跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


1041#
發表於 09-7-6 19:26 |只看該作者
...12就...問完又問...
MAMA咩唻架, ...用唻做咩架?....邊個用架.....
佢諗左一陣....又問喇....
咩唻架.....repeat又 repeat


原帖由 cl76215 於 09-7-6 13:25 發表
係好煩就真, 尤其帶佢出街最多嘢問, 依d咩嚟架? 貨櫃車! 哦! 貨櫃車. 隔幾分鐘就問, 依家幾點呀? 又成日話帶佢搭113同905巴士, 又話媽媽, 我唔舒服呀! 我要睇醫生呀! 問佢邊度唔舒服, 佢話絛腰骨痛喎, 總之吹脹...

...

[ 本帖最後由 klam 於 09-7-6 19:55 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


1042#
發表於 09-7-6 22:01 |只看該作者
咁我寧願佢煩喇, 總好過咩都唔問, 無興趣想去知. 依D第時仲難教呀! 應該慶幸tim.

原帖由 klam 於 09-7-6 19:26 發表
...12就...問完又問...
MAMA咩唻架, ...用唻做咩架?....邊個用架.....
佢諗左一陣....又問喇....
咩唻架.....repeat又 repeat


大宅

積分: 1455


1043#
發表於 09-7-7 09:04 |只看該作者
當然啦~
....嘻嘻
.....其實我地有時都會反問番佢, 等佢諗下, 學下點答我地囉~
佢而家表達, 用多左好多形容詞,.....都幾老積...

原帖由 cl76215 於 09-7-6 22:01 發表
咁我寧願佢煩喇, 總好過咩都唔問, 無興趣想去知. 依D第時仲難教呀! 應該慶幸tim.


大宅

積分: 1455


1044#
發表於 09-8-4 13:55 |只看該作者
風暴逼近 幼稚園今日停課
(明報)2009年8月4日 星期二 10:45

[url=]熱帶風暴
[/url]「天鵝」逼近,[url=]教統局
[/url]宣布,幼稚園、肢體傷殘兒童學校及智障兒童學校今日停課。
教統局宣布,由於[url=]天文台
[/url]未來數小時可發出三號熱帶氣旋警告信號,上述學校今日停課。
不過,上述學校須保持校舍開放,同時實施應變措施,照顧已返抵學校的學生,並在安全的情況下,方可安排學生返家。
(即時新聞)
---------頭先見到呢段野...嚇c , 明明返左學, 而家又話停課....咁幾時要接放學呀?.........哦!原來幾時湊都得!吾需要即刻! .....只係要响安全情況下, 由家長接返回~ .


男爵府

積分: 5465


1045#
發表於 09-8-4 14:18 |只看該作者
係喎! 我都無諗要揍佢走依個問題喎! 依家都瞓緊教, 照常放學先接走, 但聽日可能無得返喇!

其實依個星期係咪已經新學年架? 咁係咪可以正常返一至五架?


原帖由 klam 於 09-8-4 13:55 發表
風暴逼近 幼稚園今日停課
(明報)2009年8月4日 星期二 10:45

熱帶風暴
「天鵝」逼近,教統局
宣布,幼稚園、肢體傷殘兒童學校及智障兒童學校今日停課。
教統局宣布,由於天文台 ...


男爵府

積分: 7703


1046#
發表於 09-8-4 14:28 |只看該作者
未到8號, 學校唔會趕客架...
原帖由 klam 於 09-8-4 13:55 發表
風暴逼近 幼稚園今日停課
(明報)2009年8月4日 星期二 10:45

熱帶風暴
「天鵝」逼近,教統局
宣布,幼稚園、肢體傷殘兒童學校及智障兒童學校今日停課。
教統局宣布,由於天文台 ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1047#
發表於 09-8-4 14:31 |只看該作者
5/8 聽日先開新學期呀..

原帖由 cl76215 於 09-8-4 14:18 發表
係喎! 我都無諗要揍佢走依個問題喎! 依家都瞓緊教, 照常放學先接走, 但聽日可能無得返喇!

其實依個星期係咪已經新學年架? 咁係咪可以正常返一至五架?


...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


1048#
發表於 09-8-4 22:56 |只看該作者
吾係星期一已經係新學期咩?
我上星期問老師,話上星期佢地已經入左N2班課室, 俾佢地實習下, 呢個星期就開始新學期....12仲話已經有N1班既BB返學....吾通12又亂UP?...
我冇手冊响手, 乜都吾知~ 想問下...係咪已經派番哂N1下學期既書/手冊/功課etc....?

原帖由 tantaub 於 09-8-4 14:31 發表
5/8 聽日先開新學期呀..


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1049#
發表於 09-8-4 23:35 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-8-4 22:56 發表
吾係星期一已經係新學期咩?
我上星期問老師,話上星期佢地已經入左N2班課室, 俾佢地實習下, 呢個星期就開始新學期....12仲話已經有N1班既BB返學....吾通12又亂UP?...
我冇手冊响手, 乜都吾知~ 想問下...係咪 ...


12無亂UP...
係轉咗課室, 但係明天先係新學期開始!
不過N1學生, 應該聽日先開始返學喎~

噚日落狗C時接放學, 見到12爺爺嚟接孫...
12講嘢好有條理好清楚

[ 本帖最後由 小倩 於 09-8-4 23:36 編輯 ]
            


男爵府

積分: 5465


1050#
發表於 09-8-5 09:42 |只看該作者
今日N2啦! 功課,手冊未派返喎, 我諗星期六家長日先一次過比返我哋呱!

上次觀課有家長提議幫小朋友升班前影張全班合照, 唔知老師有無影呢? 我都好想要嚟紀念吓!


原帖由 klam 於 09-8-4 22:56 發表
吾係星期一已經係新學期咩?
我上星期問老師,話上星期佢地已經入左N2班課室, 俾佢地實習下, 呢個星期就開始新學期....12仲話已經有N1班既BB返學....吾通12又亂UP?...
我冇手冊响手, 乜都吾知~ 想問下...係咪 ...


男爵府

積分: 7703


1051#
發表於 09-8-5 11:09 |只看該作者
全班合照--幾有趣喎. 不過今年無拿拿提早放暑假. 要走既小朋友今日都唔會再返.. 應該影唔切啦..

原帖由 cl76215 於 09-8-5 09:42 發表
今日N2啦! 功課,手冊未派返喎, 我諗星期六家長日先一次過比返我哋呱!

上次觀課有家長提議幫小朋友升班前影張全班合照, 唔知老師有無影呢? 我都好想要嚟紀念吓!


...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


1052#
發表於 09-8-5 11:59 |只看該作者
咁你哋上年有無影過呀? 觀課幾日後都停課, 我諗都無係喇.

原帖由 tantaub 於 09-8-5 11:09 發表
全班合照--幾有趣喎. 不過今年無拿拿提早放暑假. 要走既小朋友今日都唔會再返.. 應該影唔切啦..


大宅

積分: 1455


1053#
發表於 09-8-6 00:45 |只看該作者
原帖由 小倩 於 09-8-4 23:35 發表


12無亂UP...
係轉咗課室, 但係明天先係新學期開始!
不過N1學生, 應該聽日先開始返學喎~

噚日落狗C時接放學, 見到12爺爺嚟接孫...
12講嘢好有條理好清楚 ...

多謝贊賞先~, 轉左課室....係老師講架!


大宅

積分: 1455


1054#
發表於 09-8-6 00:47 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-8-5 09:42 發表
今日N2啦! 功課,手冊未派返喎, 我諗星期六家長日先一次過比返我哋呱! 好快咁就一年喇......

上次觀課有家長提議幫小朋友升班前影張全班合照, 唔知老師有無影呢? 我都好想要嚟紀念吓!呢個提議幾好喎....
....



...


大宅

積分: 1455


1055#
發表於 09-8-6 00:50 |只看該作者
原帖由 tantaub 於 09-8-5 11:09 發表
全班合照--幾有趣喎. 不過今年無拿拿提早放暑假. 要走既小朋友今日都唔會再返.. 應該影唔切啦..

老師話佢地有小朋友轉左校, 有D就重讀N1....今年N2得22個小朋友....
你地N3呢?知道邊個老師未呀?


男爵府

積分: 7703


1056#
發表於 09-8-6 09:48 |只看該作者
無呀....
原帖由 cl76215 於 09-8-5 11:59 發表
咁你哋上年有無影過呀? 觀課幾日後都停課, 我諗都無係喇.
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1057#
發表於 09-8-6 09:50 |只看該作者
呵呵. 今年n3 ,兩位原班老師, 馬馮成功連任...
原帖由 klam 於 09-8-6 00:50 發表

老師話佢地有小朋友轉左校, 有D就重讀N1....今年N2得22個小朋友....
你地N3呢?知道邊個老師未呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


1058#
發表於 09-8-6 14:07 |只看該作者
你咁鐘意馬老師, 你咪好開心, 可能佢可以跟足4年tim.



原帖由 tantaub 於 09-8-6 09:50 發表
呵呵. 今年n3 ,兩位原班老師, 馬馮成功連任...


男爵府

積分: 7703


1059#
發表於 09-8-6 14:50 |只看該作者
係呀...呵呵呵呵... 晞登話想馬老師教埋佢小一添呀..
原帖由 cl76215 於 09-8-6 14:07 發表
你咁鐘意馬老師, 你咪好開心, 可能佢可以跟足4年tim.
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


1060#
發表於 09-8-6 16:05 |只看該作者
梗係, 佢見馬老師嘅時間多過對你喎!

我都好想許老師可以跟足佢哋四年, 始終佢會熟佢哋脾性多D.

原帖由 tantaub 於 09-8-6 14:50 發表
係呀...呵呵呵呵... 晞登話想馬老師教埋佢小一添呀..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo