親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5557


1061#
發表於 08-10-8 22:47 |只看該作者
唔該晒, 你真係好nice !!
咁如果我想浸下溫泉, 放天燈, 行下書店, 食好多正野...輕輕鬆鬆, 有咩好行程介紹呀?
浸溫泉去邊度好, $適中, 地點方便, 環境又好? 如果想係溫泉酒店住番晚有無介紹呀?
哈哈, 好貪心呵 !! 不過咁難得可以放低仔仔, 兩公婆去玩, 緊係要好好計劃下啦


原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-6 09:34 發表

我同老公會係11月頭去台灣4-5天, 有D問題想請教
1. 放天燈0既十分係咪=平溪, 點樣去?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1062#
發表於 08-10-8 23:39 |只看該作者
原文章由 lingmama2008 於 08-10-8 22:47 發表
唔該晒, 你真係好nice !!
咁如果我想浸下溫泉, 放天燈, 行下書店, 食好多正野...輕輕鬆鬆, 有咩好行程介紹呀?
浸溫泉去邊度好, $適中, 地點方便, 環境又好? 如果想係溫泉酒店住番晚有無介紹呀?
哈哈, 好貪心呵 !! 不 ...

哈哈哈哈
你想輕輕鬆鬆做好多野....o甘你一定要抱住輕鬆心情
唔好怕坐錯野而做緊張大師
近台北市的溫泉酒店...好的而有名氣來來去去也係春天,水美,荷豐館...呢3間
算係日式5星級...在台北的北投

如果你係同老公兩個人sweet sweet去..
你可試下住西門町的"寶格麗"
在西門站出口附近而已...

喜歡食的...係夜市類?餐廳類?
會否考慮台北市以外的地方?
我的網頁有"筆記本"和"相簿"
入面有06年我同老公二人世界去宜蘭+台北 5日4夜的遊記
果次係特登搵靚民宿去慶祝結婚周年
果個style或許係你想要的
你可參巧

[ 本文章最後由 ABCD媽咪 於 08-10-8 23:44 編輯 ]


大宅

積分: 2080


1063#
發表於 08-10-9 08:45 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-6 13:01 發表
fionlai60,

我覺得貴囉....2千幾蚊機票去台灣好貴ar~

至於飯店價錢...因為我book左東龍,所以可以覆你...佢地新春初一至初四,是正價八五折,而星期五/六就八折

28-29/1 豪華三人房原價是NT3200 => NT2720 (HK$680) ...


請教2位:
1)我點先可以book到平機票?(我未試過自己book機票!)係吾係book些有幾個月限期可以去果d呀?係邊度睇到有無機票優惠?
請教教我,因我睇過好多我出發時都要2千幾3千未包稅,燃油費

2)我尋日巳mail比東龍話想成為合約公司,不過到而家仲未有回復!
呢間酒店係吾係都有做合約公司呢?

我會係1月28日去,1月31日回港,book4大2細
謝謝大家回答!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1064#
發表於 08-10-9 09:33 |只看該作者
個袋已經掉左喇 佢係好似一小盒jelly咁...入面有2粒青色ge梅...好爽口...d jelly好滑 唔知你地明唔明呢mouth:
原文章由 fi-fi 於 08-10-8 20:53 發表
portiabb,

梅...我啱喎,我之前食開黑橋牌代售果隻梅肉嫁,以家黑橋牌話唔再賣.....跟住我同事就係新東陽買左另一隻返黎,都幾好味.....

不如你影張相黎睇下呀!

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1065#
發表於 08-10-9 09:39 |只看該作者


明晒 咁我住wonstar搭捷運過去景安站都好快je
原文章由 fi-fi 於 08-10-8 21:04 發表
portiabb,

搵到喇...搵到喇...我啱啱係tw yahoo度seach到d資料....

景安站得一個出口,出口旁就有台聯客運(有穿著黃色台聯客運背心的工讀生在賣票),買"景安站六福村"的來往票(nt200),就是這麼簡單...哈~~ ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1066#
發表於 08-10-9 11:08 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-8 21:04 發表
portiabb,

搵到喇...搵到喇...我啱啱係tw yahoo度seach到d資料....

景安站得一個出口,出口旁就有台聯客運(有穿著黃色台聯客運背心的工讀生在賣票),買"景安站六福村"的來往票(nt200),就是這麼簡單...哈~~ ...

FIFI
勁...我將呢個方法放在首頁...
因呢個也算熱門問題


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1067#
發表於 08-10-9 11:13 |只看該作者
原文章由 fionlai60 於 08-10-9 08:45 發表


請教2位:
1)我點先可以book到平機票?(我未試過自己book機票!)係吾係book些有幾個月限期可以去果d呀?係邊度睇到有無機票優惠?
請教教我,因我睇過好多我出發時都要2千幾3千未包稅,燃油費

2)我尋日巳mail比東龍話想 ...

最平的機票...多數係7日限期果d
現在多數見到的...會係3個月期...或一年期的..呢類相對貴d
未有promote果d出住...

東龍我未試過同佢簽...so far我簽過兩間..友星同萬事達


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1068#
發表於 08-10-9 11:41 |只看該作者
wonstar唔同我簽呀 佢話睇唔到我公司有咩業務...要比公司web-site佢睇wor
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-9 11:13 發表

最平的機票...多數係7日限期果d
現在多數見到的...會係3個月期...或一年期的..呢類相對貴d
未有promote果d出住...

東龍我未試過同佢簽...so far我簽過兩間..友星同萬事達 ...


男爵府

積分: 9345


1069#
發表於 08-10-9 12:10 |只看該作者
portiabb,

我都覺得萬事達串左呀...可能做起左,又多香港人住...又成日爆滿...所以佢都費時做咁多公司客,我上次簽果張都係得半年期咋....已經完左喇,所以今次我改住東龍....仲有一個point,就係....人地其他飯店初五起都變返平日價,但佢個價仍然係高企呀!


原文章由 portiabb 於 08-10-9 11:41 發表
wonstar唔同我簽呀 佢話睇唔到我公司有咩業務...要比公司web-site佢睇wor
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1070#
發表於 08-10-9 12:12 |只看該作者
portiabb ,

我知你講乜...就好似日本果d梅子凍咁款...係咪?

原文章由 portiabb 於 08-10-9 09:33 發表
個袋已經掉左喇 佢係好似一小盒jelly咁...入面有2粒青色ge梅...好爽口...d jelly好滑 唔知你地明唔明呢mouth:
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1071#
發表於 08-10-9 12:14 |只看該作者
fionlai60,

平機票呀?真係可遇不可求嫁...要講機緣.....暫時未有辦法,要留意一下d promotion先得喎!!!

原文章由 fionlai60 於 08-10-9 08:45 發表


請教2位:
1)我點先可以book到平機票?(我未試過自己book機票!)係吾係book些有幾個月限期可以去果d呀?係邊度睇到有無機票優惠?
請教教我,因我睇過好多我出發時都要2千幾3千未包稅,燃油費

2)我尋日巳mail比東龍話想 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1072#
發表於 08-10-9 12:21 |只看該作者
頭sin我fd覆我個佢地ge同業價...竟然仲貴過我直接上網訂
原文章由 fi-fi 於 08-10-9 12:10 發表
portiabb,

我都覺得萬事達串左呀...可能做起左,又多香港人住...又成日爆滿...所以佢都費時做咁多公司客,我上次簽果張都係得半年期咋....已經完左喇,所以今次我改住東龍....仲有一個point,就係....人地其他飯店初五 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1073#
發表於 08-10-9 12:23 |只看該作者
你好叻呀 咁知唔知除左九份邊度有得賣
原文章由 fi-fi 於 08-10-9 12:12 發表
portiabb ,

我知你講乜...就好似日本果d梅子凍咁款...係咪?


男爵府

積分: 9345


1074#
發表於 08-10-9 13:04 |只看該作者
portiabb,
係咪呢d咁款嫁...如果係...又唔一定要九份果個牌子的話,好多地方都會見到有得買.....哈~~話時話,香港優之良品都好似有d咁上下款ge果凍喎!


原文章由 portiabb 於 08-10-9 12:23 發表
你好叻呀 咁知唔知除左九份邊度有得賣

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-9 13:11 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1075#
發表於 08-10-9 13:16 |只看該作者
係呢d喇...不過粒梅係咪爽脆ga...九份果隻係超爽超脆ga...我同事佢忍唔到打比個領隊問...領隊覆佢話一定係九份果隻粒梅先係爽脆ga...其他果d梅係"林" wor
原文章由 fi-fi 於 08-10-9 13:04 發表
portiabb,
係咪呢d咁款嫁...如果係...又唔一定要九份果個牌子的話,好多地方都會見到有得買.....哈~~話時話,香港優之良品都好似有d咁上下款ge果凍喎!
http://ec1img.pchome.com.tw/pic/D/B/A/B/0/S/DBAB0S-A177143050 ...


大宅

積分: 2080


1076#
發表於 08-10-9 13:25 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-9 12:14 發表
fionlai60,

平機票呀?真係可遇不可求嫁...要講機緣.....暫時未有辦法,要留意一下d promotion先得喎!!!


多謝2位的回復:
因我吾知係邊度可留意到有prommotion,煩請各位見到有prommotion做平機票通知聲我呀!!吾該晒


男爵府

積分: 9345


1077#
發表於 08-10-9 13:32 |只看該作者
portiabb,

咁又唔一定...台灣果邊有好多脆梅ge產品嫁!!!

我細細聲講你知喇...領隊都唔一定識哂當地d野嫁,話說有一次係西門町的亞宗門口,我地係樹食緊面線,跟住就黎左一班hk團,好明顯是為左去港記買手信而順道而來(當一個境點),我聽到一個女孩子問個領隊邊樹有我的美麗日記買....但我竟然聽到個領隊問返個女仔轉頭我的美麗日記係乜東東,跟住個女仔個男朋友就答佢係masks....哈哈哈,跟住我聽到個領隊話:哦!呢d OUT哂嫁喇,以家唔興嫁喇...以家興Q10~~

我聽到差D噴面呀!!!怎麼興Q10呀,你唔知Q10係乜東東就咪UP喇...Q10 同我的美麗日記跟住就係2碼子的事,點可以咁混為一談呢!

原文章由 portiabb 於 08-10-9 13:16 發表
係呢d喇...不過粒梅係咪爽脆ga...九份果隻係超爽超脆ga...我同事佢忍唔到打比個領隊問...領隊覆佢話一定係九份果隻粒梅先係爽脆ga...其他果d梅係"林" wor ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1078#
發表於 08-10-9 13:57 |只看該作者
咁如果我係果個團友可能都會比佢坤到wor ...咁邊隻脆梅果凍好吃又係西門町/淡水/台北市一帶買到ga...速速報料
原文章由 fi-fi 於 08-10-9 13:32 發表
portiabb,

咁又唔一定...台灣果邊有好多脆梅ge產品嫁!!!

我細細聲講你知喇...領隊都唔一定識哂當地d野嫁,話說有一次係西門町的亞宗門口,我地係樹食緊面線,跟住就黎左一班hk團,好明顯是為左去港記買手信而順道而來( ...


大宅

積分: 2080


1079#
發表於 08-10-9 14:54 |只看該作者
我收到東龍回答我mail啦

您好,先生/小姐
謝謝您的來信!!
關於合約問題:
目前因飯店的房間數不多,無法與貴公司簽約.
真是萬分抱歉,請您見諒!!

所以佢地而家無得做合約公司,無7折優惠


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1080#
發表於 08-10-9 15:05 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-10-9 11:41 發表
wonstar唔同我簽呀 佢話睇唔到我公司有咩業務...要比公司web-site佢睇wor

o甘串?我咩也無問就同我簽,,,還續左約了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo