立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16923
原文章由 ardnas65 於 07-9-3 15:29 發表 華美子, 要唔要? 我courier 俾q吉ma.....
等待驗證會員
積分: 27318
原文章由 ardnas65 於 07-9-3 16:39 發表 救命呀... 個咀生左粒4mm直徑ge 飛滋..... 尋晚用鹽"拿"佢... 痛到我眼淚水都標埋出來.......除左呢d咁痛ge 方法整走粒飛滋之外... 仲有無其他溫和方法呀/???? ...
原文章由 easybring 於 07-9-3 17:23 發表 你今日放工去藥房or卓悅睇下有冇飛滋貼賣, 聽人講有. or買支飛滋膏(我買日本仔出果d), 都好好用. 仲有用好多次"薄荷味瘦口水", 會冇咁痛.
大宅
積分: 3825
原文章由 easybring 於 07-9-3 11:20 發表 今日有冇人講下樓? 我地星期六去睇左又一居!
積分: 17254
原文章由 llcathy2004 於 07-9-3 20:00 發表 住又一村係我細個時嘅夢想...而家...只可以幻想~~
原文章由 pcsiauw 於 07-9-3 20:24 發表 努力d買六合彩, 幻想都可以成真! 係呢, 傑傑返新學校點呀?? 你辛唔辛苦呀??
男爵府
積分: 8952
原文章由 pcsiauw 於 07-9-3 20:25 發表 突然諗起d好笑野 (阿儀講ge) : 恐龍灣 (一個地方名)
原文章由 mango22 於 07-9-3 23:35 發表 銅鑼灣 ?!
積分: 3424
原文章由 easybring 於 07-9-3 16:31 發表 q媽,想買對剩色(絲文d),唔知幾時有貨? 你同呢間公司老細好熟架?
子爵府
積分: 12328
原文章由 HCbb 於 07-9-4 09:18 發表 linlin, 九龍灣
原文章由 pcsiauw 於 07-9-4 09:23 發表 無錯
禁止訪問
積分: 3345
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy