蝦蝦 寫道:
如買超市切好片 d 年糕, 基本上唔駛點浸, 不過冇咁好食, 如去街市幫 d 婆婆買, 一條條未切o係膠桶度拎出黎果 d, 就要浸下喇, 不過口感正好多.
我就鐘意用, 中國芹蒜, 加 d 肉 c / 臘肉, 加 dd 蠔油獻 / xo 醬, 又係好香口, 好好味架.
[quote]
tupytupy 寫道:
上海年糕係浸唔林架,浸住係等佢唔好乾,易d切咋,佢本身係幾黐架。
年糕要打斜切
然後切肉c,臘肉c,津白c
yip左肉c
跟住先用油起鑊,炒肉c,臘肉c至半熟,再落年糕片,再放津白係面,記住放呢兩樣野係面得喇,唔好兜住先,然後灑小小水擒鑊蓋,等2min左右,開蓋先大兜亂,再加生抽調味,擒蓋一陣,然後再兜幾兜,ok即成![]()
呢種口味係我娘家既口味,由細食到大,當然你地可以自己配搭材料,但做法都係差不多。