母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4784


1041#
發表於 08-5-16 17:20 |只看該作者
原文章由 belu 於 08-5-16 16:21 發表

我近來心情好差,我要係30/5前決定遞辭職信,但好怕搵唔到新工….一向順風順水既我,從未正式見過工(呢份工係實習時舊校長請我,所以未畢業就搵到工),e+有咁既決擇,仲難唸過嫁唔嫁。


咁幸福......"從未正式見過工", 真係好大嘅決定喎, 不過妳做得咁唔開心......凡事總有第一次, 唔洗驚喎, 應該冇問題, 有"危"先有新"機"呀嘛!!!!!


大宅

積分: 4784


1042#
發表於 08-5-16 17:22 |只看該作者
我唔傾住啦, 趁放假去婆婆到帶兩隻嘢落公園"放下電"先!!!!

今晚再繼續.......


別墅

積分: 614


1043#
發表於 08-5-16 17:58 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-16 17:20 發表


咁幸福......"從未正式見過工", 真係好大嘅決定喎, 不過妳做得咁唔開心......凡事總有第一次, 唔洗驚喎, 應該冇問題, 有"危"先有新"機"嘛!!!!!


多謝你呢句。事實上e+唔轉,呢世都會係咁,而且遲早捱出個病來。講真,我有少少想做一年part time,休息下,順便思想下未來既方向。當然希望c6可以養我一世la(發緊夢)


大宅

積分: 2539


1044#
發表於 08-5-16 18:38 |只看該作者
原文章由 belu 於 08-5-16 17:58 發表


多謝你呢句。事實上e+唔轉,呢世都會係咁,而且遲早捱出個病來。講真,我有少少想做一年part time,休息下,順便思想下未來既方向。當然希望c6可以養我一世la(發緊夢) ...

你咁做法遲早捱出病.

"我有少少想做一年part time"若果可以的話,做下parttime先, 當休息下.

"當然希望c6可以養我一世la"個個老想


大宅

積分: 2539


1045#
發表於 08-5-16 18:39 |只看該作者
感謝主, 我三哥已安排到明天的航機回港, 現願祝一切平安.


男爵府

積分: 6033


1046#
發表於 08-5-16 19:12 |只看該作者
yeah!!! 好戥妳開心, 睇到電視 d 災後情景, 真係好心 "up". 希望多 d 人可以好似妳哥哥咁平安番到屋企 la.

原文章由 wckmay 於 08-5-16 18:39 發表
感謝主, 我三哥已安排到明天的航機回港, 現願祝一切平安.


男爵府

積分: 6033


1047#
發表於 08-5-16 19:15 |只看該作者
凡事總有第一次. 工作唔係唔重要, 但一切以身體為重. 再唔係 enjoy 吓接送恩恩番學, 放學一排先 la.

原文章由 belu 於 08-5-16 17:58 發表


多謝你呢句。事實上e+唔轉,呢世都會係咁,而且遲早捱出個病來。講真,我有少少想做一年part time,休息下,順便思想下未來既方向。當然希望c6可以養我一世la(發緊夢) ...


男爵府

積分: 6033


1048#
發表於 08-5-16 19:27 |只看該作者
嘩!!! 一個星期返 4 日, 放 3 日. 老友, 妳都好爽吓 bor.

我自己就好抗拒坐學行車, 事關聽健康院 d 姑娘講, 佢哋話學行車利多於弊. 一嚟對 bb 雙腳發展唔好, 二嚟 bb 大大吓有機會失重心反車, 三嚟坐學行車唔見得對學行有幫助. 反而依家興學步車, 我會 buy 依一套.


原文章由 Cyntoby 於 08-5-16 12:32 發表
今日放假呀, 因為都仲d產假, 之前早咗3個星期返工留咗15日工作天, 宜家佢地都開始少去健康院同打針, 所以我諗按步放哂D假, 我初步想逢 FRI 放, 好似開心D, 唔知可唔可行呢???因為絕對無可能比我連放3個星期, 而且公 ...


大宅

積分: 2539


1049#
發表於 08-5-16 21:29 |只看該作者
今晚又唔知幾夜.

老cyn, 好羨慕你.


男爵府

積分: 6033


1050#
發表於 08-5-17 01:23 |只看該作者
唔知之前有無講. 晴晴嚟緊都要番下午班, 我有同晴晴寫信去學校轉, 不過相信機會都唔大.

正如樹 ma 所講, 我因為好 like 間學校, 所以都堅持俾晴晴讀. 有煩過午睡問題, 不過又無理由為咗午睡問題而放棄間學校. 問題係, 晴晴考入咗 4 間學校, 有 3 間都係收佢下午班, 得 1 間係上午班, 基本無咩得佢揀. 有諗過好似樹 ma 話杜杜叔叔咁講, 六點幾起身, 十點幾左右再 take a rest. 對於晴晴嚟講, 起身一定無難度, 但十點幾要佢再訓, 真係要時間適應. 總知就見步行步 la. Anyway, 最希望晴晴可以成功轉上午班, 不過唔得o既話, 我都要接受.

原文章由 go4baby 於 08-5-16 16:19 發表


其實好睇你有幾想讀依間學校. 可以k1讀住下午班先, 再每個學期都申請轉上午學.

讀下午班的問題我有問過杜杜叔叔, 佢話佢個囡果時又係讀下午班但間學校好所以佢無計. 但時間上就要作安排, 佢的做法是:早上六點就 ...


大宅

積分: 2539


1051#
發表於 08-5-17 01:47 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-5-17 01:23 發表
唔知之前有無講. 晴晴嚟緊都要番下午班, 我有同晴晴寫信去學校轉, 不過相信機會都唔大.

正如樹 ma 所講, 我因為好 like 間學校, 所以都堅持俾晴晴讀. 有煩過午睡問題, 不過又無理由為咗午睡問題而放棄間學校. 問 ...


nan_nan,

你又咁夜, 泵奶中?


男爵府

積分: 6033


1052#
發表於 08-5-17 07:29 |只看該作者
Yes!! 最近個人夜晚好早就攰頂唔順, 之前每晚都係 11 點夜泵完訓覺, 依幾晚捱唔到 11 點就訓咗, 唯有訓到 1 點左右起番身泵完再訓過.

妳唔好話我知妳仲係公司開緊工 or 啱啱先放工番嚟, 成日咁做法, 人都顛o架.

原文章由 wckmay 於 08-5-17 01:47 發表


nan_nan,

你又咁夜, 泵奶中?

[ 本文章最後由 nan_nan 於 08-5-17 07:31 編輯 ]


男爵府

積分: 6033


1053#
發表於 08-5-17 07:46 |只看該作者
丁噹 ma,

咁其實如果問題唔係妳唔夠奶, 係 dong dong chur 得太盡, 攪到妳朝早泵得少咗, 日產量差兩安就易解決好多喎. 妳可以臨訓前泵2-3 安出嚟留待第二朝用, 相信妳只要夜晚夠訓, 朝早奶量唔會因為夜泵咗幾安出嚟會唔夠 dong dong 食, 更何況 dong dong 係埋身食o架 ma, 埋身食點啜都會有奶出, 係依排夜晚啜多咗, 仲可能遲吓妳日泵會更多奶添, 唔似我剩泵係咁多得咁多.

原文章由 bbpooh 於 08-5-16 09:05 發表


其實我今胎唔係小奶,係真係比噹噹chur到好盡

原本的泵奶時間係咁
7.00am 如果佢唔食夜奶,我可以邊餵邊泵,泵到6-7安
12.30nn 大概8安
日泵量共14-15安

噹噹最理想的食奶係
7.00 埋身食
11.00 食奶樽-->6安+
3.00 ...


男爵府

積分: 6033


1054#
發表於 08-5-17 07:47 |只看該作者
一放假就唔見 ivy ma 浦頭,唔知佢生咗未呢? 唔知 ivy 情緒又如何??

[ 本文章最後由 nan_nan 於 08-5-17 07:48 編輯 ]


男爵府

積分: 6033


1055#
發表於 08-5-17 08:08 |只看該作者
我都想 "慎慎". 妹妹近一個月飲奶好曳, 之前一日飲 6 餐, 每餐飲 5 安, 點知最近一個月唔知做咩, 好多時見到我哋一圍紗巾就好抗拒, 俾支奶佢點都唔肯飲. 試過佢唔飲, 拖吓拖吓個幾兩個鐘, 先飲得1-2安, 支奶拖太耐, 我又唔敢俾佢飲, 有時就係咁要成支倒曬再開過支. 諗住一餐唔好, 第 2 餐會好 d, 但都係一樣. 有諗過佢係咪吽牙仔唔舒服, 但都唔知有咩辦法可以幫佢. 攪吓攪吓, 一日都唔知有無飲得一半奶. 婆婆見咁, 提議不如將時間由 3.5 hr 拖至 4 hr 一次, 每日得番 5 餐, 希望佢每餐時間隔耐 d, 會有心機食 d. 依家真係改咗係咁, 情況係好咗少少, 不過飲奶量反而有跌無升, 最叻都只係飲到 4 安, 有時都只係飲得 2-3 安, 雖然依家妹妹已經有接近一餐係固體食物, 但似乎計落一日都無理由飲得咁少. 最唔開心係, 眼見自己咁辛苦 pump d 奶出嚟, 每日都係倒多個飲就好唔開心, 覺得好嘥.

妹妹,
妳乖 d la, mama 唔介意日, 夜不停泵奶奶俾妳, 但妳唔會咁唔珍惜先得o架, 見妳唔肯飲奶, 我好心痛o架.


男爵府

積分: 6628


1056#
發表於 08-5-17 10:19 |只看該作者
嵐嵐,

你要乖o的食多o的奶呀! 對你健康有幫助o架! 知道嘛?

nan_nan,
睇開o的, o的奶倒o左可以再泵過, 唔好唔開心啦, 心情會影響奶量o架!


男爵府

積分: 6628


1057#
發表於 08-5-17 10:20 |只看該作者
琴日同老闆一齊去攞台証, 食完飯去(2點幾), 等成粒幾鐘, 返到公司3:30 ^.^


男爵府

積分: 6628


1058#
發表於 08-5-17 10:24 |只看該作者
豆姐隻腳本來好得7788, 星期三已經唔駛再睇跌打, 點知星期四返學又整傷o左, 再去睇o左兩日(婆婆去), 依家我要同佢去睇. 又要趕返黎去泰拳, 閃喇.


大宅

積分: 2273


1059#
發表於 08-5-17 10:48 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-5-17 10:24 發表
豆姐隻腳本來好得7788, 星期三已經唔駛再睇跌打, 點知星期四返學又整傷o左, 再去睇o左兩日(婆婆去), 依家我要同佢去睇. 又要趕返黎去泰拳, 閃喇.


小朋友實以為自己已經好番晒......辛苦你喇.


大宅

積分: 2273


1060#
發表於 08-5-17 10:52 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-5-17 08:08 發表

最唔開心係, 眼見自己咁辛苦 pump d 奶出嚟, 每日都係倒多個飲就好唔開心, 覺得好嘥.





係呼好似跌左幾百萬果種feel.......
慢慢來. 可能依家佢大d又多左唔同野吸引佢, 佢咪無咁專心食野.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo