立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8211
原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:03 發表 花小b會响下星期一晚開刀出世,請大家幫我發功呀!
大宅
積分: 3839
積分: 2499
公爵府
積分: 25895
原文章由 高齡產婦 於 08-9-25 12:10 發表 ha...花小B都決定咗日子喇! 星期一晚幾多點呀?
原文章由 HappyDay2008 於 08-9-25 12:15 發表 花C9, 今朝早唔見你,我以為花小b又玩搶閘。
原文章由 ilapril 於 08-9-25 12:25 發表 花C9 放心啦,呢度有咁多姨姨響度支持花小B,佢一定會健健康康,順順利利咁出世既
原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:29 發表 如果花小b真係想搶閘,我都會好開心架,超碼可以早d見到花小b,到時我會sms通知大家
侯爵府
積分: 22869
原文章由 pochacco_ch 於 08-9-25 12:32 發表 記得通知埋我呀!thanks~
原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:31 發表 ilapril 你係唔係都決定開刀呀? 有冇揀好日子呀?
伯爵府
積分: 16118
原文章由 ilapril 於 08-9-25 12:42 發表 花C9 係呀,我book左10月8號,午12點開刀呀,希望BB唔好搶閘提早出世啦
原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:39 發表 一定會呀! 依家真係又開心又緊張,因為始終係第一次做開刀既手術,醫生曾鼓勵我催生,但係覺得用藥物令子宫收縮,我覺得都係開刀較好較安全。 ...
積分: 1402
積分: 2501
原文章由 fishballbaby 於 08-9-25 12:24 發表 以我所知,杜c9通知咗董醫生喇!
子爵府
積分: 13246
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy