跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21021


1041#
發表於 06-11-22 14:01 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
都未抽, 咁快打定輸數

半年轉一次既, 抽唔到咪算law


我都無抽乜抽乜o既命水


侯爵府

積分: 21021


1042#
發表於 06-11-22 14:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
唔係咁講la , 佢要食頭啖湯ar ma


要襯熱飲嘛


侯爵府

積分: 21021


1043#
發表於 06-11-22 14:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
dear all :
Cosmetic Sales at Airport
Sale Period: 20/11 – 22/11/2006

25% Off
1. La Parie
2. Clinique
3. Lancôme
4. Jurlique
5. All Perfume except Chanel

15% Off
1. Shu Uemura 植村秀
2. Chanel perfume

10%
1. SKII

27, 28, 29 Nov 06
25% off Perfumes (except CHANEL)       
25% off Estee Lauder
Christian Dior
Anna Sui
Biotherm
Clarins
5% off  Kiehl’s


我無用開咁high class o既牌子


子爵府

積分: 11552


1044#
發表於 06-11-22 14:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我返而覺得陀bb既時候大便暢通d
[quote]
catymw 寫道:
講少咋 ! 生仔d skin差d ga, 我覺ga [quote]


侯爵府

積分: 21021


1045#
發表於 06-11-22 14:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

CurtisBB 寫道:
我返而覺得陀bb既時候大便暢通d


舒暢晒


侯爵府

積分: 21021


1046#
發表於 06-11-22 14:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

童童媽仲响樹嗎


侯爵府

積分: 21021


1047#
發表於 06-11-22 14:50 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

矛人 ?-( ?-(


侯爵府

積分: 21021


1048#
發表於 06-11-22 14:51 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita你好速速現身喇bor 唔係一陣又話悶q c


侯爵府

積分: 21251


1049#
發表於 06-11-22 15:03 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我地去左shopping ar
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1050#
發表於 06-11-22 15:04 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
我地去左shopping ar


有咩收穫


侯爵府

積分: 23046


1051#
發表於 06-11-22 15:10 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咩事0者
霖格格 寫道:
hihirita你好速速現身喇bor 唔係一陣又話悶q c


侯爵府

積分: 21021


1052#
發表於 06-11-22 15:14 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
咩事0者


無野呀, 你成q日話無人出聲, 你好悶呀嘛 咪撩下你o羅


侯爵府

積分: 23046


1053#
發表於 06-11-22 15:22 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咁你搵D野講啦
霖格格 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:
咩事0者


無野呀, 你成q日話無人出聲, 你好悶呀嘛 咪撩下你o羅 [/quote]


侯爵府

積分: 21021


1054#
發表於 06-11-22 15:32 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
咁你搵D野講啦


你想聽o的乜呀


侯爵府

積分: 21021


1055#
發表於 06-11-22 15:33 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

出面仲係天黑黑, 今晚得我兩母女在家咋, 霖爸最快10幾先返到屋企 :cry:


侯爵府

積分: 21251


1056#
發表於 06-11-22 15:35 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

macy ma
昨日下午放假去邊樹威 ? 買校服?
同macy去打針ar ?
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1057#
發表於 06-11-22 15:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

ot
霖格格 寫道:
出面仲係天黑黑, 今晚得我兩母女在家咋, 霖爸最快10幾先返到屋企 :cry:
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1058#
發表於 06-11-22 15:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

聽日西田又on sale 啦
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


1059#
發表於 06-11-22 15:49 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖爸做盛行架
霖格格 寫道:
出面仲係天黑黑, 今晚得我兩母女在家咋, 霖爸最快10幾先返到屋企 :cry:


侯爵府

積分: 21021


1060#
發表於 06-11-22 15:51 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
macy ma
昨日下午放假去邊樹威 ? 買校服?
同macy去打針ar ?


去買校服, 但買漏書包 落到地鐵站先知, 但霖爸話出年落咁大雨, 下次佢自己先去買返 :lol: 最緊要買校服帶埋霖霖, 確保唔會買錯size
打針未呀, 保險就琴日簽o左賣身契

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo