跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


1041#
發表於 09-4-29 20:49 |只看該作者
有無人呀? 我想問, 我今日買左條魚, 洗乾淨晒, 切埋薑同蔥絲, 本來諗住今晚同wallace食, 點知出門口唔記得放返入冰箱, 因為我地去mami度, 我老公又早出門口, 又擺唔切....咁條魚放下格雪櫃, 聽日一早我叫老公放返冰格, 後日先食得唔得架?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1042#
發表於 09-4-29 21:49 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-29 12:30 發表
嘩...皓皓咁早起身既~~

wallace今日又係, 6點幾起身, 之後走入黎我房, 再繼續訓囉 仲要一入黎就大叫媽咪, 我仲以為佢咩事, 我望一望佢, 佢對住我笑, 之後係我旁邊訓! ...

wallace 都好呀,即使醒o左落床搵你,
都肯o係你張床度繼續瞓..
我個仔唔得o架...
可能佢從來未試過o係我地張床瞓過覺,
佢一上床,就會玩,唔會瞓的..
所以,迫住我地都要起身..mouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1043#
發表於 09-4-29 21:50 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-29 20:49 發表
有無人呀? 我想問, 我今日買左條魚, 洗乾淨晒, 切埋薑同蔥絲, 本來諗住今晚同wallace食, 點知出門口唔記得放返入冰箱, 因為我地去mami度, 我老公又早出門口, 又擺唔切....咁條魚放下格雪櫃, 聽日一早我叫老公放返冰 ...

呢個我真係唔知道喎~
因我未試過咁樣做呢...


子爵府

積分: 10674


1044#
發表於 09-4-29 22:49 |只看該作者
後日食又爭少少喎, 你下次用鹽奄住佢就可以放幾日.......同埋又下格又冰箱咁放, 條魚d肉都會梅,跖好食架啦

而家呢個時勢我諗你同阿仔都唔好食喇,一陣因小失大就麻煩喇......
原帖由 julieann 於 09-4-29 20:49 發表
有無人呀? 我想問, 我今日買左條魚, 洗乾淨晒, 切埋薑同蔥絲, 本來諗住今晚同wallace食, 點知出門口唔記得放返入冰箱, 因為我地去mami度, 我老公又早出門口, 又擺唔切....咁條魚放下格雪櫃, 聽日一早我叫老公放返冰 ...

[ 本帖最後由 毛B 於 09-4-29 22:51 編輯 ]


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1045#
發表於 09-4-29 22:57 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-29 20:49 發表
有無人呀? 我想問, 我今日買左條魚, 洗乾淨晒, 切埋薑同蔥絲, 本來諗住今晚同wallace食, 點知出門口唔記得放返入冰箱, 因為我地去mami度, 我老公又早出門口, 又擺唔切....咁條魚放下格雪櫃, 聽日一早我叫老公放返冰 ...
你平時係咪...都係買左條魚返來即刻洗??
我以前都係咁...但其實係o係你煮餸時...先開始洗條魚...咁先會新鮮d....就算你今日買左唔洗...到第2日食ge時候先洗都keep住新鮮.....
我唸你唔好再雪係冰箱到啦....咁仲會"梅"天....一係你即刻用鹽奄吓佢...我覺得仲好d....到煮ge時候就唔好再落鹽...你睇吓得唔得....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1046#
發表於 09-4-29 22:58 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-29 22:49 發表
後日食又爭少少喎, 你下次用鹽奄住佢就可以放幾日.......同埋又下格又冰箱咁放, 條魚d肉都會梅,跖好食架啦

而家呢個時勢我諗你同阿仔都唔好食喇,一陣因小失大就麻煩喇...... ...
...又會咁岩ge....


子爵府

積分: 10674


1047#
發表於 09-4-29 23:03 |只看該作者
煮婦係咁上下喇,朋友~~~~~~呵呵呵呵
原帖由 vkk 於 09-4-29 22:58 發表
...又會咁岩ge....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1048#
發表於 09-4-29 23:11 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-29 23:03 發表
煮婦係咁上下喇,朋友~~~~~~呵呵呵呵
朋友...你買左口罩未??
我今日唸住買漂白水做存貸...但買唔到...聽日都要落力d搵 ....


子爵府

積分: 10674


1049#
發表於 09-4-29 23:19 |只看該作者
我咩都未買呀,呢d時間有貨都比人搶哂喇

今次係勁過沙士,但係我覺得今次應該會控制到,因為有左上次經驗今次各人嘅應變能力都高左,同埋上次係大陸爆出黎喎,佢地咩都唔比人知,今次係老墨同美國果邊爆,起碼大家而家都準備同知道病情進展。
原帖由 vkk 於 09-4-29 23:11 發表
朋友...你買左口罩未??
我今日唸住買漂白水做存貸...但買唔到...聽日都要落力d搵 ....


子爵府

積分: 10674


1050#
發表於 09-4-29 23:36 |只看該作者
唔得喇,我約左周公子傾心事,聽日再傾喇,88


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1051#
發表於 09-4-29 23:37 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-29 23:19 發表
我咩都未買呀,呢d時間有貨都比人搶哂喇

今次係勁過沙士,但係我覺得今次應該會控制到,因為有左上次經驗今次各人嘅應變能力都高左,同埋上次係大陸爆出黎喎,佢地咩都唔比人知,今次係老墨同美國果邊爆,起碼大家而家都準備同知 ...
始終我都有小朋友...一定要入定d口罩....大人都無咩好驚...最擔心都係d女姐...但我唸HK有沙士經驗...起ma都好dd....真係煮到埋來先算


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1052#
發表於 09-4-29 23:38 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-29 23:36 發表
唔得喇,我約左周公子傾心事,聽日再傾喇,88
咁你快d去會同公子啦


伯爵府

積分: 18922


1053#
發表於 09-4-30 00:18 |只看該作者
咁算啦, 唯有浪費廿幾蚊, 聽日叫老公掉左佢啦....都無計, 我尋出門口又唔記得左放返上去


我未買口罩呀, 依家周圍都無得買, 加上我同wallace唔係成日出街, 遲多幾日先睇下買返一兩盒放係屋企啦, 漂白水屋企有, 不過都入定好d, 同埋又要買埋d消毒搓液同消毒濕紙巾呀!


子爵府

積分: 10503


1054#
發表於 09-4-30 12:58 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-4-29 23:11 發表
朋友...你買左口罩未??
我今日唸住買漂白水做存貸...但買唔到...聽日都要落力d搵 ....


真係好似就打到嚟咁呀 我頭先落街買漂白水, 我平時用花王...但藥房話無貨囉!!! 初初我話要支花王漂白水, 一個SALE 話無貨, 一個話有...琴晚返咗一箱!!! 點知佢入去搵, 係真係買晒囉....真係誇張一早賣晒一箱


子爵府

積分: 10674


1055#
發表於 09-4-30 13:21 |只看該作者
掛死人咩, 咁耐都唔見你上黎~~

我咩都未買呀~~~~
原帖由 elkykit 於 09-4-30 12:58 發表


真係好似就打到嚟咁呀 我頭先落街買漂白水, 我平時用花王...但藥房話無貨囉!!! 初初我話要支花王漂白水, 一個SALE 話無貨, 一個話有...琴晚返咗一箱!!! 點知佢入去搵, 係真係買晒囉....真係誇張一 ...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1056#
發表於 09-4-30 20:54 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-4-30 12:58 發表


真係好似就打到嚟咁呀 我頭先落街買漂白水, 我平時用花王...但藥房話無貨囉!!! 初初我話要支花王漂白水, 一個SALE 話無貨, 一個話有...琴晚返咗一箱!!! 點知佢入去搵, 係真係買晒囉....真係誇張一 ...

我以前都係間唔中用漂白水抹野.....而家都係要全程用漂白水....而家得番半支....但今日都未買...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1057#
發表於 09-4-30 22:11 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-4-30 20:54 發表

我以前都係間唔中用漂白水抹野.....而家都係要全程用漂白水....而家得番半支....但今日都未買...

Hi, vicky..

上一次沙士...自己都冇咁擔心的..
我連口罩都冇帶過呀~
今次雖然個菌仲未o黎到,
唔知係咪因為而家有o左個仔.
所以比起上次,多o左好多擔心.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1058#
發表於 09-4-30 22:13 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-4-30 20:54 發表

我以前都係間唔中用漂白水抹野.....而家都係要全程用漂白水....而家得番半支....但今日都未買...

我一向都唔鍾意用漂白水抹野的..
因我好怕漂白水o個個味...
我自己就會溝稀滴露o黎抹..


伯爵府

積分: 18922


1059#
發表於 09-4-30 23:42 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-30 10:13 PM 發表

我一向都唔鍾意用漂白水抹野的..
因我好怕漂白水o個個味...
我自己就會溝稀滴露o黎抹..


呢單野之前我都係用滴露抹地抹屋企, 但聽人講滴露只係消毒, 殺唔到菌, 之後呢排就開始轉左漂白水抹喇!!

有小朋友個心態真係唔同左, 之前沙士都無話咁緊張, 但依家有左個仔, 就會好擔心!


子爵府

積分: 10503


1060#
發表於 09-5-1 00:00 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-30 23:42 發表


呢單野之前我都係用滴露抹地抹屋企, 但聽人講滴露只係消毒, 殺唔到菌, 之後呢排就開始轉左漂白水抹喇!!

有小朋友個心態真係唔同左, 之前沙士都無話咁緊張, 但依家有左個仔, 就會好擔心! ...


我兩樣都買咗呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo