跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3441


1041#
發表於 06-2-17 16:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

好啦....就決定跳呢個啦

karencircle 寫道:
op有跳樓機...一家六口一齊玩都真係好熱鬧



伯爵府

積分: 17542


1042#
發表於 06-2-17 16:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

最閉佢阿媽我這排見親佢d功課就變母夜叉...
tszyau2000 寫道:
係ar...我都覺得yiyi e 個look 好靚ar...


男爵府

積分: 5364


1043#
發表於 06-2-17 16:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

乖囡>>我諗到時妳都幾幸福,有2仔2女,大個左過時過節返黎食飯仲好熱鬧tim,聽話既話,一人比3/5仟蚊妳做家用....幾happy


大宅

積分: 3441


1044#
發表於 06-2-17 16:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

oo
咁即係以後有無左右護法呀?

karencircle 寫道:
送左來啦....不過阿姐話同我溝通唔到....我同佢中間塊"ion"安完第二日就拆左啦....咁其實只係得一塊"ion"係我前面...左右都係 :-( :-(

khas ee>>我係樹扮緊古時ga大家閨秀呀




大宅

積分: 3441


1045#
發表於 06-2-17 16:12 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

講真,如果而家重好似以前我地既時代,我都想,但一諗起而家d教育,經濟,青少年d問題我就怕lu!
tinhei 寫道:
乖囡>>我諗到時妳都幾幸福,有2仔2女,大個左過時過節返黎食飯仲好熱鬧tim,聽話既話,一人比3/5仟蚊妳做家用....幾happy



男爵府

積分: 5364


1046#
發表於 06-2-17 16:16 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

乖囡>>唔好意思,係lee個時候比篇咁既野妳睇 :mrgreen: 係我響自由廣場post過黎ka

中學生作文


大宅

積分: 3441


1047#
發表於 06-2-17 16:26 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)



tinhei 寫道:
乖囡>>唔好意思,係lee個時候比篇咁既野妳睇 :mrgreen: 係我響自由廣場post過黎ka

中學生作文



男爵府

積分: 5364


1048#
發表於 06-2-17 16:31 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

咁妳又唔使咁灰,唔係個個都係咁,起碼妳唔係咁鐘意攻打4方城先
Khas 寫道:


大宅

積分: 3441


1049#
發表於 06-2-17 16:43 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

靚媽咪

我覺得而家老師唔易做....又要睇佢地D"作品",又好難評分!41都可能比多佢.....(比起以前)



男爵府

積分: 5364


1050#
發表於 06-2-17 16:47 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

乖囡>>以前...我真係聽都未聽過有人敢作d咁既大作返學


大宅

積分: 3441


1051#
發表於 06-2-17 17:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

靚媽咪
如果以前有呢D"佳"作,我老師一定叫作者朗讀一次!
我而家諗定如果我見到呢D作品係我屋企出現,我應該要比D咩反應好!! ?-(



侯爵府

積分: 20954


1052#
發表於 06-2-17 20:32 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我想有意外之財就真
Khas 寫道:
車車
我重諗住你會有[size=medium]意外驚喜比我地tim.....


侯爵府

積分: 20954


1053#
發表於 06-2-17 20:33 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

太好喇

tinhei 寫道:
hihi 我老爺做完手術出左院la


男爵府

積分: 7977


1054#
發表於 06-2-17 21:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)



多謝妳們的祝福呀 :mrgreen:


男爵府

積分: 7977


1055#
發表於 06-2-17 22:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

:mrgreen:


水晶宮

積分: 54392


1056#
發表於 06-2-17 23:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

校長 ~~

仲咩ar ...同梁生去左邊到撐檯腳ar


侯爵府

積分: 20954


1057#
發表於 06-2-17 23:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)



校長 >> :idea: :mrgreen:


伯爵府

積分: 16163


1058#
發表於 06-2-17 23:11 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)


侯爵府

積分: 20954


1059#
發表於 06-2-17 23:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

今晚好熱鬧呀 , 但又唔見左主角 ?-(


水晶宮

積分: 54392


1060#
發表於 06-2-17 23:16 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

[size=medium]wei...calling...校長 ))))

係米又訓左la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo