在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23722


10761#
發表於 05-1-11 15:28 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

夫人,

我懶, 不嬲我唔掂av/dv野架 仲要upload上web先post到簽名相呢, 如果係我都會e比wensi幫我搞, 我係懶精纒身, 無得救架啦 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
蕭夫人信箱 寫道:
你可唔可以自己攪姐 ??? 用 d cam影左再download落pc度, 咪可以post上黎囉.

[quote]
Alexismama 寫道:
成功, 佢帶緊返學啦, 我星期日織多左條紅色比佢, 平針加長花架, 仲織左兩次, 第一次唔夠冷(因織寛左), 折完再織窄少少, 岩岩好, 一d冷都無嘥 :mrgreen: :mrgreen: 睇相, 我睇件餅幾時有心情同我搞啦, 我叫佢e阿女d功課比我print都叫左兩星期呀, 唔係下次拎出嚟比你批評下啦
[/quote]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


10762#
發表於 05-1-11 15:29 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

you are willing to show off gei
我絕對唔眨眼啦

[quote]
YanyanMom 寫道:
咪眨眼ar妳...........kekekeke :mrgreen: :mrgreen:

[quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


侯爵府

積分: 23722


10763#
發表於 05-1-11 15:30 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

夫人,

公主pa可能會返ok食dinner架嘛, 個個好似你咁shaw街咩
蕭夫人信箱 寫道:
what answer you are waiting for ???

[quote]
mycathy 寫道:
夫人,
我等緊個答案, 一陣就知。 [quote]
蕭夫人信箱 寫道:
咁你係咪應邀左呀 ?

[quote]


子爵府

積分: 12599


10764#
發表於 05-1-11 15:30 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

:lol: :lol:
kiumama 寫道:
嘩 ... 咁多展可以煲湯

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10877


10765#
發表於 05-1-11 15:31 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

批評 得少係咪
我只係想cc 妳


男爵府

積分: 5063


10766#
發表於 05-1-11 15:31 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

夫人, mycathy, 888,
我既答案係 yes!
[/url]


子爵府

積分: 13135


10767#
發表於 05-1-11 15:31 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

表姐,
乜叫shaw街唧, 你仲未話比我知喎
[quote]
Alexismama 寫道:
夫人,

公主pa可能會返ok食dinner架嘛, 個個好似你咁shaw街咩


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


10768#
發表於 05-1-11 15:32 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

啊 .... 原來係咁
作水你呀, 話我

[quote]
Alexismama 寫道:
夫人,

公主pa可能會返ok食dinner架嘛, 個個好似你咁shaw街咩 [quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 13135


10769#
發表於 05-1-11 15:33 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

yeah! 早知我唔駛out-tray個software比alexisma啦.
海魚媽 寫道:
夫人, mycathy, 888,
我既答案係 yes!


侯爵府

積分: 23722


10770#
發表於 05-1-11 15:34 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

tungmi<

咁就睇下post 唔 post 到啦, post唔到就拎比你睇啦

表妹, shaw 街咪成日去街咁解囉


子爵府

積分: 10877


10771#
發表於 05-1-11 15:38 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

alexisma
ok.....tks

我以為妳表妹扮唔知.....原來佢真係唔知ka 喎


男爵府

積分: 5063


10772#
發表於 05-1-11 15:41 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

係喎. 你又去喎.
如果唔係888打比我 我多數都唔去la. hee hee.

不過我星期六都好有機會見到alexis既.
mr1212 寫道:
yeah! 早知我唔駛out-tray個software比alexisma啦.
[quote]
海魚媽 寫道:
夫人, mycathy, 888,
我既答案係 yes!
[/url]


侯爵府

積分: 23722


10773#
發表於 05-1-11 15:42 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

tungmi,

係囉, 唔通佢真係細到唔明地講乜, 但我個女三歲都明喎 ?-( ?-( ?-(
Tungmimi 寫道:
我以為妳表妹扮唔知.....原來佢真係唔知ka 喎


侯爵府

積分: 23722


10774#
發表於 05-1-11 15:43 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

海魚媽,

你係咪嚟架, 早d cfm, 要book位, 好難book架[quote]
海魚媽 寫道:
不過我星期六都好有機會見到alexis既.


子爵府

積分: 13135


10775#
發表於 05-1-11 15:43 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

你想講乜呀 :evil: :evil:
[quote]
Alexismama 寫道:
tungmi,

係囉, 唔通佢真係細到唔明地講乜, 但我個女三歲都明喎 ?-( ?-( ?-(


子爵府

積分: 10877


10776#
發表於 05-1-11 15:44 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

咁咪又証明我老佢好多囉

Alexismama 寫道:
tungmi,

係囉, 唔通佢真係細到唔明地講乜, 但我個女三歲都明喎 ?-( ?-( ?-(


子爵府

積分: 10877


10777#
發表於 05-1-11 15:46 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

我都好想join 妳地呀!
不過1月份因big boss 黎hk,要到1/29 先有得short week :evil: :evil:

[quote]
Alexismama 寫道:
海魚媽,

你係咪


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


10778#
發表於 05-1-11 15:46 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

have to do housework lar
c u all later
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 12599


10779#
發表於 05-1-11 15:49 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

alexisma,
妳真係好善解人意呀! 今晚紫鈺爸又去街街, 我叫佢食埋先返屋企 :-P
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 13135


10780#
發表於 05-1-11 15:54 |只看該作者

Re: ~返工放工都上網~(Part 4) :cheeze:

咁你係咪帶埋紫鈺出黎呀?
mycathy 寫道:
alexisma,
妳真係好善解人意呀! 今晚紫鈺爸又去街街, 我叫佢食埋先返屋企 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo