想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10404


1041#
發表於 11-9-9 12:42 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+12:23+我第一

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
係普通科醫生定婦產科醫生呀
其實最初點解會去驗黃體既
係醫生建議你
我一開始去睇呢個婦產醫生就係為生小朋友,所以佢第一件事就叫我驗血先,睇咗黃體夠唔夠同卵巢功能有無問題先!佢話呢兩樣係想生仔最緊要嘅!同一時間,叫埋愛人驗丁丁,因為費時搞一大輪先知係男方精子唔得就嘥時間!所以我愛人年頭一知精子唔合格就睇中醫,中醫無進步就食埋輔助品,點知都唔得,就去睇泌尿科囉!其實睇完中醫唔得,醫生已經叫我地睇泌尿科嫁啦,只係我地想試多幾個月先,點知都唔得,所以其實應該一早就可以做手術,唔使又嘥咗三個月!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 1448


1042#
發表於 11-9-9 12:46 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

Hello! 我17/8 Day1, 14號派成績表,希望成功,個個月係咁等好苦
祝大家早身 孕!




子爵府

積分: 10404


1043#
發表於 11-9-9 12:46 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+12:26+愛人驗

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
你個婦產醫生都幾好喔
識得作出咁適當既建議
可以講講係邊位醫生嗎
係呀,佢好好嫁,一知我二年前响佢駐院醫院照過輸卵管就話叫我唔使嘥錢再照,佢叫我搵番個醫院no俾佢,佢自己搵醫院睇番個報告就得!你想知邊個醫生我就pm你啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1044#
發表於 11-9-9 12:50 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:42
我一開始去睇呢個婦產醫生就係為生小朋友,所以佢第一件事就叫我驗血先,睇咗黃體夠唔夠同卵巢功能有無問題 ...
你個醫生好好呀
一黎就叫你驗左先
呢d先實際呀
有時都唔知從邊樹開始驗
透過驗血可以知卵巢功能有無問題架原來
明白
唔該晒你呀

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1045#
發表於 11-9-9 12:52 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:46
係呀,佢好好嫁,一知我二年前响佢駐院醫院照過輸卵管就話叫我唔使嘥錢再照,佢叫我搵番個醫院no俾佢,佢自 ...
你個醫生真係勁好
唔會知人家想生仔就呃人錢
我想知呀
麻煩你pm比我啦
我想知佢邊間醫院既醫生
還是掛幾個單響唔同醫院架

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1046#
發表於 11-9-9 12:59 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 11:17
剛睇完某JM msg, 超興

做咩呀angel?


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1047#
發表於 11-9-9 13:06 |只看該作者
ohhhh...睇完喇!
angel唔好咁嬲! 唔好影響心情呀! 仲有幾日派成績,keep住個開心心情啦!


大宅

積分: 3315


1048#
發表於 11-9-9 13:11 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-9 13:06
ohhhh...睇完喇!
angel唔好咁嬲! 唔好影響心情呀! 仲有幾日派成績,keep住個開心心情啦! ...


男爵府

積分: 6375


1049#
發表於 11-9-9 13:20 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

各jm, 多謝你哋。無lala俾人話蝗蟲,唔興就假。但好感激你哋支持




珍珠宮

積分: 30303


1050#
發表於 11-9-9 13:21 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-9+03:03+我只係買左

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
可能因為我加埋食卵子維生素, 所以唔可以同中藥一齊食,
而且之前食開既supplement 都停晒, 因為我怕食得太 ...
我都咁諗thx




男爵府

積分: 6375


1051#
發表於 11-9-9 13:21 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+11:29+俾佢

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
我都唔抵得發表左少少...
多謝!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1052#
發表於 11-9-9 13:22 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 13:20
各jm, 多謝你哋。無lala俾人話蝗蟲,唔興就假。但好感激你哋支持
香港人唔會話香港人係蝗蟲架喔
可能佢經常比人咁話
所以先用番黎鬧香港人
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


1053#
發表於 11-9-9 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-09-09+發表頭先K

原帖由 littlezoo 於 11-09-09 發表
我唔止想發洩,我想發顛
我都就嚟想癲,今年唔知咩事,身邊8、9個朋友連續bingo,未停過咁,就係無我份,仲要個個都話自己咩都無做過就bingomouth:




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1054#
發表於 11-9-9 13:29 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-9 13:25
我都就嚟想癲,今年唔知咩事,身邊8、9個朋友連續bingo,未停過咁,就係無我份,仲要個個都話自己咩都無做 ...

我都係
身邊一個又一個bingo...都唔知幾時到我!
qq, 不過你都唔好咁上心,我覺得佢地未必係咩都冇做過就中,或者人地都試左好多方法呢!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1055#
發表於 11-9-9 13:29 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-9 13:25
我都就嚟想癲,今年唔知咩事,身邊8、9個朋友連續bingo,未停過咁,就係無我份,仲要個個都話自己咩都無做 ...
8、9個咁剌激
你心臟頂唔頂到
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


1056#
發表於 11-9-9 13:30 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+13:20+各jm

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
香港人唔會話香港人係蝗蟲架喔
可能佢經常比人咁話
所以先用番黎鬧香港人
我都係咁諗.... 無lala俾人罵。




珍珠宮

積分: 30303


1057#
發表於 11-9-9 13:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-09-09+發表唯有

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
仲有3日
打氣




男爵府

積分: 6375


1058#
發表於 11-9-9 13:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-09+發表

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
我都就嚟想癲,今年唔知咩事,身邊8、9個朋友連續bingo,未停過咁,就係無我份,仲要個個都話自己咩都無做 ...
唔好咁,唔好聽佢哋講,我哋做晒自己等上天賜禮物就得架喇




珍珠宮

積分: 30303


1059#
發表於 11-9-9 13:34 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-9+09:22+你

原帖由 littlezoo 於 11-09-09 發表
咁去診所驗,洗唔洗要晨尿架??
起身要忍到去診所開門....好急呀
所以應遲m先去,唔駛晨尿,其實未夠期m就去,d人會當你傻傻地




大宅

積分: 3315


1060#
發表於 11-9-9 13:36 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 13:32
唔好咁,唔好聽佢哋講,我哋做晒自己等上天賜禮物就得架喇
唉... 我地真係大壓力, 未BINGO就有想BINGO既壓力, 有左就要驚BB健唔健康既壓力, 出左世又有其他壓力...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo