母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12911


1061#
發表於 08-5-17 11:27 |只看該作者
大家好~~好耐無浦頭
想請教有2個小朋友ge過來人
我唔太肯定,只知遲咗,太早又check唔到(當年Glenda都係,所以大家明我咩情況就得啦,怕小氣呢,hehehe)
我係一個好易有morning sickness ge人

而最大問題,我無咩奶,點解會咁快?
會幾時無晒?
亞女好似知道D野咁,最近情緒好反覆,又勁痴身
但我又好多家務,又要煮2餐,變得除俾佢食奶,就無心力同佢玩

唉~~可以點呀?


子爵府

積分: 12911


1062#
發表於 08-5-17 11:49 |只看該作者
del.............................


大宅

積分: 4784


1063#
發表於 08-5-17 15:45 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-5-17 08:08 發表
我都想 "慎慎". 妹妹近一個月飲奶好曳, 之前一日飲 6 餐, 每餐飲 5 安, 點知最近一個月唔知做咩, 好多時見到我哋一圍紗巾就好抗拒, 俾支奶佢點都唔肯飲. 試過佢唔飲, 拖吓拖吓個幾兩個鐘, 先飲得1-2安, 支奶拖太耐 ...


彥琳食咗糊仔後都食少咗奶, 興趣亦減低咗, 以往全日食6餐, 埋身食到10分鐘. 宜家通常全日食5餐(連糊仔), 埋身食4分鐘, 有時夠膽2分鐘, 都唔知佢有冇食到咖!!片片又濕少咗!!所以有時週未日3點嗰餐都叫姐姐比樽佢食, 起碼都見到食咗6安呀.

[ 本文章最後由 Cyntoby 於 08-5-17 15:52 編輯 ]


大宅

積分: 4784


1064#
發表於 08-5-17 16:08 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-5-16 19:27 發表
嘩!!! 一個星期返 4 日, 放 3 日. 老友, 妳都好爽吓 bor.

我自己就好抗拒坐學行車, 事關聽健康院 d 姑娘講, 佢哋話學行車利多於弊. 一嚟對 bb 雙腳發展唔好, 二嚟 bb 大大吓有機會失重心反車, 三嚟坐學行車唔見得對學行有幫助. 反而依家興學步車, 我會 buy 依一套.


我宜家嘅"爽"係我只放7個星期產假換番黎咖, 妳地個個放成3個月產期有多仲爽啦!!!!!

我上網 search 過學步車同學行車一樣咖喎, 同埋我唔係好明妳講乜鬼喎?????

心大心細......宜家出吉吉島吸吸啦, 睇下點啦!!!!好似 17-20 號有減價呀!!!!!!

[ 本文章最後由 Cyntoby 於 08-5-17 16:13 編輯 ]


大宅

積分: 4784


1065#
發表於 08-5-17 16:14 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-5-17 10:24 發表
豆姐隻腳本來好得7788, 星期三已經唔駛再睇跌打, 點知星期四返學又整傷o左, 再去睇o左兩日(婆婆去), 依家我要同佢去睇. 又要趕返黎去泰拳, 閃喇.


咁唔小心呀!!!!!! 豆姐!!!!!!


大宅

積分: 4784


1066#
發表於 08-5-17 16:17 |只看該作者
原文章由 basilmama 於 08-5-17 11:27 發表
大家好~~好耐無浦頭
想請教有2個小朋友ge過來人
我唔太肯定,只知遲咗,太早又check唔到(當年Glenda都係,所以大家明我咩情況就得啦,怕小氣呢,hehehe)
我係一個好易有morning sickness ge人

而最大問題,我無咩奶,點解會咁快?
會幾時無晒?
亞女好似知道D野咁,最近情緒好反覆,又勁痴身
但我又好多家務,又要煮2餐,變得除俾佢食奶,就無心力同佢玩

唉~~可以點呀?

...


係會好攰咖, 不過d奶嘅味都慢慢唔同咖啦, 佢地會無咁 like 咖, 琛彥都在有咗彥琳個多月, 就唔再食 lu.

take care sister!!!!!!


男爵府

積分: 6628


1067#
發表於 08-5-17 17:58 |只看該作者
basilmama,

真係好耐唔見你喎! 我雖然有兩個小朋友, 但相隔好遠, 而且第一個唔係人奶b, 所以sorry, 比唔到意見你, 可能要等星期一o的大中小蛇(hayes ma, bbpooh, tingfai)返工先喇! :p

原文章由 basilmama 於 08-5-17 11:27 發表
大家好~~好耐無浦頭
想請教有2個小朋友ge過來人
我唔太肯定,只知遲咗,太早又check唔到(當年Glenda都係,所以大家明我咩情況就得啦,怕小氣呢,hehehe)
我係一個好易有morning sickness ge人

而最大問題,我無咩奶,點解會咁快?
...


男爵府

積分: 6033


1068#
發表於 08-5-17 18:23 |只看該作者
hehe 唔好意思, 個腦同對手唔協調, 所以打錯咗字 其實我係想講 弊多於利.

唔係 bor, 學步車係用雙手推果 d, 好似下面果 d 咁 ar, 妳會唔會攪錯咗.



不過講真, 我自己其實都唔係好 like, 可能係我杞人 la, 我成日都好驚 d bb 推推吓跟唔多架車就扑低. 我成日都諗, 以前我哋細過咩都無o架 la, 咁咪又識行. 如果佢哋真係想行, 自自然會扶住 d 櫃行.

原文章由 Cyntoby 於 08-5-17 16:08 發表


我宜家嘅"爽"係我只放7個星期產假換番黎咖, 妳地個個放成3個月產期有多仲爽啦!!!!!

我上網 search 過學步車同學行車一樣咖喎, 同埋我唔係好明妳講乜鬼喎?????

心大心細......宜家出吉吉島吸吸啦, 睇下點啦!!!!好 ...


男爵府

積分: 6033


1069#
發表於 08-5-17 18:26 |只看該作者
見到妳咁講, 我都安心少少. 不過有時真係好羡慕妳哋 d bb 咁刷得. 可能因為妹妹真係好細粒 la, 所以我真係好想好想佢可以飲多奶, 快 d 大.

原文章由 Cyntoby 於 08-5-17 15:45 發表


彥琳食咗糊仔後都食少咗奶, 興趣亦減低咗, 以往全日食6餐, 埋身食到10分鐘. 宜家通常全日食5餐(連糊仔), 埋身食4分鐘, 有時夠膽2分鐘, 都唔知佢有冇食到咖!!片片又濕少咗!!所以有時週未日3點嗰餐都叫姐姐比樽佢食 ...


男爵府

積分: 6033


1070#
發表於 08-5-17 18:33 |只看該作者
咁耐浦頭, 一嚟再嚇我哋一驚, 靜雞雞恭喜妳先 我雖然最早生 (皆因妹妹偷步 ), 但因為晴晴一早就介咗人奶, 所以完全無經驗可以同妳分享. 唯一可以話妳知, 湊住一個, 再陀住一個, 真係好辛苦, 不過當妳見倒佢哋兩個一齊時好開心, 咁妳咩辛苦都值得. 有時間 gathering 時就出吓嚟 la, 好掛住 glenda 豬隻豬脾 ar.

原文章由 basilmama 於 08-5-17 11:27 發表
大家好~~好耐無浦頭
想請教有2個小朋友ge過來人
我唔太肯定,只知遲咗,太早又check唔到(當年Glenda都係,所以大家明我咩情況就得啦,怕小氣呢,hehehe)
我係一個好易有morning sickness ge人

而最大問題,我無咩奶,點解會咁快?
...


男爵府

積分: 6033


1071#
發表於 08-5-17 18:37 |只看該作者
豆姐,

妳小心 d la, 妳大個女o架 la, 等隻腳好番先玩, 如果唔係就手尾長o架 la.


原文章由 Hellocandy 於 08-5-17 10:24 發表
豆姐隻腳本來好得7788, 星期三已經唔駛再睇跌打, 點知星期四返學又整傷o左, 再去睇o左兩日(婆婆去), 依家我要同佢去睇. 又要趕返黎去泰拳, 閃喇.


子爵府

積分: 12911


1072#
發表於 08-5-17 18:45 |只看該作者
多謝幾位,唔知 會唔會只係遲到....
我都想出呀,但好遠喔,Glenda返左學之後就出街成日要抱,
好似前1星期先因為抱住佢落樓,差錯腳拗柴,托返正個腳較啦,但因為唔可飲藥,仲有痛&少少腫,不過行路就無問題!
今時不同往日啦,而家Glenda得塊面見得吓人,出街仲有人問我佢2歲未,其實佢都有88cm 28lbsmouth:


男爵府

積分: 6628


1073#
發表於 08-5-17 18:47 |只看該作者
o的細路係咁o架啦!

今日放豆爸出去玩, 我同豆姐兩個食飯only, 諗住坐免費車去西頁食車仔麵

原文章由 nan_nan 於 08-5-17 18:37 發表
豆姐,

妳小心 d la, 妳大個女o架 la, 等隻腳好番先玩, 如果唔係就手尾長o架 la.


男爵府

積分: 6628


1074#
發表於 08-5-17 18:50 |只看該作者
豆豆都係89cm 29lbs

原文章由 basilmama 於 08-5-17 18:45 發表
多謝幾位,唔知 會唔會只係遲到....
我都想出呀,但好遠喔,Glenda返左學之後就出街成日要抱,
好似前1星期先因為抱住佢落樓,差錯腳拗柴,托返正個腳較啦,但因為唔可飲藥,仲有痛&少少腫,不過行路就無問題!
今時不同往日啦,而家 ...


大宅

積分: 4784


1075#
發表於 08-5-17 23:15 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-5-17 18:50 發表
豆豆都係89cm 29lbs


琛彥大過妳地d B 一大"析", 都係88 cm, 26lbs (連衫連片), 真失禮!!!!!

足哂3歲.....d 人都問我"佢有冇歲幾"咖, 仲話歲幾行得咁叻同講咁多嘢喎, 歲幾咁細就推佢番學?????好似我好冇人性咁!!!!


大宅

積分: 4784


1076#
發表於 08-5-17 23:39 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-5-17 18:23 發表
hehe 唔好意思, 個腦同對手唔協調, 所以打錯咗字 其實我係想講 弊多於利.

唔係 bor, 學步車係用雙手推果 d, 好似下面果 d 咁 ar, 妳會唔會攪錯咗.



不過講真, 我自己其實都唔係好 like, 可能係我杞人 la, 我成日都好驚 d bb 推推吓跟唔多架車就扑低. 我成日都諗, 以前我哋細過咩都無o架 la, 咁咪又識行. 如果佢哋真係想行, 自自然會扶住 d 櫃行.


我屋企都有呢類車:~~



但呢d車話要9個月以上先玩得咖, 妳話齋驚佢地企未定就向前 PK 啦!!!!

不過上網 search 呢d都係叫學步車咖:~~


男爵府

積分: 8470


1077#
發表於 08-5-18 00:35 |只看該作者
basilmama,

你真係好耐無蒲頭喎, 一黎就比驚喜我哋

萬事要小心呀, 仲拗柴添! 好耐無見過 glenda 豬咯, 下次 gathering 希望可以見到你哋.

我未有第二個, 比唔到意見你, 等啲大蛇星期一比啲資料你啦.


男爵府

積分: 8470


1078#
發表於 08-5-18 00:38 |只看該作者
老 cyn,

我唔係幾贊成用學行車 (成個坐係度唔係推住行果種), 因為我成日覺得我係學行車既受害者. 我腳板好彎, 同扁平足剛剛相反, 行路對腳好易攰. 我細個都成日坐學行車, 聽講因為用學行車會多用腳尖行路, 腳板會特別彎, 好似我咁.


男爵府

積分: 8470


1079#
發表於 08-5-18 00:39 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-17 23:15 發表


琛彥大過妳地d B 一大"析", 都係88 cm, 26lbs (連衫連片), 真失禮!!!!!

足哂3歲.....d 人都問我"佢有冇歲幾"咖, 仲話歲幾行得咁叻同講咁多嘢喎, 歲幾咁細就推佢番學?????好似我好冇人性咁!!!! ...


你哋點樣度佢有幾多 cm? 我叫佢企又企唔定, 企得定又企唔直.


男爵府

積分: 6628


1080#
發表於 08-5-18 01:17 |只看該作者
我地就有塊貼上牆果o的呎, 豆姐細個用到依家, 叫豆豆企埋去度, 佢好定喎, 可能見到家姐度先, 佢就跟住, 你試下你/子進爸扮度高, 跟住輪到佢度, 睇下work唔work?

原文章由 fsy 於 08-5-18 00:39 發表


你哋點樣度佢有幾多 cm? 我叫佢企又企唔定, 企得定又企唔直.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo