懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 910


1041#
發表於 06-4-8 14:31 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


1042#
發表於 06-4-8 14:36 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,

我老公就好鍾意食魚生,所以佢就括免我比我食魚生,係我自己唔敢食啫,因為我腸胃唔係咁好,費事食完辛苦自己又影響BB啦.

我都好渴望可以食西瓜. :lol: :lol:
汽水我都有,但可樂就唔飲,因為怕BB黑.


別墅

積分: 732


1043#
發表於 06-4-8 14:39 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各姊妹,我預產期9月9日. 
我真係好想好想食雪糕,老公成日唔準我食.家下仲可以,夏天一定頂唔到,飲凍野真係好難介,我有飲不過比以前少左好多.
我開始有便秘,成日個肚實.好話真我覺得現在感覺不是太好.好多野唔食得,唔做得,行街行3小時成條腰痛到死.
因為仲未感覺胎動,所以未有興奮感覺.
我有個同事,佢預產期8月28日.但個肚比我大一倍,好似成6個月咁,佢話e生話佢bb size o岩,
我成個肚好似個大肚腩,e生又係話sizeo岩,
夠境佢個肚過,大定我個肚過細.真係唔明.
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b2.lilypie.com/D8xwp8.png" alt="Lilypie 2nd Birthday Ticker" border="0"  /></a>


禁止訪問

積分: 910


1044#
發表於 06-4-8 14:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 910


1045#
發表於 06-4-8 14:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


1046#
發表於 06-4-8 14:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,

我係好鍾意飲可樂嫁,不過怕BB 黑,所以先戒飲.
同埋老公都唔比飲. :-( :-( :-(

唯有飲其他汽水啦.


大宅

積分: 1815


1047#
發表於 06-4-8 15:01 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,

我就盡量訓前都唔飲嘢,但都係要去兩至三次厠所.
有時半夜三間去完厠所返房訓就會聽到老公D 聲,你話點訓得好呀


大宅

積分: 1815


1048#
發表於 06-4-8 15:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

bol ,

便秘 我好早就已經開始有啦,多吃水果蔬菜,仲可以試吓西梅.朝早起身時未刷牙前飲兩杯清水,可以幫助排毒及排便.醫生話食太小嘢都會便秘.
大肚婆係比較容易攰,唔似以前一口氣行幾粒鍾都唔駛休息.而家個肚裡面已經多咗個人仔,當然重量都有番咁上下,咁又點會唔腰痛呀


大宅

積分: 2426


1049#
發表於 06-4-8 15:39 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB:

龍眼=大眼?! 唔知呀?! 鐘意食,doesn't matter la!


大宅

積分: 2426


1050#
發表於 06-4-8 15:46 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI, wan-wan-ma, schan and bol:

我都有食木瓜呀,淨係知西瓜涼,唔得咋?!
ice-cream 我都係食超級市場買杯裝o個D, 好似衛生D.
魚生就食少jor la, but 都有間唔中食.
But now 一日一杯 "凍 O Tea", 點好? 以前我唔飲tea or coffee, but 有BB 後好鐘意飲 Iced Lemon Tea :cry:
我都想知便秘點好?! Because I don't eat 蔬菜.


大宅

積分: 2426


1051#
發表於 06-4-8 15:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb, colourlu, KIKI-MAMI and schan:

我都成日去toilet, especially 夜晚sleeping 時,一醒就要去,唔知係味心理作用呢?


禁止訪問

積分: 910


1052#
發表於 06-4-8 15:49 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2426


1053#
發表於 06-4-8 15:55 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi all mama:

我呢幾日開始有時會腳痺,你地會唔會?
人地話遲D (about 5 months) 會抽跟wor...


大宅

積分: 1815


1054#
發表於 06-4-8 16:09 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan, 

我就無,因為我怕佢醒咗後會訓唔番,咁到時就兩個都眼光光,你眼望我眼.

我都同佢訓咗咁多年,乜都習慣哂.


禁止訪問

積分: 910


1055#
發表於 06-4-8 16:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2426


1056#
發表於 06-4-8 16:15 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan:

我覺得face D colour 好似dark jor?!
Underarm?! 等我睇下先!


大宅

積分: 1339


1057#
發表於 06-4-8 17:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI:

醫生話好多野家陣都可以食架啦(不過我冇問西瓜呀), 只係我自己唔放心所以唔食之嘛, 辛苦幾個月, 可以令bb健康d, 係值得架!!

KIKI--MAMI 寫道:
PMbb, 

你醫生話木瓜都得呀,唔知西瓜又得唔得呢
我下星期一都會見醫生,等我都問吓佢先.

希望到時可以知道係囝囝定囡囡


大宅

積分: 1339


1058#
發表於 06-4-8 18:01 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI:

我就冇便秘問題, 唔知係咪因為我每朝早都會飲柸暖奶, 再加一匙燕窩呢, 你可以試下得唔得啦

KIKI--MAMI 寫道:
bol ,

便秘 我好早就已經開始有啦,多吃水果蔬菜,仲可以試吓西梅.朝早起身時未刷牙前飲兩杯清水,可以幫助排毒及排便.醫生話食太小嘢都會便秘.
大肚婆係比較容易攰,唔似以前一口氣行幾粒鍾都唔駛休息.而家個肚裡面已經多咗個人仔,當然重量都有番咁上下,咁又點會唔腰痛呀


大宅

積分: 1339


1059#
發表於 06-4-8 18:09 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

我都想知係咪心理作用, 但係我又覺得急, 去厠所就得少少vv, 所以通常我臨瞓前一定去個厠所先, 廢事又急醒

Waikiki 寫道:
PMbb, colourlu, KIKI-MAMI and schan:

我都成日去toilet, especially 夜晚sleeping 時,一醒就要去,唔知係味心理作用呢?


大宅

積分: 1339


1060#
發表於 06-4-8 18:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan, kiki--mami:

你地既經歷我都有試過, 你地可以試下推下你老公, 通常我老公都會收聲架啦, 你地試下得唔得

schan 寫道:
哇kiki--mami,

我同你的情況真係好似呀,去完厠所返來老公d 聲嘈到不得了,真係瞓唔到ga,所以次次都踢佢起身,或叫佢靜少少,我都覺得佢好慘,不過冇辦法,大肚婆大哂ga ma.
[quote]
KIKI--MAMI 寫道:
schan,

我就盡量訓前都唔飲嘢,但都係要去兩至三次厠所.
有時半夜三間去完厠所返房訓就會聽到老公D 聲,你話點訓得好呀
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo