想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


別墅

積分: 984


1041#
發表於 11-8-13 12:23 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

me 3!!!!


男爵府

積分: 6375


1042#
發表於 11-8-13 13:20 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

今日day2. 36.1.... cycle61嘅m, 好似"決提"咁




大宅

積分: 4614


1043#
發表於 11-8-13 14:26 |只看該作者
今日day30 高溫36.92, 紅d有30-40%, 綠d好似有控, 現在左邊下復痛痛地, 下星期一二就知中唔中


珍珠宮

積分: 30303


1044#
發表於 11-8-13 19:03 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-8-12+13:19+真系

原帖由 siuangel1 於 11-08-12 發表
係啦, 其他又唔見咁準…. 頭先話俾媽咪知m come…. 佢把聲超失望 =______="""" 佢話燉嘢俾我食 @_@ (一定 ...
我見有jm在另一post話醫生話白鳳丸食得多會有肌瘤,佢同佢媽都因為咁...



點評

iris222  我都懷疑自己係因為十幾歲食白鳳丸, 同埋細個食燕窩, 我23歲就有個肌瘤  發表於 11-8-13 23:08


珍珠宮

積分: 30303


1045#
發表於 11-8-13 19:05 |只看該作者

引用:今日day30+高溫36.92,+紅d有30-40%,+綠d好

原帖由 靚靚虎媽咪 於 11-08-13 發表
今日day30 高溫36.92, 紅d有30-40%, 綠d好似有控, 現在左邊下復痛痛地, 下星期一二就知中唔中 ...





珍珠宮

積分: 30303


1046#
發表於 11-8-13 19:19 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我上個circle 排卵後有齊所有bingo跡象,平時無架,每朝餓醒or急醒,成日肚餓,易頭暈,無氣無力,肚戚戚下,行路腳扯住,個人發熱等等...11日高溫後,一跌就好肚痛,驗孕又無,之後嚟m有好大舊血塊,痾左舊血塊就唔痛同即刻無晒以上唔舒服,個人即刻鬆晒...有無人試過咁?會唔會因為我無戎口所以著唔到床所以咁?




大宅

積分: 3575


1047#
發表於 11-8-13 19:48 |只看該作者

引用:今日day2.+36.1....+cycle61嘅m,+好似"決

原帖由 siuangel1 於 11-08-13 發表
今日day2. 36.1.... cycle61嘅m, 好似"決提"咁
係咪因為局得太耐?
我試過有一次遲左成星期都冇來m,去左打通經針, 果一次嘅m勁多, 同埋局到好肚痛




大宅

積分: 3575


1048#
發表於 11-8-13 19:50 |只看該作者

引用:我上個circle+排卵後有齊所有bingo跡象,平

原帖由 qqj 於 11-08-13 發表
我上個circle 排卵後有齊所有bingo跡象,平時無架,每朝餓醒or急醒,成日肚餓,易頭暈,無氣無力,肚戚戚下 ...
係咪受左精但著唔倒床呀?
我今日都勁飲凍野、因為太熱了!




大宅

積分: 3575


1049#
發表於 11-8-13 19:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-13+發表唉...

原帖由 siuangel1 於 11-08-13 發表
我哋一齊努力!
我下星期三就應該係m期到嘅日子,今個月無乜機,我會到大家一齊努力




珍珠宮

積分: 30303


1050#
發表於 11-8-13 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-08-13+發表我上個c

原帖由 izumiwai 於 11-08-13 發表
係咪受左精但著唔倒床呀?
我今日都勁飲凍野、因為太熱了!
唉!受精但著唔到咪好可惜
我原本都諗住等bingo 時戎口,但見呢度d jm同我ec都話唔駛,唔好搞到咁緊張,ec話只要唔好食綠豆、薏米、粉葛就得,我之前一晚食左一隻蟹鉗、三舊燒鵝、兩碗冬瓜盅,第二日就即刻跌溫,唔知關唔關事?
我決定呢個circle真係要小心戎口




男爵府

積分: 6375


1051#
發表於 11-8-13 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-13+發表

原帖由 izumiwai 於 11-08-13 發表
係咪因為局得太耐?
我試過有一次遲左成星期都冇來m,去左打通經針, 果一次嘅m勁多, 同埋局到好肚痛:thinking ...
都可能係..... 2個cycle儲埋1個cycle @_@而家終於舒服晒。




大宅

積分: 3315


1052#
發表於 11-8-13 23:34 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-13 12:14
叫聖潔莓?葯房有冇得買?
唔係, 我咪話我食緊卵子維生素既, 佢主要成份就係聖潔莓, 要上網訂架...


大宅

積分: 3315


1053#
發表於 11-8-13 23:37 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-13 13:20
今日day2. 36.1.... cycle61嘅m, 好似"決提"咁
可能太長時間喇... 個子宮壁都厚晒... 一定會好多量喇... 你完左真係要食d當歸補番下呀~~~ 唔洗食白鳳丸...


大宅

積分: 3315


1054#
發表於 11-8-13 23:38 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-13 19:19
我上個circle 排卵後有齊所有bingo跡象,平時無架,每朝餓醒or急醒,成日肚餓,易頭暈,無氣無力,肚戚戚下 ...
血氣唔好會有血塊架, 食得生冷凍野太多子宮太寒都會咁架, 真係要介下口會好d架~~~


大宅

積分: 3575


1055#
發表於 11-8-13 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-13+發表係

原帖由 qqj 於 11-08-13 發表
唉!受精但著唔到咪好可惜
我原本都諗住等bingo 時戎口,但見呢度d jm同我ec都話唔駛,唔好搞到咁 ...
我都唔知戒唔戒口好, 我24號會睇中醫,問下醫c洗唔洗先,我今日仲飲凍o茶




大宅

積分: 3315


1056#
發表於 11-8-14 00:03 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-13 23:44
我都唔知戒唔戒口好, 我24號會睇中醫,問下醫c洗唔洗先,我今日仲飲凍o茶



...
介口唔係代表一d都唔可以食, 只係盡量食少d啫, 西醫就一定話咩都唔洗介, 中醫都唔會一定要介, 多數都係話食少d咁囉, 可能你地仲後生所以覺得無所謂啦~~~


大宅

積分: 3575


1057#
發表於 11-8-14 00:16 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-8-13+23:44+我都

原帖由 Cruby 於 11-08-14 發表
介口唔係代表一d都唔可以食, 只係盡量食少d啫, 西醫就一定話咩都唔洗介, 中醫都唔會一定要介, 多數都係話食 ...
我上個月戒得好清,又一星期do2-3次,但都唔bingo,而且仲搞到好大壓力,所以今個cycle想食咩就食,但太涼嘅就無食,好以木瓜苦瓜西瓜果d




珍珠宮

積分: 30303


1058#
發表於 11-8-14 00:18 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-13+19:19+我上個cir

原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表
血氣唔好會有血塊架, 食得生冷凍野太多子宮太寒都會咁架, 真係要介下口會好d架~~~
...
我真係好鍾意食生冷嘢,生蠔魚生係至愛,我ec話我無宮寒,不過都要忍下,試下戒口可能即刻bingo




珍珠宮

積分: 30303


1059#
發表於 11-8-14 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-08-13+發表唉!受

原帖由 izumiwai 於 11-08-13 發表
我都唔知戒唔戒口好, 我24號會睇中醫,問下醫c洗唔洗先,我今日仲飲凍o茶



...
我今日都飲左凍咸07,我至愛,今日day 6, 但決定排卵後唔再飲凍嘢同戒口




男爵府

積分: 6375


1060#
發表於 11-8-14 10:33 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-13+12:14+叫

原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表
唔係, 我咪話我食緊卵子維生素既, 佢主要成份就係聖潔莓, 要上網訂架...
大約幾$幾多粒?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo