自由報料

跳至

首頁

尾頁
   472


王國會長

積分: 28217

王國會長


1061#
發表於 15-3-6 23:26 |只看該作者
samwongsports 發表於 15-3-6 23:04

用個tracking number 去dhl 就可以check 了

http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do?lang=en


伯爵府

積分: 19166


1062#
發表於 15-3-7 00:32 |只看該作者
我買嗰陣好似係最後一部


大宅

積分: 3245


1063#
發表於 15-3-7 11:06 |只看該作者
請問一下寄黎既紙箱有幾大?我咁岩有人去德國,打算自己帶番黎,想知有幾大盒,難唔難拎。

唔該晒!


王國會長

積分: 28217

王國會長


1064#
發表於 15-3-7 12:46 |只看該作者
iris0914hk 發表於 15-3-7 11:06
請問一下寄黎既紙箱有幾大?我咁岩有人去德國,打算自己帶番黎,想知有幾大盒,難唔難拎。

唔該晒! ...
淨機或者好D, 如果連埋kit 好大盒下喎.


大宅

積分: 3245


1065#
發表於 15-3-7 12:53 |只看該作者
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

謝謝!咁套kit放入喼,部機成盒寄倉呢?淨機個盒有幾大呀?定係拆散晒唔要紙箱全部放喼呢?28寸喼唔知放唔放到條長管?


大宅

積分: 1100


1066#
發表於 15-3-7 13:10 |只看該作者

回覆:Amazon 買DYSON dc62 13.2.2015 UPDATE

你自己係德國帶番嚟要俾VAT




大宅

積分: 3245


1067#
發表於 15-3-7 13:14 |只看該作者
回覆 wclam268 的帖子

我睇左amazon de話可以離境時照做退稅架,我諗住係Amazon買然後ship去酒店,通知amazon走時辦退稅就得,佢會提供相關文件用黎搞手續。


大宅

積分: 1100


1068#
發表於 15-3-7 14:14 |只看該作者

回覆:Amazon 買DYSON dc62 13.2.2015 UPDATE

歐元匯率跌到得8.4咋😭😭




複式洋房

積分: 191


1069#
發表於 15-3-7 17:44 |只看該作者
回覆 iris0914hk 的帖子

我都有咁諗,但係怕件貨寄遲左,又怕D手續麻煩


複式洋房

積分: 191


1070#
發表於 15-3-7 17:53 |只看該作者
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

我果件仲係德國排隊等上機黎香港....27/2下單


大宅

積分: 3245


1071#
發表於 15-3-7 18:13 |只看該作者
回覆 mok991429 的帖子

今日買,寄法蘭克福唔駛好多日掛?一個星期咩都到啦。驚既咪加錢寄morning express, 有人去德國都唔自己帶番黎,好似好笨。一來可以試機,二來慳運費,三來可以退稅。


王國會長

積分: 28217

王國會長


1072#
發表於 15-3-7 21:42 |只看該作者
iris0914hk 發表於 15-3-7 18:13
回覆 mok991429 的帖子

今日買,寄法蘭克福唔駛好多日掛?一個星期咩都到啦。驚既咪加錢寄morning express ...
退稅就郵寄都有, 主要都係慳運費, 但也要看是誰攞番黎, 我就唔會要朋友攞了.


大宅

積分: 3245


1073#
發表於 15-3-7 23:16 |只看該作者
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

拎果個係C6, 我話Amazon寄番黎架,佢話咪即係叫我比多d錢,咁不如自己抬,嘻嘻!


王國會長

積分: 28217

王國會長


1074#
發表於 15-3-8 09:48 |只看該作者

引用:回覆 瑩瑩老豆 的帖子拎果個係C6, 我話Amaz

原帖由 iris0914hk 於 15-03-07 發表
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

拎果個係C6, 我話Amazon寄番黎架,佢話咪即係叫我比多d錢,咁不如自己抬,嘻嘻! ...
咁就唔駛客氣,一於人肉速遞


大宅

積分: 1448


1075#
發表於 15-3-8 14:31 |只看該作者

回覆:Amazon 買DYSON dc62 13.2 ...

琴日收到3月1上Amazon de買既DC62+mattress頭+硬毛頭 ,正!
阿囝頭先食野整到梳化係曬麵包碎,用Dyson一就搞掂,正正正




公爵府

積分: 27965

畀面勳章


1076#
發表於 15-3-8 15:30 |只看該作者
本帖最後由 kirstyau 於 15-3-8 15:51 編輯

AMAZON DE
DC62 EUR 312,99 (最後比錢時會減到, EUR 263,02)
http://www.amazon.de/gp/offer-li ... on+62&condition=new

今日又減左

匯率又新低 8.4111咋, 信用咭貴多2-3%

計埋運費 EUR 312.7 X 8.4111 X 1.02= HK$2682.75399, 即唔洗HK$2700有部


大宅

積分: 4785


1077#
發表於 15-3-8 17:42 |只看該作者

回覆:瑩瑩老豆 的帖子

你買紫色310eur咪平Amazon同款平好多?


大宅

積分: 2357

陪月勳章


1078#
發表於 15-3-8 22:46 |只看該作者
想問下如要吸床褥塵蟎,應該用DC62 /63 ?
係咪要配過個頭?謝謝!


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


1079#
發表於 15-3-8 23:02 |只看該作者

回覆:janice_hahahehe 的帖子

Post #1 有單買吸床頭 或 買allergy kit 都有吸床頭


複式洋房

積分: 263


1080#
發表於 15-3-9 11:01 |只看該作者
本帖最後由 vincentysh 於 15-3-9 11:34 編輯

Dyson DC59 Animal 現在係美國都減左價 連運費 同係歐洲 Amazon 差不多,
但多個頭用. mini-motorized tool. (呢個單買都hk$400)



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo