跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5465


1061#
發表於 09-8-6 17:30 |只看該作者
我哋N2依然係許老師, 另一個我就唔知喇, 希希話自己係小白兔組喎.

[

quote]原帖由 klam 於 09-8-6 00:50 發表

老師話佢地有小朋友轉左校, 有D就重讀N1....今年N2得22個小朋友....
你地N3呢?知道邊個老師未呀? [/quote]


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1062#
發表於 09-8-6 18:06 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-8-6 17:30 發表
我哋N2依然係許老師, 另一個我就唔知喇, 希希話自己係小白兔組喎.


係舊年N3嘅黎老師
            


大宅

積分: 1455


1063#
發表於 09-8-7 12:58 |只看該作者
尋日朝早,搭小巴, 見到希希爺爺抱住希希,
响差館對面7-11呀....


大宅

積分: 1455


1064#
發表於 09-8-7 13:03 |只看該作者
公司部電腦壞左2個禮拜喇,.....
而家只有趁lunch, 走去人地個位上網.....好慘呀~


大宅

積分: 1455


1065#
發表於 09-8-7 13:08 |只看該作者
許老師話12係"小豬組", 但12話自己吾係..?

原帖由 cl76215 於 09-8-6 17:30 發表
我哋N2依然係許老師, 另一個我就唔知喇, 希希話自己係小白兔組喎.

[

quote]原帖由 klam 於 09-8-6 00:50 發表

老師話佢地有小朋友轉左校, 有D就重讀N1.... ...


男爵府

積分: 5465


1066#
發表於 09-8-7 13:26 |只看該作者
係呢! 早排咁返吓停吓, 佢都無哂紀律, 同埋依排我又同佢夜左瞓, 瞓得8個鐘唔夠, 攪到朝早都濛濛吓咁要62抱.

尋日好D喇, 我放工返嚟同我講自己行返學唔洗爺爺抱. 應該慢慢正常返. 依排勁鐘意著拖鞋, 連返學都話要著, 攪到要返到學校先著襪, 係62先咁就哂佢, 真係無辦法, 又唔知寵佢變成害佢....

原帖由 klam 於 09-8-7 12:58 發表
尋日朝早,搭小巴, 見到希希爺爺抱住希希,
响差館對面7-11呀....


大宅

積分: 1455


1067#
發表於 09-8-7 13:40 |只看該作者
我以為, 係你送希希去爺爺到,
爺爺抱起希希同你byebye咋~

12都係好夜瞓, 成11點先入房...朝早又吾願起身吾願返學...


原帖由 cl76215 於 09-8-7 13:26 發表
係呢! 早排咁返吓停吓, 佢都無哂紀律, 同埋依排我又同佢夜左瞓, 瞓得8個鐘唔夠, 攪到朝早都濛濛吓咁要62抱.

尋日好D喇, 我放工返嚟同我講自己行返學唔洗爺爺抱. 應該慢慢正常返. 依排勁鐘意著拖鞋, 連返學都話要著 ...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1068#
發表於 09-8-7 18:09 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-8-7 13:03 發表
公司部電腦壞左2個禮拜喇,.....
而家只有趁lunch, 走去人地個位上網.....好慘呀~


無電腦即係叫你唔使做嘢咋喎
            


大宅

積分: 1455


1069#
發表於 09-8-7 18:34 |只看該作者
我都想呀....
係要搬D野去人地個位做呢~

原帖由 小倩 於 09-8-7 18:09 發表


無電腦即係叫你唔使做嘢咋喎

[ 本帖最後由 klam 於 09-8-7 18:36 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


1070#
發表於 09-8-8 18:32 |只看該作者
我完全明白幾咁唔方便, 我早排過左一個月咁嘅生活.

原帖由 klam 於 09-8-7 18:34 發表
我都想呀....
係要搬D野去人地個位做呢~


男爵府

積分: 5465


1071#
發表於 09-8-8 18:42 |只看該作者

回覆 2# klam 的文章

今日家長日同許老師傾到過左龍, 出到嚟先知傾左35分鐘, 真係唔好意思阻住下一位..

跟住見到n1小朋友返學, 有幾個喊到攬住媽媽唔肯放要老師梗硬抱走, 諗起上年希希又係咁, 覺得好笑又有d感觸!


男爵府

積分: 7703


1072#
發表於 09-8-8 23:44 |只看該作者
35分鐘, 好好啦.. 舊年我好似講左45分鐘有多..
原帖由 cl76215 於 09-8-8 18:42 發表
今日家長日同許老師傾到過左龍, 出到嚟先知傾左35分鐘, 真係唔好意思阻住下一位..

跟住見到n1小朋友返學, 有幾個喊到攬住媽媽唔肯放要老師梗硬抱走, 諗起上年希希又係咁, 覺得好笑又有d感觸! ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


1073#
發表於 09-8-9 17:50 |只看該作者
仲以為得我係問題媽咪, 果然一山還有一山高...

原帖由 tantaub 於 09-8-8 23:44 發表
35分鐘, 好好啦.. 舊年我好似講左45分鐘有多..


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1074#
發表於 09-8-9 20:38 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-8-9 17:50 發表
仲以為得我係問題媽咪, 果然一山還有一山高...



我舊年1個鐘
            


大宅

積分: 1455


1075#
發表於 09-8-11 09:06 |只看該作者

部電腦要最快星期四先知, 幾時可以修理好拎返唻!~

:;pppp: ......就唻一個月啦~



原帖由 klam 於 09-8-7 13:03 發表
公司部電腦壞左2個禮拜喇,.....


大宅

積分: 1455


1076#
發表於 09-8-11 09:08 |只看該作者
知吾知尋日份聖經班功課幾時交呀?
今日/下星期?


男爵府

積分: 7703


1077#
發表於 09-8-11 09:24 |只看該作者
聖經班功課我通常即晚做完放返入書包..如無記錯, 好似每日都有一張, 做完會係個folder 度貼一張貼紙仔鼓勵(舊年成8月都係聖經月,今年得一個week, sat已係畢業聚會)

原帖由 klam 於 09-8-11 09:08 發表
知吾知尋日份聖經班功課幾時交呀?
今日/下星期?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1078#
發表於 09-8-11 12:56 |只看該作者
原帖由 tantaub 於 09-8-11 09:24 發表
聖經班功課我通常即晚做完放返入書包..如無記錯, 好似每日都有一張, 做完會係個folder 度貼一張貼紙仔鼓勵(舊年成8月都係聖經月,今年得一個week, sat已係畢業聚會)

...


唔係喎, 年年都係得一星期經周之嘛
月尾仲有一次嬉水日, 唔知今年會唔會因為h1n1而取消啦
            


男爵府

積分: 5465


1079#
發表於 09-8-11 13:42 |只看該作者
乜一日一張工作紙架! 仲懶懶閒諗住得閒先做..


原帖由 tantaub 於 09-8-11 09:24 發表
聖經班功課我通常即晚做完放返入書包..如無記錯, 好似每日都有一張, 做完會係個folder 度貼一張貼紙仔鼓勵(舊年成8月都係聖經月,今年得一個week, sat已係畢業聚會)

...


男爵府

積分: 5465


1080#
發表於 09-8-11 13:47 |只看該作者
咁正有嬉水日, 咁D老師咪好忙, 玩完要同佢哋抺身換衫.

依排返學仲洗唔洗帶口罩架!

原帖由 小倩 於 09-8-11 12:56 發表


唔係喎, 年年都係得一星期經周之嘛
月尾仲有一次嬉水日, 唔知今年會唔會因為h1n1而取消啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo