全班合照--幾有趣喎. 不過今年無拿拿提早放暑假. 要走既小朋友今日都唔會再返.. 應該影唔切啦..
原帖由 cl76215 於 09-8-5 09:42 發表 
今日N2啦! 功課,手冊未派返喎, 我諗星期六家長日先一次過比返我哋呱!
上次觀課有家長提議幫小朋友升班前影張全班合照, 唔知老師有無影呢? 我都好想要嚟紀念吓!
...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16