跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1061#
發表於 08-3-3 15:28 |只看該作者
未收到...e-mail subject / file名係?????
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 15:04 發表
姐妹們, 唔知邊位部腦中左毒, 將個 file send 嚟 send 去,
大家小心唔好開


侯爵府

積分: 20954


1062#
發表於 08-3-3 15:33 |只看該作者
經 msn 送出, 係個 zip file, 小心呀.

原文章由 karencircle 於 08-3-3 15:28 發表
未收到...e-mail subject / file名係?????


水晶宮

積分: 54392


1063#
發表於 08-3-3 15:50 |只看該作者
我就係見到我地71姊妹send 過lai..我收左tim ka...跟手我同事就話收到我send 比佢ar...果個同事又跟手send 比另外一個同事...

唉..c la 我仲嘗試開tim...不過開吾到ar...只知係壓縮檔lai ...點算ar...係米即係中左毒ar


原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 15:04 發表
姐妹們, 唔知邊位部腦中左毒, 將個 file send 嚟 send 去,
大家小心唔好開

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-3 15:51 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


1064#
發表於 08-3-3 16:00 |只看該作者
好彩剛剛睇到你個message跟著唔夠兩分鐘就收到油媽跟著就wensi
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 15:33 發表
經 msn 送出, 係個 zip file, 小心呀.


伯爵府

積分: 17542


1065#
發表於 08-3-3 16:00 |只看該作者
run下norton
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 15:50 發表
我就係見到我地71姊妹send 過lai..我收左tim ka...跟手我同事就話收到我send 比佢ar...果個同事又跟手send 比另外一個同事...

唉..c la 我仲嘗試開tim...不過開吾到ar...只知係壓縮檔lai ...點算ar...係米即 ...


侯爵府

積分: 20954


1066#
發表於 08-3-3 16:01 |只看該作者
油媽 >> 妳開過呀 ... 試下搵 i.t. check 下部機,
要剷左個 file 穩陣 d 呀, 最怕影響到公司個 server.


伯爵府

積分: 17559


1067#
發表於 08-3-3 16:06 |只看該作者
收到我photo 22 zip file , Don't open!中毒!


伯爵府

積分: 17542


1068#
發表於 08-3-3 16:14 |只看該作者
ok...前後你send左兩次來
原文章由 wensi 於 08-3-3 16:06 發表
收到我photo 22 zip file , Don't open!中毒!


水晶宮

積分: 54392


1069#
發表於 08-3-3 16:16 |只看該作者
個file 開吾到ka...而it 人叫我做左手動nod32掃瞄...
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 16:01 發表
油媽 >> 妳開過呀 ... 試下搵 i.t. check 下部機,
要剷左個 file 穩陣 d 呀, 最怕影響到公司個 server.


水晶宮

積分: 54392


1070#
發表於 08-3-3 16:17 |只看該作者
oh..my god
原文章由 karencircle 於 08-3-3 16:00 發表
好彩剛剛睇到你個message跟著唔夠兩分鐘就收到油媽跟著就wensi


伯爵府

積分: 17559


1071#
發表於 08-3-3 16:20 |只看該作者
原文章由 karencircle 於 08-3-3 16:14 發表
ok...前後你send左兩次來


我一download 係甘forward 出去,又有人forward 返來,我以為油媽比相我! Sorry!

[ 本文章最後由 wensi 於 08-3-3 16:26 編輯 ]


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1072#
發表於 08-3-3 16:23 |只看該作者
我都收到.
最先收 包媽, 然後油媽 + wensi.
不過我覺得佢地冇理由打英文俾我叫我開 file. 所以即時 delete 咗


原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 15:04 發表
姐妹們, 唔知邊位部腦中左毒, 將個 file send 嚟 send 去,
大家小心唔好開


水晶宮

積分: 54392


1073#
發表於 08-3-3 16:24 |只看該作者
我夠以為丁丁send 比我ar...無防範...點知

但我無forward 出去ka ...係自動send 出去,...真煩

原文章由 wensi 於 08-3-3 16:20 發表


我一download 係甘forword 出去,又有人forword 返來,我以為油媽比相我! Sorry!

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-3 16:25 編輯 ]


伯爵府

積分: 17559


1074#
發表於 08-3-3 16:25 |只看該作者
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:24 發表
我夠以為丁丁send 比我ar...無防範...點知



dele 左 should be ok


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1075#
發表於 08-3-3 16:26 |只看該作者
我 send 俾妳既咩 我從來冇開過個 file 喎 ?-(


原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:24 發表
我夠以為丁丁send 比我ar...無防範...點知

但我無forward 出去ka ...係自動send 出去,...真煩


水晶宮

積分: 54392


1076#
發表於 08-3-3 16:27 |只看該作者
我就係見你個名ar...所以至收咋

你好叻ar...甘細心...



原文章由 tingchichi 於 08-3-3 16:23 發表
我都收到.
最先收 包媽, 然後油媽 + wensi.
不過我覺得佢地冇理由打英文俾我叫我開 file. 所以即時 delete 咗


水晶宮

積分: 54392


1077#
發表於 08-3-3 16:28 |只看該作者
我記得好似你果名...吾通係包媽?-( ...sorry ar
原文章由 tingchichi 於 08-3-3 16:26 發表
我 send 俾妳既咩 我從來冇開過個 file 喎 ?-(


伯爵府

積分: 17559


1078#
發表於 08-3-3 16:29 |只看該作者
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:27 發表
我就係見你個名ar...所以至收咋

你好叻ar...甘細心...


可能同一時間好多人中蕉


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1079#
發表於 08-3-3 16:30 |只看該作者
奇怪 ?-(
我剛剛問過哂我公司 d 同事, 冇人收過我 send 出去個 file 喎

原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:27 發表
我就係見你個名ar...所以至收咋

你好叻ar...甘細心...


伯爵府

積分: 17559


1080#
發表於 08-3-3 16:30 |只看該作者
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:28 發表
我記得好似你果名...吾通係包媽?-( ...sorry ar


who is carmen?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo