原文章由 lingmama2008 於 08-10-8 22:47 發表
唔該晒, 你真係好nice !!
咁如果我想浸下溫泉, 放天燈, 行下書店, 食好多正野...輕輕鬆鬆, 有咩好行程介紹呀?
浸溫泉去邊度好, $適中, 地點方便, 環境又好? 如果想係溫泉酒店住番晚有無介紹呀?
哈哈, 好貪心呵 !! 不 ...

原文章由 fi-fi 於 08-10-6 13:01 發表
fionlai60,
我覺得貴囉....2千幾蚊機票去台灣好貴ar~
至於飯店價錢...因為我book左東龍,所以可以覆你...佢地新春初一至初四,是正價八五折,而星期五/六就八折
28-29/1 豪華三人房原價是NT3200 => NT2720 (HK$680) ...


.gif)