原文章由 nan_nan 於 08-5-17 08:08 發表
我都想 "慎慎". 妹妹近一個月飲奶好曳, 之前一日飲 6 餐, 每餐飲 5 安, 點知最近一個月唔知做咩, 好多時見到我哋一圍紗巾就好抗拒, 俾支奶佢點都唔肯飲. 試過佢唔飲, 拖吓拖吓個幾兩個鐘, 先飲得1-2安, 支奶拖太耐 ...
原文章由 nan_nan 於 08-5-16 19:27 發表
嘩!!! 一個星期返 4 日, 放 3 日. 老友, 妳都好爽吓 bor.
我自己就好抗拒坐學行車, 事關聽健康院 d 姑娘講, 佢哋話學行車利多於弊. 一嚟對 bb 雙腳發展唔好, 二嚟 bb 大大吓有機會失重心反車, 三嚟坐學行車唔見得對學行有幫助. 反而依家興學步車, 我會 buy 依一套.
原文章由 basilmama 於 08-5-17 11:27 發表
大家好~~好耐無浦頭
想請教有2個小朋友ge過來人
我唔太肯定,只知遲咗,太早又check唔到(當年Glenda都係,所以大家明我咩情況就得啦,怕小氣呢,hehehe)
我係一個好易有morning sickness ge人
而最大問題,我無咩奶,點解會咁快?
會幾時無晒?
亞女好似知道D野咁,最近情緒好反覆,又勁痴身
但我又好多家務,又要煮2餐,變得除俾佢食奶,就無心力同佢玩
唉~~可以點呀?
...
唔好意思, 個腦同對手唔協調, 所以打錯咗字
其實我係想講 弊多於利.
我雖然最早生 (皆因妹妹偷步
), 但因為晴晴一早就介咗人奶, 所以完全無經驗可以同妳分享. 唯一可以話妳知, 湊住一個, 再陀住一個, 真係好辛苦, 不過當妳見倒佢哋兩個一齊時好開心, 咁妳咩辛苦都值得. 有時間 gathering 時就出吓嚟 la, 好掛住 glenda 豬隻豬脾 ar.原文章由 nan_nan 於 08-5-17 18:23 發表
hehe唔好意思, 個腦同對手唔協調, 所以打錯咗字
其實我係想講 弊多於利.
唔係 bor, 學步車係用雙手推果 d, 好似下面果 d 咁 ar, 妳會唔會攪錯咗.
不過講真, 我自己其實都唔係好 like, 可能係我杞人 la, 我成日都好驚 d bb 推推吓跟唔多架車就扑低. 我成日都諗, 以前我哋細過咩都無o架 la, 咁咪又識行. 如果佢哋真係想行, 自自然會扶住 d 櫃行.
