跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10559


1041#
發表於 08-4-25 13:24 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-4-25 12:14 發表


得左喇.. 大家來睇下.. 樂樂.. 睇下認唔認得佢喇...


睇到啦...我認得樂樂呀...靚仔實認得...


別墅

積分: 676


1042#
發表於 08-4-25 13:26 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-4-25 13:20 發表
Cherry咪又係講外星話...好呀...係喱到講多D佢地學左D咩....等我地返學屋企可以同佢講下呀...Cherry近來好like唱good bye,goo bye, good bye, we're going home同太陽伯伯... ...


係呀係呀, Jeffrey e期都係唱good bye song & 太陽伯伯.

首good bye song應該係放學時,係禮堂老師同小朋友一齊唱.

我好想學首good bye song, 同仔一齊唱 (好似重有動作tim)


大宅

積分: 1421


1043#
發表於 08-4-25 13:29 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-4-25 13:26 發表


係呀係呀, Jeffrey e期都係唱good bye song & 太陽伯伯.

首good bye song應該係放學時,係禮堂老師同小朋友一齊唱.

我好想學首good bye song, 同仔一齊唱 (好似重有動作tim) ...

係呀係呀.........我都好想學goodbye song.


大宅

積分: 1421


1044#
發表於 08-4-25 13:32 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-4-25 12:14 發表


得左喇.. 大家來睇下.. 樂樂.. 睇下認唔認得佢喇...

e..真係得左wo....好靚仔wo


子爵府

積分: 10559


1045#
發表於 08-4-25 13:36 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-4-25 13:26 發表


係呀係呀, Jeffrey e期都係唱good bye song & 太陽伯伯.

首good bye song應該係放學時,係禮堂老師同小朋友一齊唱.

我好想學首good bye song, 同仔一齊唱 (好似重有動作tim) ...


good bye song仲有下段...Cherry 唱D又停下...好似Ding dong, ding dong, ding dong, bell is ringing, It's time to go home...not sure...有無人糾正呀


子爵府

積分: 10559


1046#
發表於 08-4-25 13:39 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-4-25 13:29 發表

係呀係呀.........我都好想學goodbye song.


靜媽...快D學啦(goodbye song)...Cherry Ba都識唱...哈哈哈


別墅

積分: 676


1047#
發表於 08-4-25 13:47 |只看該作者
Jeffrey + mama想像版:

Ding dong, ding dong, ding dong, the bell is ringing, It's time to go home (加"双手好似徑步"動作). Good bye xxxx, good bye xxxxx, good bye xxxxxx (加"鞠躬"動作 - 個頭好似落到地咁低)

** "xxxxxx" 就唔知Jeffrey講mug (可能係class / children / teacher / Ms CC....)

有冇人update!


子爵府

積分: 10559


1048#
發表於 08-4-25 13:51 |只看該作者
Cherry係唱...

Good bye, good bye, good bye, we're going home, ding dong, ding dong, ding dong, bell is ringing....就停啦

無人名無動作...哈哈哈


等待驗證會員

積分: 935


1049#
發表於 08-4-25 14:04 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-4-25 13:20 發表
Cherry咪又係講外星話...好呀...係喱到講多D佢地學左D咩....等我地返學屋企可以同佢講下呀...Cherry近來好like唱good bye,goo bye, good bye, we're going home同太陽伯伯... ...


重識唱.. 氹氹轉.. 菊花園........... (都係學校教)

桐媽.. 太陽伯伯點唱呀.. (我唔識. .要學.. 學左同樂樂一齊唱 :p)

早排落雨.. 佢就唱 rain rain goaway.... (做埋動作)
goodbye (又係.. 會做動作.. 好得意.. )
佢地會唱到最後講.. goodbye children , goodbye ms. cc ...
同埋.. see you torm.. tim. 勁呀...


大宅

積分: 1421


1050#
發表於 08-4-25 14:04 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-4-25 12:16 發表


係bor......d小朋友變身啦!

係呢Jane媽,你1516成點呀,Jane會唔會繼續係New Gen讀K1 or 考慮St. Peter 呢?

不過, Jeffrey係New Gen 真係學到唔錯的英文.
我尋晚問佢.....
What's your name ......JEFFREY
How old ...

hey....各位新一代既靚太....剛剛cc至電給我講佢哋已强力反映咗wed-site e個問題,cc話明白家長既需求,佢會同朱主任合力去攪好新一代的,也解釋咗暫時既情況,唔.........打咗支强心針,所以我會繼續做新一代靚太架


大宅

積分: 1421


1051#
發表於 08-4-25 14:06 |只看該作者
呀...重有呀..我同cc講左啦.佢會send o的歌既歌詞俾我地in1b全體同學架.....cc已經知道in1b媽咪既需要架啦....因為cc係老師亦係媽咪ma..所以佢好明白..我好開心我地in1b班有一個咁好既班主任,亦都遇到一班咁o岩傾既媽咪..我點捨得走

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-4-25 14:09 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 935


1052#
發表於 08-4-25 14:10 |只看該作者
我識呀.

係 叮噹.. 叮噹.. 叮噹.. the bell is ringing..
goodbye .. goodbye.. goodbye..(bye bye 手) We are going home(呢到佢地會好似扮行路咁-即好似"粗"兵咁)..
goodbye children.. goodbye ms.cc ... (90度 鞠躬) haha.....


子爵府

積分: 10559


1053#
發表於 08-4-25 14:46 |只看該作者
歌詞應該係...

太陽伯伯 太陽伯伯
你去左邊 你去左邊
快d快d出來 快d快d出來
照著我 照著你


子爵府

積分: 10559


1054#
發表於 08-4-25 14:51 |只看該作者
靜媽...十分感謝你為人民服務...各位新一代Mama同志們仍需努力...

PS:靜媽做"新一代靚太"咪好羅...大家有伴呀...哈哈哈


大宅

積分: 1421


1055#
發表於 08-4-25 15:00 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-4-25 14:51 發表
靜媽...十分感謝你為人民服務...各位新一代Mama同志們仍需努力...

PS:靜媽做"新一代靚太"咪好羅...大家有伴呀...哈哈哈

係呀..係呀..新一代既靚太ma...ha hahaha


等待驗證會員

積分: 935


1056#
發表於 08-4-25 15:19 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-4-25 14:46 發表
歌詞應該係...

太陽伯伯 太陽伯伯
你去左邊 你去左邊
快d快d出來 快d快d出來
照著我 照著你
'

THANKS
呢隻好.. 等我今晚問下樂樂先..


大宅

積分: 3200


1057#
發表於 08-4-26 00:15 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-4-25 14:46 發表
歌詞應該係...

太陽伯伯 太陽伯伯
你去左邊 你去左邊
快d快d出來 快d快d出來
照著我 照著你


因為整個星期都好忙,無上呢一陣,大家已經講咗好多嘢!原來學校教過'太陽伯伯 '呢隻歌,怪唔得最近唱呢隻歌比Tony聽,佢好有反應。其實真係好想聽吓佢地唱啲歌仔,未聽過又如何唱比佢地聽呢?


大宅

積分: 1421


1058#
發表於 08-4-26 16:33 |只看該作者
miss cc 話今年有好多小朋友報讀新一代,可能d mami 開始發現新一代與一般既母語教學幼稚園有所不同la.....


大宅

積分: 1850


1059#
發表於 08-4-26 22:01 |只看該作者
Jeffery媽
係呀,louis出年都係讀番n1...我諗住番n班好過番playgroup,louis可以快d學習,自己又可以多番少少時間......佢平時都無咩機會同其他小朋友玩.
而家louis好鍾意番學,接佢放學都唔愿跟我走

all,
我都有聽louis唱"太陽伯伯"&"rain rain goaway",仲要一瞓醒就唱tim ^^ 不過,佢都未唱得到成首,最清楚係"快d快d" .
" 太陽伯伯"係未即係"打開蚊脹"?
仲有,miss教左果本"Where is the ice-cream?", louis都好喜歡睇,仲成日同我講"far far away",仲有埋動作架.


別墅

積分: 676


1060#
發表於 08-4-28 10:05 |只看該作者
原文章由 Mini-mummy 於 08-4-26 22:01 發表
Jeffery媽
係呀,louis出年都係讀番n1...我諗住番n班好過番playgroup,louis可以快d學習,自己又可以多番少少時間......佢平時都無咩機會同其他小朋友玩.
而家louis好鍾意番學,接佢放學都唔愿跟我走 ...


哦,都好呀,等Louis早d適應學校生活.佢又開心,你又多d時間.

好開心地我哋班小朋友個個都好鍾意返學....真係好!

係呀,"太陽伯伯"即係"打開蚊帳".

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo