俾您呢....... (我唔駛用住, 最近都無旅行去.. 又無船搭...) 您公司而家係咪仲未收得courier????


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1057#
發表於 07-9-3 15:05 |只看該作者
我公司十年不變,全公司由樓上遊到我個層都知我收私人野.學校都多數唔畀用,不過星期六用都可以.我試下買先,冇先再問你借.

原文章由 ardnas65 於 07-9-3 14:57 發表


一係您拎住我對去戴先呀...您唔介意ge 話......:mrgreen: 但係我又典俾您呢....... (我唔駛用住, 最近都無旅行去.. 又無船搭...) 您公司而家係咪仲未收得courier???? ...


禁止訪問

積分: 3345


1058#
發表於 07-9-3 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 27318


1059#
發表於 07-9-3 15:27 |只看該作者
原文章由 QQ吉吉 於 07-9-3 15:13 發表
可以打去呢度check下有無貨:
http://www.egljmart.com/egljmart/trad_chinese/jsp/ProductDetail.jsp?prod_id=313

要我幫手買就話我知!


好有型woh.. 有迷彩色.....


等待驗證會員

積分: 27318


1060#
發表於 07-9-3 15:29 |只看該作者
原文章由 QQ吉吉 於 07-9-3 15:13 發表
玲子,

可以打去呢度check下有無貨:
http://www.egljmart.com/egljmart/trad_chinese/jsp/ProductDetail.jsp?prod_id=313

要我幫手買/轉送速遞就話我知!


華美子,
要唔要? 我courier 俾q吉ma.....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo