跳至

首頁

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 935


1061#
發表於 08-4-28 10:09 |只看該作者
桐媽.. haha.. 上星期Cherry 係唔係有一日無返學呀...

樂樂昨天話我知.. Cherry 無返學呀.. 到底係唔係真的 haaaaaaaa


子爵府

積分: 10559


1062#
發表於 08-4-29 09:35 |只看該作者
樂媽..Cherry無唔返學呀...樂樂玩你咋...哈哈哈

Cherry有時都會話喱個無返學...果個無返學...唔知點解呢??

係喎...我問過Cherry"係咪樂樂攪你D頭髮呀?"...佢話有呀...但係笑住講...我再問佢"你有無同Ms. Ceci講"佢又話有...笑死我同Baba...不過Cherry好喜歡樂樂...凡事都樂樂、樂樂...Baba問我邊個樂樂,我同Baba講"樂樂咪你個女係學校既boy friend羅"...哈哈哈


等待驗證會員

積分: 935


1063#
發表於 08-4-29 10:11 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-4-29 09:35 發表
樂媽..Cherry無唔返學呀...樂樂玩你咋...哈哈哈

Cherry有時都會話喱個無返學...果個無返學...唔知點解呢??

係喎...我問過Cherry"係咪樂樂攪你D頭髮呀?"...佢話有呀...但係笑住講...我再問佢"你有無同Ms. Ceci講"佢 ...


激死.. 我重以為.. 真的.. :p

我有問樂樂重咩搞人 d 頭髮.. 樂樂只係識笑.. 我叫左佢唔好搞人喇.. 要留心上堂嘛.. 要同 Cherry 玩.. 就在滑梯個時玩呀..

桐媽.. 樂樂都係一樣的.. 問佢玩咩.. 佢好多時都會答同.. Cherry 一齊玩呀.. 之後就會笑..


大宅

積分: 1421


1064#
發表於 08-4-29 12:50 |只看該作者
hi...各位mami,我想問問其實新一代有冇攪d親子活動架,有冇d旅行呀,大食會呀,寫下生咁呀


大宅

積分: 3200


1065#
發表於 08-4-29 13:39 |只看該作者

回覆 #1063 baby_iloveu 的文章

唔知樂樂係唔係講Tony呀!佢上星期四病咗 昨日Tony特然同我講'樂樂Toys',相信樂樂有同Tony一齊玩 樂樂可能係Tony第一個認識的同學仔


等待驗證會員

積分: 935


1066#
發表於 08-4-29 14:53 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-4-29 13:39 發表
唔知樂樂係唔係講Tony呀!佢上星期四病咗 昨日Tony特然同我講'樂樂Toys',相信樂樂有同Tony一齊玩 樂樂可能係Tony第一個認識的同學仔


haha.. 好明顯 樂樂 上堂唔留心.. 成日比 ms . cc 叫佢名喇..
咁多小朋友都識佢.. :p

樂樂係最近呢個星期先同我講.. 邊個無返學.. 之前無咁的情況..
:p 可能聽得大家講得多..


等待驗證會員

積分: 935


1067#
發表於 08-4-29 14:55 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-4-29 12:50 發表
hi...各位mami,我想問問其實新一代有冇攪d親子活動架,有冇d旅行呀,大食會呀,寫下生咁呀


就係無喇.. .如果唔係.. 我地一早就見左對方喇..

真係好想學校會有旅行呀.. 觀課個 d .. 等我地呢 d 媽媽知道下佢地學校 d 野.. 多 d 野同佢傾嘛..


子爵府

積分: 10559


1068#
發表於 08-4-29 15:04 |只看該作者
旅行..好似上學期有一次...


別墅

積分: 676


1069#
發表於 08-4-29 16:01 |只看該作者
上星期問過Ms CC, 會於放暑假前有一次旅行,仲攪緊未落實.


等待驗證會員

積分: 935


1070#
發表於 08-4-29 16:14 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-4-29 16:01 發表
上星期問過Ms CC, 會於放暑假前有一次旅行,仲攪緊未落實.


係.. 就好喇.. 近近地去黃金海岸 / 咖啡灣 / 龍鼓 x 都 ok 喇...


大宅

積分: 1421


1071#
發表於 08-4-29 18:47 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-4-29 14:55 發表


就係無喇.. .如果唔係.. 我地一早就見左對方喇..

真係好想學校會有旅行呀.. 觀課個 d .. 等我地呢 d 媽媽知道下佢地學校 d 野.. 多 d 野同佢傾嘛..

咁又係..咁又係....


別墅

積分: 676


1072#
發表於 08-4-30 09:55 |只看該作者
Jeffrey e兩日都冇返學,病咗 - 腸胃炎,攪到我都好擔心!


男爵府

積分: 9664

醒目開學勳章


1073#
發表於 08-4-30 10:17 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-4-29 16:14 發表


係.. 就好喇.. 近近地去黃金海岸 / 咖啡灣 / 龍鼓 x 都 ok 喇...



學校旅行去d地方好鬼健康架
上學期去上水唔知咩農莊到親親小黃牛
去餵下d小動物咁囉


子爵府

積分: 10559


1074#
發表於 08-4-30 10:27 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-4-30 09:55 發表
Jeffrey e兩日都冇返學,病咗 - 腸胃炎,攪到我都好擔心!


Jeffrey真係無返學呀...Cherry有同我講...我以為佢亂講...aiya...take care!!

食錯野呀??


等待驗證會員

積分: 935


1075#
發表於 08-4-30 11:20 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-4-30 10:27 發表


Jeffrey真係無返學呀...Cherry有同我講...我以為佢亂講...aiya...take care!!

食錯野呀??


樂樂又係話 Jeffrey 無返學.. 我又係以為佢玩我..
Jeffrey 無事呀.. 天氣又熱又涼.. 真係要小心呀..


大宅

積分: 1421


1076#
發表於 08-4-30 11:32 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-4-30 09:55 發表
Jeffrey e兩日都冇返學,病咗 - 腸胃炎,攪到我都好擔心!

jeffrey.....ee祝你快d好番la....


別墅

積分: 676


1077#
發表於 08-4-30 12:12 |只看該作者
多謝各同學仔的關心,Jeffrey好多了.

我諗住比Jeffrey係屋企take a rest, Friday or Mon 先比佢返學啦.


等待驗證會員

積分: 935


1078#
發表於 08-5-2 10:23 |只看該作者
各位..
我昨天同阿 B 傾計問佢係學校食咩茶點呀..
阿 B 答我的.. 我真係想問一問係唔係真

佢答我有 cake, 餅餅, 面包, 朱古力(?... 下.. 有朱古力食)... 重有麵麵 (我問佢用咩食麵麵, 阿 B 答我用义)

之後問佢有咩飲.. 佢答我.. 朱古力, 橙汁, 水..
問佢飲幾多.. 佢答我一啖..


子爵府

積分: 10559


1079#
發表於 08-5-2 13:26 |只看該作者
Cherry都係話食cake, 餅餅, 面包, 麵麵...飲 橙汁, 水, milk, 我差唔多日日都問佢架...姐姐話佢有有講得啱...有時講得唔啱...


等待驗證會員

積分: 935


1080#
發表於 08-5-6 12:42 |只看該作者
各位.. 好多日都無報告喇..
最近學校情況點呀..
昨天阿 b 識唱..
"排排坐. 食生果 "
之後就無喇....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo