跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17947


1041#
發表於 06-8-15 17:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

supermodel
Pumpkin_mama 寫道:
考小演員就得.. [quote]
stellacay 寫道:
eee ... 考kg 呢招可能可以殺出重圍 wor

[quote]


珍珠宮

積分: 33190


1042#
發表於 06-8-15 17:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

點可以上網買??


伯爵府

積分: 17947


1043#
發表於 06-8-15 17:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

就黎
Pumpkin_mama 寫道:
傻左丫.. [quote]
stellacay 寫道:
:-( :-( :-(
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


1044#
發表於 06-8-15 17:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我都唔知 ... 開左account
但連tel 投注都未試過 ... ...


侯爵府

積分: 24553


1045#
發表於 06-8-15 17:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

因為最後一個動作係見到mommy會點?
佢會走過黎hug住我..
佢好like玩丫.. [quote]
CarMan 寫道:
唔係好un, 點解會教呢d 野既 [quote]


伯爵府

積分: 17947


1046#
發表於 06-8-15 17:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

:lol: :lol: :lol: [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
因為最後一個動作係見到mommy會點?
佢會走過黎hug住我..
佢好like玩丫.. [quote]
CarMan 寫道:
唔係好un, 點解會教呢d 野既 [quote]


侯爵府

積分: 24553


1047#
發表於 06-8-15 17:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

stellacay 寫道:
我都唔知 ... 開左account
但連tel 投注都未試過 ... ...


珍珠宮

積分: 33190


1048#
發表於 06-8-15 17:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

都係唔明, 點解會教拍蚊, 踩曱x
Pumpkin_mama 寫道:
因為最後一個動作係見到mommy會點?
佢會走過黎hug住我..
佢好like玩丫.. [quote]
CarMan 寫道:
唔係好un, 點解會教呢d 野既 [quote]


侯爵府

積分: 24553


1049#
發表於 06-8-15 18:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

因為佢塊既蚊lan仲未好
佢就好憎d蚊
工人教佢見到蚊就要拍
甲由佢好驚.. 睇見d相就扮驚
虫就係佢都好驚.. 佢之前成日hide係門後
工人放左塊leaf扮虫
甘佢又係好驚虫就會做呢個動作羅
不過可能我up完你都唔un
CarMan 寫道:
都係唔明, 點解會教拍蚊, 踩曱x [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
因為最後一個動作係見到mommy會點?
佢會走過黎hug住我..
佢好like玩丫.. [quote]
CarMan 寫道:
唔係好un, 點解會教呢d 野既 [quote]
[/quote]


侯爵府

積分: 24553


1050#
發表於 06-8-15 18:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

準備閃..


伯爵府

積分: 17947


1051#
發表於 06-8-15 18:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

我答 ... 因為蚊,


珍珠宮

積分: 33190


1052#
發表於 06-8-15 18:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

:-( :-( :-( [quote]
stellacay 寫道:
我答 ... 因為蚊,


伯爵府

積分: 17947


1053#
發表於 06-8-15 18:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)


珍珠宮

積分: 33190


1054#
發表於 06-8-15 18:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

亂晒大'龍'[quote]
stellacay 寫道:


侯爵府

積分: 24553


1055#
發表於 06-8-15 18:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

[size=x-large]你係咪5行之中欠左一樣野丫)))))))))) [quote]
stellacay 寫道:
我答 ... 因為蚊,


伯爵府

積分: 17947


1056#
發表於 06-8-15 18:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

好好笑le [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
[size=x-large]你係咪5行之中欠左一樣野丫)))))))))) [quote]
stellacay 寫道:
我答 ... 因為蚊,


侯爵府

積分: 24553


1057#
發表於 06-8-15 18:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

係丫.. "甲由"就踩既動作[quote]
stellacay 寫道:


伯爵府

積分: 17947


1058#
發表於 06-8-15 18:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

你寫唔係wor ?-( ?-(

[size=large]甲由佢好驚.. 睇見d相就扮驚

?-( ?-( ?-( [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
係丫.. "甲由"就踩既動作[quote]
stellacay 寫道:


侯爵府

積分: 24553


1059#
發表於 06-8-15 18:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

走啦..


伯爵府

積分: 17947


1060#
發表於 06-8-15 18:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

dup 吉開心d

Pumpkin_mama 寫道:
走啦..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo