立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17542
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 15:04 發表 姐妹們, 唔知邊位部腦中左毒, 將個 file send 嚟 send 去, 大家小心唔好開
侯爵府
積分: 20954
原文章由 karencircle 於 08-3-3 15:28 發表 未收到...e-mail subject / file名係?????
水晶宮
積分: 54392
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 15:33 發表 經 msn 送出, 係個 zip file, 小心呀.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 15:50 發表 我就係見到我地71姊妹send 過lai..我收左tim ka...跟手我同事就話收到我send 比佢ar...果個同事又跟手send 比另外一個同事... 唉..c la 我仲嘗試開tim...不過開吾到ar...只知係壓縮檔lai ...點算ar...係米即 ...
積分: 17559
原文章由 wensi 於 08-3-3 16:06 發表 收到我photo 22 zip file , Don't open!中毒!
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 16:01 發表 油媽 >> 妳開過呀 ... 試下搵 i.t. check 下部機, 要剷左個 file 穩陣 d 呀, 最怕影響到公司個 server.
原文章由 karencircle 於 08-3-3 16:00 發表 好彩剛剛睇到你個message跟著唔夠兩分鐘就收到油媽跟著就wensi
原文章由 karencircle 於 08-3-3 16:14 發表 ok...前後你send左兩次來
男爵府
積分: 7989
原文章由 wensi 於 08-3-3 16:20 發表 我一download 係甘forword 出去,又有人forword 返來,我以為油媽比相我! Sorry!
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:24 發表 我夠以為丁丁send 比我ar...無防範...點知
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:24 發表 我夠以為丁丁send 比我ar...無防範...點知 但我無forward 出去ka ...係自動send 出去,...真煩
原文章由 tingchichi 於 08-3-3 16:23 發表 我都收到. 最先收 包媽, 然後油媽 + wensi. 不過我覺得佢地冇理由打英文俾我叫我開 file. 所以即時 delete 咗
原文章由 tingchichi 於 08-3-3 16:26 發表 我 send 俾妳既咩 我從來冇開過個 file 喎 ?-(
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:27 發表 我就係見你個名ar...所以至收咋 你好叻ar...甘細心...
原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 16:28 發表 我記得好似你果名...吾通係包媽?-( ...sorry ar
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy