跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


1041#
發表於 08-2-29 12:01 |只看該作者
我有個朋友就係4年1次ar...
原文章由 cherrybibi 於 08-2-29 11:15 發表
morning

有冇人4 年先一次生日 ??


OO >> 妳要的資料 ... http://www.kidsgallery.com/kowloon/location_kln.htm


侯爵府

積分: 20954


1042#
發表於 08-2-29 12:28 |只看該作者
又係o波, 一係就早一日28號慶祝.

原文章由 karencircle 於 08-2-29 11:31 發表
車車,

四年一次...如果係中國人, 應該會好d, 還有舊曆生日慶祝


侯爵府

積分: 20954


1043#
發表於 08-2-29 12:28 |只看該作者
咁難得, 要好好為佢慶祝

原文章由 tszyau2000 於 08-2-29 12:01 發表
我有個朋友就係4年1次ar...


水晶宮

積分: 54392


1044#
發表於 08-2-29 17:19 |只看該作者
karen,校長 ~~

星期日我放學校後坐van 仔上元朗至call 你地ar...


男爵府

積分: 7977


1045#
發表於 08-3-2 22:48 |只看該作者
今天食都我爆肚呀

琳琳開心到飛起,回家醒了問幾時再去行山,佢成日話自己最快,好在有yiba照顧,叫我陪跑就死囉,哈哈哈


伯爵府

積分: 17542


1046#
發表於 08-3-3 08:28 |只看該作者
早晨!!!

校長, 油媽,

噚日都真食得勁...連yiba都問我平時同你地出來係咪都係咁食法

d相send左比你地啦.

下次帶琳琳行多d, 佢好fit呀又肯行. yiba話平時踢球都無跑咁多.
原文章由 校長 於 08-3-2 22:48 發表
今天食都我爆肚呀

琳琳開心到飛起,回家醒了問幾時再去行山,佢成日話自己最快,好在有yiba照顧,叫我陪跑就死囉,哈哈哈


水晶宮

積分: 54392


1047#
發表於 08-3-3 09:02 |只看該作者
早晨ar


水晶宮

積分: 54392


1048#
發表於 08-3-3 09:06 |只看該作者
雖然豪左d...但尋日真係食到肚爆ar...好耐未試過order 甘多食物la...我like d 鏝魚壽司ar..仲有d牡丹蝦 ...下次去要試下d 手卷至得...睇到隔離檯果d 真係超級大件
原文章由 校長 於 08-3-2 22:48 發表
今天食都我爆肚呀

琳琳開心到飛起,回家醒了問幾時再去行山,佢成日話自己最快,好在有yiba照顧,叫我陪跑就死囉,哈哈哈


伯爵府

積分: 17542


1049#
發表於 08-3-3 09:17 |只看該作者
我諗D手卷食一件都飽左1/3, 食埋鰻魚同牡丹蝦走得
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 09:06 發表
雖然豪左d...但尋日真係食到肚爆ar...好耐未試過order 甘多食物la...我like d 鏝魚壽司ar..仲有d牡丹蝦 ...下次去要試下d 手卷至得...睇到隔離檯果d 真係超級大件 ...


水晶宮

積分: 54392


1050#
發表於 08-3-3 09:26 |只看該作者
岩law..甘米可以去隔離b仔食埋果個芒果腸粉...
原文章由 karencircle 於 08-3-3 09:17 發表
我諗D手卷食一件都飽左1/3, 食埋鰻魚同牡丹蝦走得


伯爵府

積分: 17542


1051#
發表於 08-3-3 09:30 |只看該作者
噚晚食唔到真可惜, 食左咁多間, 覺得佢最好味, d皮最薄, 芒果最大舊. 芒...果....腸....粉.....我....好....掛...著....你....呀!!!!!
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 09:26 發表
岩law..甘米可以去隔離b仔食埋果個芒果腸粉...


水晶宮

積分: 54392


1052#
發表於 08-3-3 09:34 |只看該作者
wa..一早就口水流晒la
甘ar..我地下次入開元朗...一定留番個肚去食下ar
原文章由 karencircle 於 08-3-3 09:30 發表
噚晚食唔到真可惜, 食左咁多間, 覺得佢最好味, d皮最薄, 芒果最大舊. 芒...果....腸....粉.....我....好....掛...著....你....呀!!!!!


伯爵府

積分: 17542


1053#
發表於 08-3-3 09:37 |只看該作者
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 09:34 發表
wa..一早就口水流晒la
甘ar..我地下次入開元朗...一定留番個肚去食下ar


水晶宮

積分: 54392


1054#
發表於 08-3-3 09:39 |只看該作者
係ar...你緊係無同yiba 提過我地出晒名kei 71蝗蟲

琳琳甘fit...下次可以行遠d 都得wor ..不過一定要有yiba 向到至得...如果吾係無人追得掂幾個靚仔ar

原文章由 karencircle 於 08-3-3 08:28 發表
早晨!!!

校長, 油媽,

噚日都真食得勁...連yiba都問我平時同你地出來係咪都係咁食法

d相send左比你地啦.

下次帶琳琳行多d, 佢好fit呀又肯行. yiba話平時踢球都無跑咁多.
...


伯爵府

積分: 17542


1055#
發表於 08-3-3 09:40 |只看該作者
校長,
你係咪想去摘士多啤梨>>>lee樹


水晶宮

積分: 54392


1056#
發表於 08-3-3 09:47 |只看該作者
wa...好吸引..d 士多啤梨好正甘ar
原文章由 karencircle 於 08-3-3 09:40 發表
校長,
你係咪想去摘士多啤梨>>>lee樹


伯爵府

積分: 17542


1057#
發表於 08-3-3 09:52 |只看該作者
不過岩季節性就好似係玩埋3月, 要去就快啦
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 09:47 發表
wa...好吸引..d 士多啤梨好正甘ar


水晶宮

積分: 54392


1058#
發表於 08-3-3 09:54 |只看該作者
aiya..甘要睇下大家3月仲有無期至得
原文章由 karencircle 於 08-3-3 09:52 發表
不過岩季節性就好似 係玩埋3月, 要去就快啦


侯爵府

積分: 20954


1059#
發表於 08-3-3 13:51 |只看該作者
hello,

呢 2日都可以見到太陽伯伯真係好, 但是早晚都一定
要帶褸出街, 如果再熱多少少, 就可以唔使帶咁多野
去街街


侯爵府

積分: 20954


1060#
發表於 08-3-3 15:04 |只看該作者
姐妹們, 唔知邊位部腦中左毒, 將個 file send 嚟 send 去,
大家小心唔好開

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo