跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11166


1041#
發表於 07-10-29 15:31 |只看該作者
豬肉見唔到我都會玩得好開心架,都唔知係好定唔好?-(
原文章由 anaBB 於 07-10-29 15:21 發表
瑞瑞由細到大出街都係揹/抱多, 你知我都未買車仔
可能瑞瑞係由細到大屋企都冇人抱佢, 出街飲茶又會比其他屋企人抱, 所以佢唔怕生保.
有左安感, bb先敢出探索世界. 係屋企我只會遠遠望住瑞瑞玩, 想佢學識自己 ...
未經本人許可, 不得轉載


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1042#
發表於 07-10-29 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16588


1043#
發表於 07-10-29 15:33 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-10-29 15:21 發表
瑞瑞由細到大出街都係揹/抱多, 你知我都未買車仔
可能瑞瑞係由細到大屋企都冇人抱佢, 出街飲茶又會比其他屋企人抱, 所以佢唔怕生保.
有左安感, bb先敢出探索世界. 係屋企我只會遠遠望住瑞瑞玩, 想佢學識自己 ...


其實我見卓晞呢2日都有d改善, 起碼唔洗人陪住佢玩, 佢有時得佢一個係廳玩, 我/老公行開一陣, 佢都無趴過黎跟我哋, 有時又會自己趴入房一陣, 不過佢一驚, 就會趴得好快返出黎搵我哋, 見到我哋就無事繼續玩, 不過我都知每個bb性格唔一樣, 卓晞就係比較細膽 :cry:
  


男爵府

積分: 7640


1044#
發表於 07-10-29 15:40 |只看該作者
d人係要去少林寺 mos練鐵頭功 tko無野學架 去你度就去你度啦 做咩轉移視線

原文章由 Baby承恩 於 07-10-29 15:19 發表
少林寺一天團嘛.......有排啦 .......齌菜就印印煮啦....我住嚟住去都係MOS架.....我間屋無Shirley果間咁大架.....再去Shirley到反都得.:mrgreen:


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1045#
發表於 07-10-29 15:45 |只看該作者
:-P hehe, 我兩度都想去bor...

原文章由 shirleytong28 於 07-10-29 15:40 發表
d人係要去少林寺 mos練鐵頭功 tko無野學架 去你度就去你度啦 做咩轉移視線


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1046#
發表於 07-10-29 15:50 |只看該作者
好呀, 去街街記得預埋小燊


原文章由 Baby承恩 於 07-10-29 14:33 發表
其實個個bb 嘅性格都真係好唔同......承恩依家日日都去街架...仲曬黑左好多tim.....我都攪唔清佢係驚咩地方or咩人....

會唔會係小燊平時太少同其他人接觸 ....出多d嚟啦.



...
         


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1047#
發表於 07-10-29 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


1048#
發表於 07-10-29 15:53 |只看該作者
蛋媽 我想去你度玩下喎

原文章由 蛋蛋媽 於 07-10-29 15:45 發表
:-P hehe, 我兩度都想去bor...


侯爵府

積分: 23339


1049#
發表於 07-10-29 15:55 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 07-10-29 13:58 發表
呢d野係自己覺架咋.....個實質銀碼係唔重要架....我地搵日上完堂我請你地食飯law.


咁你又幾時會過黎中環開會,隨便請埋我呢個窮人請飯呀


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1050#
發表於 07-10-29 15:55 |只看該作者
我o個度容納唔到咁多人架, 話時話, 你間堅係咪唔係standard村堅黎架, 咁大嘅?

原文章由 shirleytong28 於 07-10-29 15:53 發表
蛋媽 我想去度玩下喎


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1051#
發表於 07-10-29 15:56 |只看該作者
水怪,

玩呀, 你就傻瓜機來wor

咁室內唔夠光, 又唔用閃既話, 手震真係在所難免, 你用緊部PANASONIC 係咪已經有防手震, 請問咩型號, 如果係新款PANASONIC LUMIX的話應該有防手震........

原文章由 水怪 於 07-10-29 14:36 發表
PANASONIC 700萬像
         


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1052#
發表於 07-10-29 15:59 |只看該作者
喬媽, 你今天好忙呀, 成朝冇乜見你, 我今天好唔想做野, 你地又相反好似好忙咁?

原文章由 esther_fong 於 07-10-29 15:55 發表


咁你又幾時會過黎中環開會,隨便請埋我呢個窮人請飯呀


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1053#
發表於 07-10-29 16:03 |只看該作者
水怪,

玩呀, 你部傻瓜機來wor

咁室內唔夠光, 又唔用閃既話, 手震真係在所難免, 你用緊部PANASONIC 係咪已經有防手震, 請問咩型號, 如果係新款PANASONIC LUMIX的話應該有防手震........

原文章由 水怪 於 07-10-29 14:36 發表
PANASONIC 700萬像
         


男爵府

積分: 7640


1054#
發表於 07-10-29 16:04 |只看該作者
你有上過我屋企架 我屋企無錢買furniture 你見唔到個個坐下咩

原文章由 蛋蛋媽 於 07-10-29 15:55 發表
我o個度容納唔到咁多人架, 話時話, 你間堅係咪唔係standard村堅黎架, 咁大嘅?


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1055#
發表於 07-10-29 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1056#
發表於 07-10-29 16:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1057#
發表於 07-10-29 16:09 |只看該作者
唔係bor, 你屋企要有嘅野都有齊, sofa已經係L shape, 仲有張餐枱, 竟然擺到6人(定8人)圓枱, 跟住仲有好多空間比d bb玩...究竟你o個度係幾尺架?

原文章由 shirleytong28 於 07-10-29 16:04 發表
你有上過我屋企架 我屋企無錢買furniture 你見唔到個個坐下咩


子爵府

積分: 10535


1058#
發表於 07-10-29 16:19 |只看該作者
我幾時有話你間屋細唧,我問你夠唔夠大容納咁多bb渣嘛﹗:tongue: :tongue: :tongue:



原文章由 Baby承恩 於 07-10-29 15:50 發表
唔關我事架...係隻水怪話我間屋細咋 ....仲有呀...我都未去過你到....想去坐下組


子爵府

積分: 10535


1059#
發表於 07-10-29 16:23 |只看該作者
係PANASONIC LUMIX 有防震架,開頭買番黎影都無問題架,不過之前去整過一次,依家就係室內點影都模﹗


原文章由 deerdeer 於 07-10-29 15:56 發表
水怪,

玩呀, 你就傻瓜機來wor

咁室內唔夠光, 又唔用閃既話, 手震真係在所難免, 你用緊部PANASONIC 係咪已經有防手震, 請問咩型號, 如果係新款PANASONIC LUMIX的話應該有防手震........

...


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1060#
發表於 07-10-29 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo