原文章由 hello_mimi 於 08-4-25 13:20 發表
Cherry咪又係講外星話...好呀...係喱到講多D佢地學左D咩....等我地返學屋企可以同佢講下呀...Cherry近來好like唱good bye,goo bye, good bye, we're going home同太陽伯伯... ...
原文章由 kayoivan 於 08-4-25 12:16 發表
係bor......d小朋友變身啦!
係呢Jane媽,你1516成點呀,Jane會唔會繼續係New Gen讀K1 or 考慮St. Peter 呢?
不過, Jeffrey係New Gen 真係學到唔錯的英文.
我尋晚問佢.....
What's your name ......JEFFREY
How old ...