跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1397


1041#
發表於 04-12-1 17:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama,

個儍B歺歺食飽奶就自己笑。重係好開心O個隻


侯爵府

積分: 24274


1042#
發表於 04-12-1 18:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

今日去左攞出世紙lu...
勁多大陸人...

你地換新相,我又換!!


子爵府

積分: 12555


1043#
發表於 04-12-1 18:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all ma,
我又有問題?

小欣欣16/12滿月,諗住擺三圍,自己家人,同老公D 最好朋友食飯算,但有個問題困'妖'緊我,我同老公佢阿嫲係勁唔啱,我哋般出嚟住除咗唔夠地方多外,亦因為佢阿嫲,所以至般出嚟住。
因為佢阿嫲可能會出現,而且我又唔相見到佢,所以可能唔擺。因為我好憎佢, 佢講過見到我D細路都要洗眼, 我講過我D小明友唔會俾佢再望一眼,佢又話我入門後黑死老公對落個妹同奶奶,又話我係'狗x'生'狗x',兼且係我D小明友面前話我係'老舉',重之乜嘢難聽嘅嘢佢阿嫲都對我講曬出口,所以般出嚟後我同D仔女都冇再返去。
所以如果擺滿月佢阿嫲會出現嘅話,我情原唔擺,但噤對欣欣好似唔係好公平,因為姐姐哥哥都有擺,但我又唔相見到佢阿嫲,當然佢都唔係好相見到我,如果佢嚟又唔知會講D乜。
all ma你哋話我點做好?

如果佢講三講四,我又驚自己忍唔住 :cry: 喎!點好?

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


洋房

積分: 52


1044#
發表於 04-12-1 19:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

好唔開心呀~我阿b完全唔肯食人奶呀,有咩方法可以令佢肯埋身食奶呢~我呢幾日o係醫院d姑娘教我點俾bb食奶啦,佢地勁惡囉,搞到我好驚餵奶呀....都唔知點bb先肯食....
咁我呢幾日俾佢食奶粉,佢又好乖咁食啵~.......唉............. :cry: :cry:

(又用左我老公個a/c 添)

[/url]


侯爵府

積分: 24274


1045#
發表於 04-12-1 19:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada:
你老公亞麻佢係咪有病?講野講到咁盡咁絕?
不過你擺滿月係for 小欣欣
唔擺對佢真係好公平
到時叫你老公做下野得唔得?
例如叫其他親戚理佢亞麻,唔駛你地理佢
行得通嘛? ?-( ?-( ?-( ?-(


侯爵府

積分: 24274


1046#
發表於 04-12-1 19:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ROLEXMA 寫道:
屋企人睇開個針灸師父係紅磡必加街(稻香斜對面)叫回春堂

唔該哂!
收費如何??
因為只睇過中醫一次咁大把
唔知市價幾多


侯爵府

積分: 24274


1047#
發表於 04-12-1 19:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

呢兩日唔見左Car Man呀!
你點呀?
被小Elise玩謝左??

Me too啦!
眼袋勁大勁黑.
恐怖到爆!!


大宅

積分: 2201


1048#
發表於 04-12-1 19:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

今日同阿b去健康院見e生, 俾佢激水! chk 黃, 就只係用機chk額頭, 心口又唔chk! 成日嘻皮笑臉, 同佢講阿b塊面及頸有紅點, 係咩黎? 佢話:好靚喎!!!
?-( ?-( 好靚, 出紅點都靚????!! 佢話出得好靚喎!!!!???? :evil: :evil: 跟住佢話:媽咪, 佢靚過你啦! :evil: :evil:
我老公即係問佢係咪油脂粒, 佢先話係!!
問佢阿b輕左喎, 佢話係咁架!
問佢阿b黃唔黃, 佢話少少啦, 不過過左高峰期, 係咁架嘞!
跟住佢就同我老公講:你咁多野問, 我都無時間講!!
我老公就唔出聲, 等佢講啦..... ..跟住佢竟然無野講, 只係話黎緊星期六12月5日再見....12月5日???
我老公話12月5日係星期日喎??!! 佢即刻話: 哎, 星期日唔開, 總之今個星期六啦!!!!
吓! 佢係咪註冊e生黎架?????
我老公即刻話:bye, 唔好再bother你嘞!

各位媽咪, 你地知唔知道, 係健康院係咪見同一e生架, 係就大劑囉!!!!


子爵府

積分: 12555


1049#
發表於 04-12-1 19:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
佢會同D親戚講三講四o架,又係D親戚面前般弄是非,以前都試過,有親戚嚟我哋屋企,佢就話俾人知話我'蝦'佢又乘,但又唔係事實喎,因為我根本乜都冇做過乜都冇講過,佢係廳我就呢埋係房,何來'蝦'佢喎,不過把口生係佢到,佢講
是講非我都冇辦法。 :cry: :cry:
我老公都唔會理佢o架,我都知對小欣欣唔公平,但又唔知點好,我大嗰兩個都唔鐘鍾意見到佢o架!
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


1050#
發表於 04-12-1 20:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


===========
0411出世表:(Updated on 1/12/2004)
===========
No. Login....DOB... Gender... Name
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日...囡...蘇芷晴
2. ymc2727...10月9日...囡...鄭焯榆
3. ck1656...10月12日...囡... 梁詠芝
4. RolexMa...10月14日...囝... 余浚譽
5. MaMaJoe...10月18日...囝... 馮柏鴻
6. Snowman...10月23日...囝... 曾皓廉 (Issac)
7. taurus_bb...10月26日...囝...鄭雋浩 (Ernest)
8. Kyleung...10月29日...囝... 郭朗謙(Ernest)
9. Pekkle女...10月29日...囡... 林芷蔓 (Elise)
10. chim...10 月29 日...囝... 詹凱傑
11. hkcindy...10月29日... 囝... 楊汶璁
12. 奀豬 mami...10月30 日...囡... 江子蕙(Nachelle)
13. happy_mother...11月1日...囡...??
14. MiniMickeyMouse...11月1日...囝... ??
15. veroshea...11月3日...囝... 佘弈龍
16. joe914...11月3日...??... ??
17. Eunise...11月3日...囝...天樂
18. ritalovebaby...11月4日...囝...莫梓希(Moses)
19. chunchunmama...11月5日...囝...
20. CI...11月5日...囝...??
21. 曳媽咪... 11月5日...囝...??
22. pumpkin_mama...11月8日...囡...余樂言(Hillary)
23. monchichi818... 11月10日...囡
24. ki2002.....11月11日...囡
25. waywaybb...11月12日 ...囡
26. yeelam123...11月12日 ...囝
27. pooh88... 11月12日...囝
28. suetlam...11月12日...囡...朱凱蕎
29. jinis...11月12日... 囝
30. 惜如媽咪...11月12日...囡
31. gogoma...11月14日...囡...?? (Victoria)
32. TingWai... 11月16日...囡...
33. 78ada...11月16日...囡...穎欣
34. TamaCat...11月16日...囡...
35. pyemily....11月16日...囡...
36. car_pretty...11月17日...囡...
37. 紅孩兒...11月17日...囝...
38. AnnaSiu...11月21日...囝...
39. pigfat...11月15日 ... 囡 (3.37kg)
40. SzeYuen...11月21日...囝(6lb2oz)
41. hkclownfish...11月23日...
42. carmenw...11月25日...囡(3.44kg)
43. wing1016...11月26日...囝(6lb7oz)
44. karen&angus...11月26日...囝
45. queenie80...11月27日...囡
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


1051#
發表於 04-12-1 20:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi,
呢2/3日都唔得閒上黎添, 上左黎又齋睇唔出聲添 :mrgreen: 睇下你地講嘜先 :wink:


侯爵府

積分: 24274


1052#
發表於 04-12-1 20:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Car Man:
等到你喇!
做咩呀?
欣樂改左做芷蔓?
好似好"亦舒"小說feel 呀!!


侯爵府

積分: 24274


1053#
發表於 04-12-1 20:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Anna:
個醫生係周星馳扮架?
咁cutie既?真係比佢激屎喎!

係咪同一個醫生呀?我唔知呀!
不過so far呢兩次睇謙謙都係同一個醫生囉!

如果係,你就慘囉!!!!!!


侯爵府

積分: 24274


1054#
發表於 04-12-1 20:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada:
一係求其自己常見既親戚食就算囉!
飛起佢啫!既然你老公同你小朋友們都唔想見到佢.


侯爵府

積分: 24274


1055#
發表於 04-12-1 20:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

你地睇到小謙謙張新相嘛?
個頭越來越似麵包超人喇.......
又似一個饅頭喎......


侯爵府

積分: 24274


1056#
發表於 04-12-1 20:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈媽:
我買左Chicco果支噴鼻鼻的東西喇!
都OK喎!
不過如果佢唔打乞痴,都係要靠棉棒痴佢出黎!!


子爵府

積分: 12555


1057#
發表於 04-12-1 20:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
我都想飛起佢,但我老爺唔會呢! :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3899


1058#
發表於 04-12-1 20:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all.... 我部PC壞左啦.... :cry: .... 所以用老公返工部機先可以上黎呀... 冇咩chance架炸.... :cry:


侯爵府

積分: 24274


1059#
發表於 04-12-1 21:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Cindy:
你隻B好嘛?
你間健康院OK嘛?
斧山道幾好喎.


伯爵府

積分: 17682


1060#
發表於 04-12-1 21:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada,
如果比我, 我諗我唔做滿月算lu
您大0個兩個又唔想見佢
您又唔想見到佢
小欣欣都唔會介意嘅

您同您老爺有冇"計"傾架?
問佢可唔可以唔請佢,
亦有可能佢老人家都唔想嚟見到您呢?
(真係有咁可能噃)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo