在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1041#
發表於 08-3-19 13:10 |只看該作者
如果帶埋小朋友,咁出黎就一定要weekend啦,就要搵個中間位方便大家.不過人數會比較多,可能你地d honey都會出黎嘛 ,
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 12:51 發表



你打算點玩法先??? 可唔可以唔帶細路??


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1042#
發表於 08-3-19 13:13 |只看該作者
我地呢班c9肯定可以講足幾日幾夜.......我冇所謂呀,帶唔帶仔都得,不過如果帶仔就預我三個啦~,如果閒日夜晚出黎,我一個就得lu~


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1043#
發表於 08-3-19 13:18 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 13:13 發表
我地呢班c9肯定可以講足幾日幾夜.......我冇所謂呀,帶唔帶仔都得,不過如果帶仔就預我三個啦~,如果閒日夜晚出黎,我一個就得lu~


你帶埋c6去嘅話, 可能會有冷場喎 (諗住講佢哋d是非架嘛)


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1044#
發表於 08-3-19 13:19 |只看該作者
放心~我一定唔會帶佢出黎
我講果三個係:我+俊俊+姐姐(唔帶佢出黎,邊個睇仔,我要傾計)
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 13:18 發表


你帶埋c6去嘅話, 可能會有冷場喎 (諗住講佢哋d是非架嘛)

[ 本文章最後由 chunchunbb 於 08-3-19 13:20 編輯 ]


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


1045#
發表於 08-3-19 13:36 |只看該作者
[quote]原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 12:42 發表
呀仔一返醫院驗血報告出黎三百三十四度(差六度要換血),醫生已經同我驗好晒血準備隨時換血架喇...不過呀仔突然間又跌幾十度,上上落落咁(可能入院我決定唔餵人奶,等佢快d退)..最後照左三日燈有留幾日院先冇事咋....... ... [/quote

頭先Fe 去吉豬島買森永細仔, 妖.. 點知佢無得買. 激死

chunchun B果時真係好危wow.

心明 ( 亞b個名) - 果時吊salt水, 我都cry到死, 你睇佢隻手cha到豬啼咁


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


1046#
發表於 08-3-19 13:38 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 12:45 發表
好喎~我贊成~



珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1047#
發表於 08-3-19 13:39 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-3-19 13:36 發表
[quote]原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 12:42 發表
呀仔一返醫院驗血報告出黎三百三十四度(差六度要換血),醫生已經同我驗好晒血準備隨時換血架喇...不過呀仔 ...


ada, 我睇咗你阿仔同c6張相喇, 你阿仔咁鬼老積, 果個鋪屎好似話比人聽佢好鬼累咁, 得個幾個月人仔有幾累??? 好鬼cutie!!

話時話你冇幫你c6打格仔, 你c6會唔會唔高興上鏡架??


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


1048#
發表於 08-3-19 13:45 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 13:39 發表


ada, 我睇咗你阿仔同c6張相喇, 你阿仔咁鬼老積, 果個鋪屎好似話比人聽佢好鬼累咁, 得個幾個月人仔有幾累??? 好鬼cutie!!

話時話你冇幫你c6打格仔, 你c6會唔會唔高興上鏡架?? ...



係播, 我都無諗呢個問題tim, 真係要打左格播, 話曬呢到都係公眾地方


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


1049#
發表於 08-3-19 13:49 |只看該作者


公爵府

積分: 25050


1050#
發表於 08-3-19 13:50 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-3-19 13:36 發表
[quote]原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 12:42 發表
呀仔一返醫院驗血報告出黎三百三十四度(差六度要換血),醫生已經同我驗好晒血準備隨時換血架喇...不過呀仔 ...

好可憐呀! 因為你餵人奶所以黃度係會高d, 不過醫生有冇解釋點會高成咁?!
不過冇計, 我小b上次入院都要扎手仔, 因為方便醫生隨時同佢注射藥物!


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1051#
發表於 08-3-19 13:51 |只看該作者
唔使打格仔,delete左張相咪得囉(可能你老公知你有此一著要佢拋頭露面比我地班c9睇,佢都遮住個前額先)
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 13:39 發表


ada, 我睇咗你阿仔同c6張相喇, 你阿仔咁鬼老積, 果個鋪屎好似話比人聽佢好鬼累咁, 得個幾個月人仔有幾累??? 好鬼cutie!!

話時話你冇幫你c6打格仔, 你c6會唔會唔高興上鏡架?? ...


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1052#
發表於 08-3-19 13:53 |只看該作者
各位同志請留意: 我老細頭先打咗電話嚟, 話2:00會過我度做嘢(例行簽巡, 以免佢大老闆話佢好唔理我呢便), 換言之我2:00唔可以上bk同大家吹水+扮晒忙, 請大家唔使擔心我係咪失咗身(sorry,踪先啱), 佢前腳一走我即仆上嚟, 報告完畢!! over~over!!!


公爵府

積分: 25050


1053#
發表於 08-3-19 13:53 |只看該作者
=


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1054#
發表於 08-3-19 13:54 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 13:51 發表
唔使打格仔,delete左張相咪得囉(可能你老公知你有此一著要佢拋頭露面比我地班c9睇,佢都遮住個前額先)


咁點解心明又要遮埋一份???


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1055#
發表於 08-3-19 13:55 |只看該作者
就係冇....如果佢解釋清楚d比我知,我就唔會堅持簽字同個仔出院啦,就係因為唔知,隔左幾日先設健康院醫生發現佢好黃,幫呀仔嘟一嘟個額頭已經成三百度,要即刻入院,所以升到咁高掛...
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 13:50 發表

好可憐呀! 因為你餵人奶所以黃度係會高d, 不過醫生有冇解釋點會高成咁?!
不過冇計, 我小b上次入院都要扎手仔, 因為方便醫生 ...


公爵府

積分: 25050


1056#
發表於 08-3-19 13:56 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 13:53 發表
各位同志請留意: 我老細頭先打咗電話嚟, 話2:00會過我度做嘢(例行簽巡, 以免佢大老闆話佢好唔理我呢便), 換言之我2:00唔可以上bk同大家吹水+扮晒忙, 請大家唔使擔心我係咪失咗身(sorry,踪先啱), 佢前腳一走我即仆上 ...


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1057#
發表於 08-3-19 13:56 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 13:53 發表
各位同志請留意: 我老細頭先打咗電話嚟, 話2:00會過我度做嘢(例行簽巡, 以免佢大老闆話佢好唔理我呢便), 換言之我2:00唔可以上bk同大家吹水+扮晒忙, 請大家唔使擔心我係咪失咗身(sorry,踪先啱), 佢前腳一走我即仆上 ...


補充一下先: 我而家shut咗對門, 等佢唔可以自由出入, 咁我又可以繼續繼續+拖十幾秒


公爵府

積分: 25050


1058#
發表於 08-3-19 13:59 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 13:55 發表
就係冇....如果佢解釋清楚d比我知,我就唔會堅持簽字同個仔出院啦,就係因為唔知,隔左幾日先設健康院醫生發現佢好黃,幫呀仔嘟一嘟個額頭已經成三百度,要即刻入院,所以升到咁高掛...
...

好彩我兩個b都唔肯食人奶, 唔係我實產後xx!


公爵府

積分: 25050


1059#
發表於 08-3-19 13:59 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 13:56 發表


補充一下先: 我而家shut咗對門, 等佢唔可以自由出入, 咁我又可以繼續繼續+拖十幾秒


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


1060#
發表於 08-3-19 14:00 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 13:56 發表


補充一下先: 我而家shut咗對門, 等佢唔可以自由出入, 咁我又可以繼續繼續+拖十幾秒


依..你有房坐ga

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo