想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8211


1041#
發表於 08-9-25 12:24 |只看該作者
好呀~好呀~ 好開心呀~花小b~花小b~你要乖乖呀!

原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:03 發表
花小b會响下星期一晚開刀出世,請大家幫我發功呀!


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


1042#
發表於 08-9-25 12:25 |只看該作者
董醫生是否董曉方醫生(仁安)


大宅

積分: 2499


1043#
發表於 08-9-25 12:25 |只看該作者
花C9
放心啦,呢度有咁多姨姨響度支持花小B,佢一定會健健康康,順順利利咁出世既


公爵府

積分: 25895

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


1044#
發表於 08-9-25 12:27 |只看該作者
around 7:00pm,大家收工前記住幫我發吓功呀!


原文章由 高齡產婦 於 08-9-25 12:10 發表
ha...花小B都決定咗日子喇!
星期一晚幾多點呀?



公爵府

積分: 25895

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


1045#
發表於 08-9-25 12:29 |只看該作者
如果花小b真係想搶閘,我都會好開心架,超碼可以早d見到花小b,到時我會sms通知大家


原文章由 HappyDay2008 於 08-9-25 12:15 發表

花C9,
今朝早唔見你,我以為花小b又玩搶閘。


公爵府

積分: 25895

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


1046#
發表於 08-9-25 12:31 |只看該作者
ilapril

你係唔係都決定開刀呀? 有冇揀好日子呀?



原文章由 ilapril 於 08-9-25 12:25 發表
花C9
放心啦,呢度有咁多姨姨響度支持花小B,佢一定會健健康康,順順利利咁出世既


男爵府

積分: 8211


1047#
發表於 08-9-25 12:32 |只看該作者
記得通知埋我呀!thanks~

原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:29 發表
如果花小b真係想搶閘,我都會好開心架,超碼可以早d見到花小b,到時我會sms通知大家


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


1048#
發表於 08-9-25 12:34 |只看該作者
係呀!

quote]原文章由 pnd 於 08-9-25 12:25 發表
董醫生是否董曉方醫生(仁安) [/quote]


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


1049#
發表於 08-9-25 12:36 |只看該作者
thank you.

[ 本文章最後由 pnd 於 08-9-25 12:37 編輯 ]


公爵府

積分: 25895

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


1050#
發表於 08-9-25 12:39 |只看該作者
一定會呀! 依家真係又開心又緊張,因為始終係第一次做開刀既手術,醫生曾鼓勵我催生,但係覺得用藥物令子宫收縮,我覺得都係開刀較好較安全。


原文章由 pochacco_ch 於 08-9-25 12:32 發表
記得通知埋我呀!thanks~


大宅

積分: 2499


1051#
發表於 08-9-25 12:42 |只看該作者
花C9
係呀,我book左10月8號,午12點開刀呀,希望BB唔好搶閘提早出世啦


原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:31 發表
ilapril

你係唔係都決定開刀呀? 有冇揀好日子呀?


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


1052#
發表於 08-9-25 12:47 |只看該作者
ilapril,
cherry話打比妳成日唔聽電話呀...call返比佢啦衰嘢!

唔會嘅, 妳唔好成日擔心咁多, 蘇小b一定會按時出世, 正面d啦老友!


原文章由 ilapril 於 08-9-25 12:42 發表
花C9
係呀,我book左10月8號,午12點開刀呀,希望BB唔好搶閘提早出世啦


男爵府

積分: 8211


1053#
發表於 08-9-25 12:48 |只看該作者
最緊要自己覺得安心,開刀就可以控制得時間好d,同埋唔使經歷陣痛,都減輕唔少心理負架!

原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:39 發表
一定會呀! 依家真係又開心又緊張,因為始終係第一次做開刀既手術,醫生曾鼓勵我催生,但係覺得用藥物令子宫收縮,我覺得都係開刀較好較安全。


...


男爵府

積分: 8211


1054#
發表於 08-9-25 12:49 |只看該作者
蘇小b係俱樂部第三名出世嘅小b~

原文章由 ilapril 於 08-9-25 12:42 發表
花C9
係呀,我book左10月8號,午12點開刀呀,希望BB唔好搶閘提早出世啦


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


1055#
發表於 08-9-25 12:54 |只看該作者
C9,

開刀都好架。駛承受更多風險,我同事37weeks時因尿蛋白高,醫生叫佢用催生順產,結果痛左十個鐘都係開到三度,最後仲發埋高燒要立刻開刀。

原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:39 發表
一定會呀! 依家真係又開心又緊張,因為始終係第一次做開刀既手術,醫生曾鼓勵我催生,但係覺得用藥物令子宫收縮,我覺得都係開刀較好較安全。


...


大宅

積分: 1402


1056#
發表於 08-9-25 12:54 |只看該作者
花C9, 我都要收到你通知!


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


1057#
發表於 08-9-25 13:26 |只看該作者
原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:24 發表
以我所知,杜c9通知咗董醫生喇!



喔...我都SEND左SMS俾董醫生了


大宅

積分: 2501

好媽媽勳章


1058#
發表於 08-9-25 13:27 |只看該作者
你地生左既。。最好留個頭啖醋俾我地啦 


子爵府

積分: 13246

好媽媽勳章


1059#
發表於 08-9-25 13:43 |只看該作者
不好意思呀 , 你們說 dr. 董 是否勁人呀
看此人是否bingo 會高些
告知我呀


公爵府

積分: 25895

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


1060#
發表於 08-9-25 13:43 |只看該作者
ilapril

april小b都係同花小b9日之差咋喎 ,真係一個接一個呀!


原文章由 ilapril 於 08-9-25 12:42 發表
花C9
係呀,我book左10月8號,午12點開刀呀,希望BB唔好搶閘提早出世啦


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo